Gå til innhold

Hva gjør dere for å skape litt ekstra i disse Covid 19-tider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hverdagen hos oss (to voksne) er hvert sitt hjemmekontor hvor vi møtes til lunsj. Tar en joggetur eller skitur på ettermiddagen noen dager. Rolige dager med komfortable klær og mye jobb.

Men på lørdagskveld kler vi oss pent for hverandre og har date med litt fin middag  som vi lager sammen og vin. Synes dette har ført oss mer sammen og gjort at vi kanskje ikke tar hverandre for gitt når vi går oppå hverandre hele dagen. 

Hva gjør dere? Både par, enslige og barnefamilier? 

Håper dette kan bli en positiv tråd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Malika skrev (15 minutter siden):

Hverdagen hos oss (to voksne) er hvert sitt hjemmekontor hvor vi møtes til lunsj. Tar en joggetur eller skitur på ettermiddagen noen dager. Rolige dager med komfortable klær og mye jobb.

Men på lørdagskveld kler vi oss pent for hverandre og har date med litt fin middag  som vi lager sammen og vin. Synes dette har ført oss mer sammen og gjort at vi kanskje ikke tar hverandre for gitt når vi går oppå hverandre hele dagen. 

Hva gjør dere? Både par, enslige og barnefamilier? 

Håper dette kan bli en positiv tråd :)

Vi prøver å gi hverandre egentid utenfor huset (har barn). Serverer hverandre kaffe i løpet av arbeidsdagen. Lytter til hverandre. Egentid med venner på fritiden er det nok vi savner mest fra før, og nå er jo ikke barnevakter (besteforeldre) så aktuelle. gjør så godt vi kan! 😊

• Liker 1
Skrevet

Og på søndagsmorgen så vil han lage egg  Benedict. Men jeg vil sove minst 2 timer til 😍

Skrevet

Jeg leser bøker jeg ikke har hatt tid til før, strikker, lærer å spille et instrument, går tur mens jeg hører lydbok. Spiser dritt i helgene. Henger på KG til alle døgnets tider 😏 Samboeren lager mat, og spiller et instrument. Vi har snakket om å ta Folkeuniversitetets nettkurs i samisk for nybegynnere. 

Skrevet

Her lever jeg omtrent som før.Det er lite smitte her heldigvis. En luftetur til butikken i dag , det er så godt å kjenne at solen varmer litt igjen . Det går endelig mot vår,selv om all snøen her sier det motsatte.

Skrevet

Er mye ute i skogen med barna. Har blitt en konge på å lage bål. 

• Opprett ny...