Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 7+3 dager på vei i dag. Helt siden jeg rundet 5 uker, har energien vært helt på bånn. Bare det å dusje er en kamp hver dag og det føles ut som det sitter noe på skuldrene mine som drar meg ned i bakken 😂 Alt er rett og slett ett slit disse ukene, og jeg er dritt lei bare ligge på sofaen. Kvalmen overlever jeg, bare jeg hadde hatt litt mer energi. Finnes det noe tips eller noe jeg kan gjøre for å få opp denne energien eller er jeg pent nødt til å vente i noen uker til det forhåpentligvis blir bedre, i såfall når blir det bedre? 😫 

Anonymkode: 326ae...816

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt 🙈 Tror ikke det finnes noe triks, det tar på å lage menneske. 

Sørg for at du får i deg alt du må ha i deg av vitaminer og mye, mye søvn. 

Blir ofte litt bedre i andre trimester.

Anonymkode: 0a386...a2b

Skrevet

Tusen takk for tips! Vitaminer tar jeg, og jeg er helt overraska over hvor mye søvn det er mulig å få i døgnet 😂 Da er det bare å holde ut! 

Ts

Skrevet

Du må dessverre bare holde ut. Det går over etter 12 uker som regel :) 

Jeg prøvde å få meg til å gå en tur for å få litt energi å frisk luft, men tok ikke lange tiden før jeg var like slapp igjen. Så du må bare hvile og vente til det går over. 

Som flere sier. Ta vitaminene dine og prøv å få i deg litt mat her og der :) 

Anonymkode: d599f...76b

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg tar nycoplus gravid, er det noe annet jeg burde ta i tillegg? Eller eventuelt kutte ut de og ta noe annet? 😄 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tusen takk for svar! Jeg tar nycoplus gravid, er det noe annet jeg burde ta i tillegg? Eller eventuelt kutte ut de og ta noe annet? 😄 

Ts

De er bra nok de. Ellers er det fint å få i seg variert og næringsrik mat, hvis du får det til :)

Anonymkode: a6144...906

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...