AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Jeg har hatt kontakt med en mann på 29 i noen måneder. Jeg er 42. Han sier han vil være med meg for alltid å flytte sammen. Jeg har ikke fortalt om han til mine venninner eller familie. Hva synes dere om alders forskjellen vår? Jeg er veldig forelsket. Anonymkode: 1d034...d4b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har hatt kontakt med en mann på 29 i noen måneder. Jeg er 42. Han sier han vil være med meg for alltid å flytte sammen. Jeg har ikke fortalt om han til mine venninner eller familie. Hva synes dere om alders forskjellen vår? Jeg er veldig forelsket. Anonymkode: 1d034...d4b Too much. Lurer på hva hans agenda er... Anonymkode: d1c2e...547 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Dere er begge over 25, det er det viktigste. Anonymkode: 05adc...3a4 4
Blue81 Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 Jeg synes det er helt greit. Flott for dere😊 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 Fint det da, fint med yngre menn Hvis dere vil ha barn sammen kan dere jo velge eggdonasjon om et år eller to, men hvorfor skal man egentlig få barn i denne syke verdenen. Anonymkode: b9562...292 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 Kjærlighet har ingen aldersgrense. Så lenge dere er voksne så kan dere gjøre hva dere vil. Tenker go for it ! Yngre menn holder deg yngre 👍 Elsker du han ? Kan du se for deg et liv med han? Så lenge dere er på samme stadige i livet både i henhold til jobb og økonomi så ser jeg ikke at det skal være noe hinder. Var sammen med en som var 8 år yngre enn meg, men han ble for umoden da jeg var klar for familielivet og han ikke var helt der enda. Mer opptatt av å bruke penger på bil og fest. Han hadde en liten leilighet. Mens jeg hadde kjøpt meg bolig og hadde lagt alt til rette for å stifte familie. Tenk deg godt om, men stemmer det for dere så skal du ikke bry deg om hva verken venner eller familie mener om aldersforskjellen Anonymkode: 4ebec...8b9 3
youcancallmejune Skrevet 6. februar 2021 #7 Skrevet 6. februar 2021 Hvis dere elsker hverandre til tross for aldersforskjellen er det det som betyr noe, ikke hva andre mener. Dere er voksne mennesker begge to. Få hadde ment noe som helst om dette hvis det var han som var 42 og du 29. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå