AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Mange har en lei tendens til å si: du vet den greia, den tingen, de greiene der et. Jeg forstår ikke hva det er/hva det betyr. Tenk etter, hva mener DU før du prater. Det er irriterende, å hele tiden spørre. Hva er det du mener?! Andre som irriterer seg over slikt? Anonymkode: 9f481...0b2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Hjernen min går i stå av og til. Sorry da. Anonymkode: 6a629...6ef
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Mange har en lei tendens til å si: du vet den greia, den tingen, de greiene der et. Jeg forstår ikke hva det er/hva det betyr. Tenk etter, hva mener DU før du prater. Det er irriterende, å hele tiden spørre. Hva er det du mener?! Andre som irriterer seg over slikt? Anonymkode: 9f481...0b2 Jeg er sånn "folk". Når jeg bruker ordet "greia" eller "den tingen", vet jeg at du vet hva jeg snakker om. Anonymkode: 1efc8...903 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er sånn "folk". Når jeg bruker ordet "greia" eller "den tingen", vet jeg at du vet hva jeg snakker om. Anonymkode: 1efc8...903 Det er ikke alltid. Hvis noen sier: kan du fikse den greia? Kan du hente den greia? Kan du tw med den tingen du snakket om..? Aner jeg ikke hva det er eller betyr. Anonymkode: 9f481...0b2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det er ikke alltid. Hvis noen sier: kan du fikse den greia? Kan du hente den greia? Kan du tw med den tingen du snakket om..? Aner jeg ikke hva det er eller betyr. Anonymkode: 9f481...0b2 Jo, men da forklarer jeg jo 😁 Anonymkode: 1efc8...903
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå