AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Del Skrevet 6. februar 2021 Synes jeg kler best lang bob, samboer og ex synes jeg er finest med langt. 🤣 Så føler gutter liker det annerledes enn vi gjør selv. Anonymkode: 28da5...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Del Skrevet 6. februar 2021 Idiotisk spørsmål på KG. Alle her mener at jenter skal ha langt hår. Uansett. Anonymkode: a6116...b8c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Del Skrevet 6. februar 2021 Jenter/damer er som regel finest med langt hår. Det er selvsagt noen unntak. Anonymkode: f5cd6...8ce 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 6. februar 2021 #4 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Idiotisk spørsmål på KG. Alle her mener at jenter skal ha langt hår. Uansett. Anonymkode: a6116...b8c Nei ikke nødvendigvis, Noen kvinner er fine med kort hår, men de aller fleste etter min personlige mening ser bedre ut med mellomlangt eller langt hår. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg liker at jenta har et hår som passer til henne. Dvs hodeform, kroppsfasong og klesstil. Dette vil variere veldig fra jente til jente. Anonymkode: 237b9...9f2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliquis Skrevet 6. februar 2021 #6 Del Skrevet 6. februar 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Idiotisk spørsmål på KG. Alle her mener at jenter skal ha langt hår. Uansett. Anonymkode: a6116...b8c Mener du at det ikke er representativt for andre menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #7 Del Skrevet 6. februar 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Idiotisk spørsmål på KG. Alle her mener at jenter skal ha langt hår. Uansett. Anonymkode: a6116...b8c Det er ikke bare på KG menn generelt mener kvinner/jenter bør ha langt år. Det er rett og slett en vanlig greie, fordi det er nettopp det menn stort sett synes er finest. Jeg er helt enig. Kort hår på kvinner er som oftest lite attraktivt. Anonymkode: 71871...d96 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #8 Del Skrevet 6. februar 2021 Nesten alle gutter/menn jeg har snakket med foretrekker langt hår på jenter. Anonymkode: a4e39...dbc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #9 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nesten alle gutter/menn jeg har snakket med foretrekker langt hår på jenter. Anonymkode: a4e39...dbc Heldigvis bryr ikke damer seg om hva menn mener, kun hva andre damer mener. Derav automatisk Bob-sveis etter fylte 50. 😂 Anonymkode: f5cd6...8ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #10 Del Skrevet 6. februar 2021 Å herregud, ikke enda en sånn tråd 🙈🙈🙈🙈 Anonymkode: 9d067...1e7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #11 Del Skrevet 6. februar 2021 Skandinaviske kvinner som har fylt 50år, de ligner ofte menn. Praktisk kledd med kort hår. Synes i mange andre kulturer at kvinner over 50 år ser mer feminine ut. (er kvinne selv, og beklager, ikke helt svar på spørsmålet) Anonymkode: e7c02...d0e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezinchaleft Skrevet 6. februar 2021 #12 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Synes jeg kler best lang bob, samboer og ex synes jeg er finest med langt. 🤣 Så føler gutter liker det annerledes enn vi gjør selv. Anonymkode: 28da5...848 Kvinner skal ikke ha kort hår. Punktum! Det er ikke noe å diskutere engang. PS: Med kort hår mener jeg sånn typisk kjerringsveis som så mange skaffer seg i det de runder 40. Det er direkte vemmelig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttifrutti843950 Skrevet 6. februar 2021 #13 Del Skrevet 6. februar 2021 Mezinchaleft skrev (Akkurat nå): Kvinner skal ikke ha kort hår. Punktum! Det er ikke noe å diskutere engang. PS: Med kort hår mener jeg sånn typisk kjerringsveis som så mange skaffer seg i det de runder 40. Det er direkte vemmelig. Er du mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #14 Del Skrevet 6. februar 2021 Ekte kvinner bør ha konehår i dag. Lettstelt og praktisk! Anonymkode: 3b09d...f8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #15 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ekte kvinner bør ha konehår i dag. Lettstelt og praktisk! Anonymkode: 3b09d...f8b Det er så major turn-off for de fleste menn. Det er som at damer blir som menn, som noen sier over. Forstår ikke denne insisteringen hos damer på at de ikke kan ha langt hår når de er en viss alder. Det der er bare noe damer har fått for seg fordi andre damer har fått det for seg. Altså komplett ulogisk og tragisk. Man kan like gjerne fjerne brystene. Anonymkode: f5cd6...8ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #16 Del Skrevet 6. februar 2021 Middels til langt hår. Kanskje til sluldrene når man er over 50, men ikke kortere - det er aldri fint ( i min mening) Anonymkode: 1dfe4...9c5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #17 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er så major turn-off for de fleste menn. Det er som at damer blir som menn, som noen sier over. Forstår ikke denne insisteringen hos damer på at de ikke kan ha langt hår når de er en viss alder. Det der er bare noe damer har fått for seg fordi andre damer har fått det for seg. Altså komplett ulogisk og tragisk. Man kan like gjerne fjerne brystene. Anonymkode: f5cd6...8ce Det handler vel mer om praktiske grunner. Noen blir kanskje grå i håret og orker ikke bruke tiden på å farge eller stelle håret som også etterhvert blir pjuskete og tynt. Nordisk hår er veldig tynt. Hilsen ung kvinne. Anonymkode: d8795...c72 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bunuel Skrevet 6. februar 2021 #18 Del Skrevet 6. februar 2021 Skulderlangt-ish. Er ikke særlig begeistret for veldig langt hår. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 6. februar 2021 #19 Del Skrevet 6. februar 2021 Alt annet enn pannelugg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezinchaleft Skrevet 6. februar 2021 #20 Del Skrevet 6. februar 2021 Tuttifrutti843950 skrev (29 minutter siden): Er du mann? Ja, var det noe annet du lurte på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå