Gå til innhold

Nettstedet Gaysir

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har vi akkurat spurt og svart i en egen tråd om hvorvidt homofile burde benytte KG til hverdags. Folket vendte stort sett tommelen opp for det, så vi smir mens jernet er der. Mitt spørsmål går til alle som har kjennskap til, erfaring fra og/eller frekventerer LHBTQ-nettstedet Gaysir. Hvordan er deres opplevelser og erfaringer derfra? Hvordan har stedet utviklet seg over tid? Hvordan er dine positive eller negative opplevelser der?

Selv har jeg vært der i perioder. Må si jeg opplever folkene som henger der som mindre og mindre inkluderende. Skal man søke en å chatte med, må man forvente at chatten blir kort. Man blir bedt om å sende bilder av det ene og det andre, men det man får tilbake er ofte lastet ned fra nettet. I de langt fleste samtalene, uavhengig av om jeg har tatt kontakt eller blitt kontaktet, er all videre kontakt avhengig av at jeg oppgir størrelse på min penis. Er den ikke stor (nok), blir jeg avvist. Jeg har småpratet med flere lesbiske som opplever Gaysir negativt. Mange lesbiske damer har profil der for å komme i kontakt med andre lesbiske damer. Ofte blir disse kontaktet av kåte menn som tror at lesbiske er ute etter å få ons med menn bare de får sjansen. Ordlyden i meldingene de får på Gaysir er preget av nettopp det. Diskusjonsforumet er preget av at noen få herjer med sine mer eller mindre forutinntatte, bedrevitende holdninger til det meste. Så hva er folkets opplevelser og meninger om nettstedet?

Jeg er en biseksuell mann på 45.

Anonymkode: 30701...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har stort sett bare gode erfaringer med Gaysir. Vært der siden 2003. Er kvinne og lesbisk. Selvsagt har det vært noen heterofile menn som har kommet med noen slibrige kommentarer, som også dessverre er vanlig om man tar seg en tur ut på byen. Ellers har det vært en fin arena for å bli kjent med folk, og få seg noen gode venner. 

Anonymkode: cef1c...d82

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vært der lenge, men samme erfaring som med Cupido o.l, vi er et par som er ute etter ekstra mann/menn og meldingene er veldig seksuelle. Men det legger jo vi opp til da det er tydelig hva vi er ute etter i profilen. Vi tar sjelden eller aldri kontakt først da vi får mange meldinger. Men mange prøver å komme over på snap o.l, det sier vi nei til.

Anonymkode: c3555...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt gaysir av og på siden 2006. Opplever det som en rein sexside. Jeg er bifil og var vel på utkikk etter etter kjæreste. Men fikk vel heller bare tilbud  sex fra par, gifte menn og single menn/kvinner. Var aldri snakk om noe seriøst der inne. Er jeg ute etter et kjapt ligg er det bare å ligge seg inn på Gaysir så ramler tilbudene inn.  

Anonymkode: 9399e...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som andre slike steder, masse folk som ikke leser og/eller respekterer profiler.
Og menn som sender penisbilder uten samtykke.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der før Tinder, men ble ødelagt av at så utrolig mange menn tar kontakt selv om det står at jeg bare vil ha kontakt med kvinner... Tinder er så mye bedre, da velger du selv hvem som har lov til å sende melding.

Anonymkode: 664c0...226

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaysir er bare en side av useriøse folk. Siden har mistet sin mening. Sluttet å bruke det fordi menn ikke aksepterer legningen min og vil møtes for sex. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaysir var ment for skeive og sånn var det også i starten. Men istedet har denne siden (som med alt annet) blitt tatt over og styres nå av heterofile. 

Anonymkode: 5603e...dda

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, Gaysir var the shit husker jeg, og jeg husker at jeg selv var the shit der, 😂 VIP på Gaysirs 10årsjubilieum, høy champagnefaktor, forumhoring til de grader. Savner glansdagene. Mange gode debatter, men nivået falt betraktelig. Fremfor gode diskusjoner så bestod forumet utelukkende av "Kunne du hatt sex med personen før deg"-debatter og lignende. Kvinnfolk forduftet, mens kåte par og mannfolk gjorde sitt store inntog. Begynte å savne de slibrige meldingene fra gamle "Go'slikk fra Torhild".

Anonymkode: 57d21...bde

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mye morsomt som skjedde der. Jeg savner skamløsheten og det infernalske. Dickpics ble sendt og mottatt, diskusjoner og preferanser. Nå har det blitt mer ensidig og målretted.

Anonymkode: 5bb5c...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
AnonymBruker

Har vært der på og av siden 2005. Det har endret seg enormt. Før facebook var det som facebook for homoer, og gøy å være jente/kvinne. Grupper var morsomt. Forum var morsomt (det er de samme der nå som da, og bare de bitreste igjen). 

Så ble det plutselig mange menn som tok kontakt for utroskap. Mange damer forsvant. Etter ny løsning, har jeg ikke vært der så mye. 

Anonymkode: 2c3c8...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte cupido og gaysir for å søke etter andre til trekant/gruppe. Vi syntes cupido var bedre, det var flere useriøse som tok kontakt på gaysir. Kanskje fordi det koster mindre å bruke enn cupido....? Hva vet jeg.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mye dårlig der ja, var annerledes før. Men som bifil har jeg funnet flere kvinner for sex der inne :) Har fortsatt kontakt med ei som er gift med en mann. Vi har møttes regelmessig i 2år :) 

Anonymkode: b5035...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Er utrolig mange pedofile der, både menn og kvinner. 

Anonymkode: cc881...9e8

Og disse rapoteres seff, til gs.. Så de kan fjernes...? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SlemUlv skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg gjorde ikke det. Ble rapportert selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (4 minutter siden):

Du, de har Gaysir aldri vært spesielt interessert i å fjerne. Jeg har rapportert hundrevis av dem og de samme er blitt rapport av et lass andre mennesker, men aldri har noen av dem blitt fjernet. 

Anonymkode: 048fc...527

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du, de har Gaysir aldri vært spesielt interessert i å fjerne. Jeg har rapportert hundrevis av dem og de samme er blitt rapport av et lass andre mennesker, men aldri har noen av dem blitt fjernet. 

Anonymkode: 048fc...527

Jeg ble fjernet kjapt for å være falsk profil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ble fjernet kjapt for å være falsk profil. 

og jeg brukte mine egne bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...