Gå til innhold

Beste råd for belegg i toalett (kalk?)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har brukt en litt for mild WCvask over tid tror jeg, nå er det hardt belegg nederst som ikke går bort med vanlig toslettbørste og Klar WCmiddel.

Hva er deres beste råd for skinnende rent toalett i selve skåla? 

Som man ikke dør av å puste inn? :P 

Anonymkode: e462f...0df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke sikkert hva som er ts sitt problem, men mitt kalkbelegg sitter OVER der vannet er. Da hjelper det ikke å ha eddik, tabletter o.l. i vannet. (Beklager om jeg kupper tråden!)

Anonymkode: bcb0c...8d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vet ikke sikkert hva som er ts sitt problem, men mitt kalkbelegg sitter OVER der vannet er. Da hjelper det ikke å ha eddik, tabletter o.l. i vannet. (Beklager om jeg kupper tråden!)

Anonymkode: bcb0c...8d4

Samme her. Har prøvd å ha i en rekke forskjellige vidundermidler, men ingen hjelper for belegget sitter jo over vannkanten. 

Anonymkode: 7ba0d...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silveri skrev (18 timer siden):

Mr Strong WC tabletter. Bruk gjerne 2 stk av gangen, og la de være i så lenge som mulig. Feks over natten eller mens du er på jobb. Skrubb litt med toalettbørsten før du trekker ned. Hvis det er mye belegg må du kanskje ta flere runder. Selges på Normal eller på nett https://megaflis.no/mr-strong-wc-tabs-14x16x25g.html

Ikke veldig fristende å slippe noe sånt i toalettet. Det står at de er "Skadelig, med langtidsvirkning, for liv i vann."

Anonymkode: 7ba0d...acb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste jeg har prøvd er en wc rensestick i pimpestein som jeg kjøpte på Normal ganske billig. Det funker som bare rakkeren. På med hansker og skrubb. Evt brekk den opp i passelig biter så du slipper å "dobbeltdippe" ved neste gangs bruk 😀😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...