Gjest gjesta Skrevet 17. august 2005 #1 Skrevet 17. august 2005 (endret) Har alltid villet gifte meg FØRST... men er så babysyk.. Hva gjorde du/dere? Og hvorfor?.. Det samme hva som kommer først? Endret 17. august 2005 av dark angel
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #2 Skrevet 17. august 2005 Har vært gift i snart ett år og har ingen planer om barn på 2-3 år ennå.. Vi er begge enige om at vi vil være bare oss og nyte vårt ekteskap en stund før vi får barn.. Og så er vi jo unge ennå.. Bare 26 og 31 år gamle..
smilepia Skrevet 17. august 2005 #3 Skrevet 17. august 2005 Vi har giftet oss først. Om vi hadde fått barn før bryllupet ville ikke det ha gjort noe for vår del, men vi planla/prøvde ikke på det.
Mistyen Skrevet 17. august 2005 #4 Skrevet 17. august 2005 Vi giftet oss først, fordi det føltes mest riktig. Skikkelig godt planlagt , da lillegull kom på vår ettårs bryllupsdag
Romantisk Skrevet 17. august 2005 #6 Skrevet 17. august 2005 Gifter oss også først. Syntes det var litt hyggelig. Og litt greit også i forhold til å ta litt ekstra lang bryllupsreise o.l. Men hadde det skjedd noe på barnefronten før, så hadde det også vært greit det.
Rannva Skrevet 17. august 2005 #7 Skrevet 17. august 2005 Vi har en datter på et år, skal gifte oss i november. Det har ikke passet inn å gifte seg før, derfor har vi ventet til nå (har ikke ventet så lenge da, vi har ikke vært sammen i så mange år)
Pasha Skrevet 17. august 2005 #8 Skrevet 17. august 2005 gifter meg først ikke det at jeg hadde hatt noe i mot å hatt barn først, men nå er det bare et år igjen og da kan jeg like gjerne knippe igjen litt til kanskje litt dumt å være høygravid å gifte seg...med tanke på at vi har en ca 8 -10 timers fly tru foran oss før å komme til kirken.,
solisol Skrevet 17. august 2005 #9 Skrevet 17. august 2005 Vi skulle gifte oss først. Det var ikke noe å snakke om. Men så tok baby syken over. Og nå ja... så blir det baby først og bryllup etterpå. Vi kommer til å utsette bryllupet noen mnd. men det gjør ingenting! Ufff som jeg gleder meg
Lassie Skrevet 17. august 2005 #11 Skrevet 17. august 2005 Gratulerer solisol!! Vi skulle ha barn først. hehe-- Rettere sagt, vi har prøvd i ett år nå, uten at det har skjedd noe. Så da fant vi ut at da kan vi like godt ha bryllup først. Og siden det ikke har skjedd noe til nå, så kan de små bare vente til bryllupet er overstått også!!
Ugla Skrevet 17. august 2005 #12 Skrevet 17. august 2005 Vi giftet oss først, fordi det føltes mest riktig. Skikkelig godt planlagt , da lillegull kom på vår ettårs bryllupsdag ← Hadde termin på vår ettårs bryllupsdag, men det ble ikke på den dagen...
solisol Skrevet 17. august 2005 #13 Skrevet 17. august 2005 Tusen takk Romantisk og Lassie :rosasmil:
hecuba Skrevet 17. august 2005 #14 Skrevet 17. august 2005 Tror jeg verken kommer til å bli gift eller få barn på en stund.. Men jeg har alltid sett for meg at bryllupet kommer først..
Cupcake Skrevet 17. august 2005 #15 Skrevet 17. august 2005 Vi gifter oss først. Barn venter vi nok noen år med.
Glitter Skrevet 17. august 2005 #16 Skrevet 17. august 2005 Her kom babyen først...tidlig i forholdet kan du si.Så gifteplanene er i full sving med en 1år gammel jente som skal være brudepike neste år
Blueberry Skrevet 17. august 2005 #17 Skrevet 17. august 2005 Vi har giftet oss først, og det første svigermor sa da vi fortalte om forlovelsen var at hun var så glad for at vi ville gifte oss før vi fikk barn. For oss var dette det mest naturlige, så nå prøver vi å blir gravide. Men hadde det skjedd før vi giftet oss så hadde ikke det vært uønskelig heller. Man kan tilpasse seg det meste når man er villig til det.
TeddyToria Skrevet 18. august 2005 #18 Skrevet 18. august 2005 Vår plan var og er å gifte oss først... ...gifter oss om to dager bare, men allerede har en liten luring gjemt seg i magen min, så vi gifter oss altså gravide! Men er bare 8 uker på vei da...
Nala Skrevet 18. august 2005 #19 Skrevet 18. august 2005 Vi gifta oss først, vi. Gifta oss i begynnelsen av august 2001, og begynte babyprøvinga umiddelbart etterpå. I juli 2002 kom vår førstefødte til verden
Impala Skrevet 18. august 2005 #20 Skrevet 18. august 2005 Vi giftet oss også først. Er litt tradisjonell av meg, så syns det var riktig. Nå passet det jo slik at jeg var ferdig med siste pillebrett torsdag før bryllupet (som var sist lørdag ), så da vil tiden vise hva som skjer.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå