Gjest Føsleguri Skrevet 6. februar 2021 #21 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis man trykker på knappen og det kommer ingen vann fra hullet, er det da ok? Anonymkode: a3ce0...1ac Tror vedkommende du siterte mente å ta av dekselet med trykknappen for å se inni om det mulig å se noe problem.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #22 Skrevet 6. februar 2021 Føsleguri skrev (33 minutter siden): Tror vedkommende du siterte mente å ta av dekselet med trykknappen for å se inni om det mulig å se noe problem. Hvorfor skulle det være noe problem? Anonymkode: a3ce0...1ac
Gjest Føsleguri Skrevet 6. februar 2021 #23 Skrevet 6. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor skulle det være noe problem? Anonymkode: a3ce0...1ac OMG. Du skrev at det kom ut litt vann. Det normale å gjøre da er å undersøke hvorfor det kommer vann. Endret 6. februar 2021 av Føsleguri
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #24 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor skulle det være noe problem? Anonymkode: a3ce0...1ac Det kan være en liten lekkasje på vanninntaket til sisternen. Få noen med peil på slikt til å se på det! Anonymkode: 22852...1dd 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #25 Skrevet 6. februar 2021 Føsleguri skrev (27 minutter siden): OMG. Du skrev at det kom ut litt vann. Det normale å gjøre da er å undersøke hvorfor det kommer vann. AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det kan være en liten lekkasje på vanninntaket til sisternen. Få noen med peil på slikt til å se på det! Anonymkode: 22852...1dd På grunn av 3 ml vann? Come on.... Anonymkode: a3ce0...1ac
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #26 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På grunn av 3 ml vann? Come on.... Anonymkode: a3ce0...1ac Så ikke sjekk det da vel. Tett igjen, er jo bare søsteren din det går ut over om det blir skader pga lekkasje som "bare var 3ml i fjor".. Anonymkode: b6b03...641 2
Gjest Føsleguri Skrevet 6. februar 2021 #27 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): På grunn av 3 ml vann? Come on.... Anonymkode: a3ce0...1ac Ærlig talt, jeg gir fullstendig blaffen om du sjekker eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #28 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så ikke sjekk det da vel. Tett igjen, er jo bare søsteren din det går ut over om det blir skader pga lekkasje som "bare var 3ml i fjor".. Anonymkode: b6b03...641 Jeg mener at det kanskje er overdrivelse å tilkalle rørlegger pga dette. Kan det være andre måter hun kan sjekke det på? Anonymkode: a3ce0...1ac
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #29 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg mener at det kanskje er overdrivelse å tilkalle rørlegger pga dette. Kan det være andre måter hun kan sjekke det på? Anonymkode: a3ce0...1ac Jada, hun kan utdanne seg til rørlegger selv! Ikke så dumt i disse dager, da rørleggere tjener ganske greit. Arbeidsmengden vil bare øke med årene også, nå som folk bygger inn det meste av toalettene. Hvis det kommer litt vann ut derfra, så er det grunn til å sjekke! Jeg har montert mange av disse toalettene, og det skal ikke komme ut NOE vann der hvis alt er i orden. Anonymkode: 22852...1dd 5
Gjest Blondie65 Skrevet 7. februar 2021 #30 Skrevet 7. februar 2021 Vann - uansett mengde, der det ikke normalt skal være vann - som du ikke vet hvor kommer fra må sjekkes. Hvis du ikke aner hvordan du sjekker selv må du få tak i noen som kan det.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #31 Skrevet 7. februar 2021 Blondie65 skrev (1 time siden): Vann - uansett mengde, der det ikke normalt skal være vann - som du ikke vet hvor kommer fra må sjekkes. Hvis du ikke aner hvordan du sjekker selv må du få tak i noen som kan det. Jeg er litt usikker på at det kommer akk derfra. Skal sjekke mer. Hvis det kommer vann igjen på akk samme sted, skal jeg ringe rørleggeren. Anonymkode: a3ce0...1ac
Gjest Blondie65 Skrevet 7. februar 2021 #32 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er litt usikker på at det kommer akk derfra. Skal sjekke mer. Hvis det kommer vann igjen på akk samme sted, skal jeg ringe rørleggeren. Anonymkode: a3ce0...1ac Jeg synes du/dere gjør dette forferdelig vanskelig for dere selv. Er det naturlig at det er vann der (lett å søle, har vært aktivitet - f.eks. vask av do som kan ha skvettet)? Hvis NEI på dette spørsmålet - kontakt rørlegger.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #33 Skrevet 7. februar 2021 Blondie65 skrev (2 minutter siden): Jeg synes du/dere gjør dette forferdelig vanskelig for dere selv. Er det naturlig at det er vann der (lett å søle, har vært aktivitet - f.eks. vask av do som kan ha skvettet)? Hvis NEI på dette spørsmålet - kontakt rørlegger. Det første ja, vask av do, tipper jeg. Derfor sier jeg at jeg er usikker. Kommer det igjen, da er det ingen tvil Anonymkode: a3ce0...1ac
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #34 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er litt usikker på at det kommer akk derfra. Skal sjekke mer. Hvis det kommer vann igjen på akk samme sted, skal jeg ringe rørleggeren. Anonymkode: a3ce0...1ac Leier hun så tar hun kontakt med utleier og sier at det kommer vann derfra. Eier hun så tar hun kontakt med vaktmester hvis det er slik ordning og rådføre seg der. Hvis ikke, ta kontakt med forsikringsselskap og rådfør seg med dem. Er leiligheten nyinnkjøpt og ny så kontakt megler for råd om hvem som bør kontaktes. Anonymkode: 2d209...78a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #35 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Leier hun så tar hun kontakt med utleier og sier at det kommer vann derfra. Eier hun så tar hun kontakt med vaktmester hvis det er slik ordning og rådføre seg der. Hvis ikke, ta kontakt med forsikringsselskap og rådfør seg med dem. Er leiligheten nyinnkjøpt og ny så kontakt megler for råd om hvem som bør kontaktes. Anonymkode: 2d209...78a Takk. Hun bør først være sikker på at det kommer derfra, tenker jeg Anonymkode: a3ce0...1ac
Forundret.. Skrevet 7. februar 2021 #36 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk. Hun bør først være sikker på at det kommer derfra, tenker jeg Anonymkode: a3ce0...1ac Hva med å ta no papir borti for å se om det blir fuktig?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #37 Skrevet 7. februar 2021 Det kan virke som mange tror at hvis det er vannlekkasje, så vil vannet tilnærmet fosse ut. Dette skjer veldig sjeldent! Det som derimot er langt vanligere er at det lekker i en skjøt, gjerne bare en dråpe i ny og ne. Dette kan forårsake store råteskader over tid, og er vanskelig å oppdage før det er for sent. Anonymkode: 22852...1dd 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #38 Skrevet 7. februar 2021 Siden dere snakker om dette hullet, jeg har et spørsmål. Er det farlig å få vann inn i hullet? Jeg liker å vaske toalettet ved å spyle det med dusjen. Har sett at det er en hull under der, og det har kommet vann inn. Anonymkode: 01631...dce
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #39 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Siden dere snakker om dette hullet, jeg har et spørsmål. Er det farlig å få vann inn i hullet? Jeg liker å vaske toalettet ved å spyle det med dusjen. Har sett at det er en hull under der, og det har kommet vann inn. Anonymkode: 01631...dce Nei. Anonymkode: ebf28...821
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #40 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Siden dere snakker om dette hullet, jeg har et spørsmål. Er det farlig å få vann inn i hullet? Jeg liker å vaske toalettet ved å spyle det med dusjen. Har sett at det er en hull under der, og det har kommet vann inn. Anonymkode: 01631...dce Ikke hvis våtromsnormen ble fulgt under montering av toalettet. Anonymkode: 22852...1dd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå