AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Del Skrevet 6. februar 2021 Hvilke type og str har du i truger? Noen som vil anbefale noe?🙌🏻😊 Anonymkode: 021a3...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Del Skrevet 6. februar 2021 Truger?🤣 Nei, jeg bor ikke på Nordpolen. Her blir veiene måkt. Anonymkode: 5a83b...8ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet 6. februar 2021 #3 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Truger?🤣 Nei, jeg bor ikke på Nordpolen. Her blir veiene måkt. Anonymkode: 5a83b...8ec Huff, så usaklig. Du er vel en slik som bare sitter inne og ser serier og kun er ute om vinter i bynære strøk. Tragisk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet 6. februar 2021 #4 Del Skrevet 6. februar 2021 Atlas har mykje fint i truger. Eg har det men no hugsar eg ikkje modell og str..Truger er gull om vinteren! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 6. februar 2021 #5 Del Skrevet 6. februar 2021 (endret) Jeg har Tubbs Journey 25 (tror jeg) og syns de er greie, men har ikke prøvd noen andre. Jeg kjøpte også Tubbs-sekk til trugene og den er veldig grei. Både til oppbevaring og hvis jeg må gå litt før jeg kommer til løs-snøen. https://www.xxl.no/tips/friluftsliv/truger Endret 6. februar 2021 av Føsleguri Lagt til lenke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Del Skrevet 6. februar 2021 Takk for svar og gode tips🙌🏻😄 Anonymkode: 021a3...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #7 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Truger?🤣 Nei, jeg bor ikke på Nordpolen. Her blir veiene måkt. Anonymkode: 5a83b...8ec Når du først er usaklig - veiene blir ikke måkt, de blir brøytet. Måking foregår for hånd med snøskuffe eller spade. Anonymkode: f8199...d9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tetrao Skrevet 7. februar 2021 #8 Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg har tubbs 25. Veldig gode, fint at foten er «bevegelig», dvs ikke sitter konstant fast i trugen - mye bedre å gå med, spesielt i bratt terreng og i mye snø. Også fint at man da slipper å få snø «kastet» oppover ryggen når man går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Firfisla Skrevet 7. februar 2021 #9 Del Skrevet 7. februar 2021 Har Atlas Rendezvous. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå