SlemUlv Skrevet 7. september 2021 #21 Del Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du, de har Gaysir aldri vært spesielt interessert i å fjerne. Jeg har rapportert hundrevis av dem og de samme er blitt rapport av et lass andre mennesker, men aldri har noen av dem blitt fjernet. Anonymkode: 048fc...527 Jeg har aldri hatt problem med å få folk fjernet fra gs. For regelbrudd seff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #22 Del Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ble fjernet kjapt for å være falsk profil. Anonymkode: cc881...9e8 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): og jeg brukte mine egne bilder Anonymkode: cc881...9e8 Har det noe med rapportering av pedofile å gjøre? Anonymkode: 048fc...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #23 Del Skrevet 7. september 2021 SlemUlv skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri hatt problem med å få folk fjernet fra gs. For regelbrudd seff. Å bevisst lete etter folk under den seksuelle lavalder kvalifiserer for temmelig klart regelbrudd (selv om jeg husker de tider hvor det faktisk ble heftig diskutert om det burde tas inn i reglene der eller ikke), så ja, det er regelbrudd jeg har rapportert også. I hvert fall etter regelendringen. Før det var det teknisk sett ikke noe regelbrudd å søke etter 13-åringer. Politiet har pleid å bry seg, heldigvis, selv om Gaysir ikke har gjort det. Anonymkode: 048fc...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 7. september 2021 #24 Del Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Å bevisst lete etter folk under den seksuelle lavalder kvalifiserer for temmelig klart regelbrudd (selv om jeg husker de tider hvor det faktisk ble heftig diskutert om det burde tas inn i reglene der eller ikke), så ja, det er regelbrudd jeg har rapportert også. I hvert fall etter regelendringen. Før det var det teknisk sett ikke noe regelbrudd å søke etter 13-åringer. Politiet har pleid å bry seg, heldigvis, selv om Gaysir ikke har gjort det. Anonymkode: 048fc...527 Regelbrudd kommentaren, var mer til de som mener at kvinner rapoterer vare for å være idioter. Synd gs har vist seg vanskelige på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå