Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hatt skillen på venstreside, altså, meste parten av håret har da lagt seg over på høyre side. Etter jeg kom ut av dusjen lå det over til venstre. Lot det lufttørke som jeg pleier å gjorde ikke noe mer med det. Den dagen fikk jeg mange blikk, spesielt fra menn, og flere smilte til meg. Jeg pleier sjelden bli lagt merke til, så lurte først på om det var noe galt. Resten av uken, skjer det samme. Menn som stirrer og snur seg når jeg går forbi. Så nå lurer jeg på om det kan være så enkelt at jeg har skiftet siden jeg har skillen min? Nå går meste parten av håret ned på venstre side. Har det virkelig så mye å si for utseendet? 🤷🏼‍♀️ Folk er mye mer vennlig og smiler mer til meg. Har hatt det slik siden mandag nå, og jeg har fått mer oppmerksomhet. I speilet føler jeg at jeg ser rar ut..

Anonymkode: 3be82...271

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si jeg, fikk bare lyst til å gi deg et smil uten å ha sett deg. ;) Ville bare fortsatt med ny skill jeg! Og det er faktisk litt sant at vi noen gang blir så vant med hvordan status quo er at vi blir litt "grå" i det -høres ut som du har funnet noe nytt og oppfirakende ved en tilfeldighet :) Go get 'em girl! 😀

Anonymkode: 5e218...efe

• Liker 1
Skrevet

Oppfriskende* skulle det stå der

-aner ikke hva det andre fjaset av et ord betyr, lol, selv om det var med i ordboka, det må vel være meg som har skrevet noe feil en gang tidligere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vet ikke hva jeg skal si jeg, fikk bare lyst til å gi deg et smil uten å ha sett deg. ;) Ville bare fortsatt med ny skill jeg! Og det er faktisk litt sant at vi noen gang blir så vant med hvordan status quo er at vi blir litt "grå" i det -høres ut som du har funnet noe nytt og oppfirakende ved en tilfeldighet :) Go get 'em girl! 😀

Jo takk.. syntes bare det virker rart at det skal ha så mye å si. Alltid fått høre at jeg er pen, men syntes ikke det selv. Dessuten har jeg aldri opplevd at noen har snudd seg etter meg, nå har veldig mange menn gjort det. Lurer på om det bare sitter i hodet, eller om det faktisk utgjør så stor forskjell. 

Skrevet

Hmm interessant😄

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jo takk.. syntes bare det virker rart at det skal ha så mye å si. Alltid fått høre at jeg er pen, men syntes ikke det selv. Dessuten har jeg aldri opplevd at noen har snudd seg etter meg, nå har veldig mange menn gjort det. Lurer på om det bare sitter i hodet, eller om det faktisk utgjør så stor forskjell. 

Kan forstå at du lurer ja, men til syvende og sist så ville jeg bare passet på å nyte effekten, placebo eller ikke ;) 

Skrevet

Ingen som vet? Finnes det en «universal» regel om hvordan en kvinne eller mann bør ha skillen?

Skrevet

Jeg tror podcasten radiolab hadde en episode om dette en gang faktisk! De snakket om forskning som viser at vi oppfattes som mer attraktive hvis skille er på en viss side. Husker dessverre ikke om det var høyre eller venstre dog. Men det høres ut som det kan være til høyre etter dine erfaringer. 

Skrevet
agata skrev (8 minutter siden):

Jeg tror podcasten radiolab hadde en episode om dette en gang faktisk! De snakket om forskning som viser at vi oppfattes som mer attraktive hvis skille er på en viss side. Husker dessverre ikke om det var høyre eller venstre dog. Men det høres ut som det kan være til høyre etter dine erfaringer. 

Så da er det noe i det kanskje da. Og ikke bare i hodet mitt. Trodde først jeg så rar ut, men siden de smiler og prøver få blikk kontakt er det vell ett godt tegn? 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Så da er det noe i det kanskje da. Og ikke bare i hodet mitt. Trodde først jeg så rar ut, men siden de smiler og prøver få blikk kontakt er det vell ett godt tegn? 

Jeg ville tatt det som det ☺️ ellers kan det faktisk hende at du egentlig får like mange blikk til vanlig, men at du har vært mer bevisst på hvordan folk ser på deg etter at du endret skillen. Jeg synes selv at jeg får mange flere blikk dagen etter at jeg har fått nye briller eller en helt ny sveis.

Skrevet

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 74c96...2c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...