Gå til innhold

Når jeg blir tatt bakfra eller om jeg er på toppen så gjør det vondt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ting jeg lurer på...

Når jeg har "vanlig sex" som misjonær, på siden osv så går det helt bra, men feks bakfra eller om jeg er på toppen så gjør det av og til vondt og jeg kan kjenne det i magen/nedentil dag en etter tilogmed.. jeg tenker jo at det sikkert er pga han kommer lenger inn i enkelte stillinger, men er det flere som har det sånn æ kanskje vet om det er noe annet eller om dette er helt normalt? 

Anonymkode: 9d727...156

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Han har for stor pikk, skjer her også om den er for lang. Støter mot livmortappen og det er jævla vondt.

Skrevet

Sånn er det ofte for meg også, men ikke alltid. Det er når livmortappen blir truffet at det gjør vondt. Min samboer har en helt gjennomsnittlig penis. Skjeden blir litt lengre når man blir kåt, samt at livmortappen kan komme litt lengre opp eller ned avhengig av hvor i syklusen man er. Dette er noe som også er med på å påvirke om det er vondt eller ikke. 

Anonymkode: d7cf1...933

Skrevet

Kan du ha hemoroider? Har det selv, og får vondt når jeg blir penetrert bakfra. 

Anonymkode: 7f303...877

Skrevet

Jeg har det sånn - kombo av av han er litt over snittet (ikke mye), og jeg er veldig lett å bunne i de to posisjonene. 

Anonymkode: feeac...a73

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Når jeg har "vanlig sex" som misjonær, på siden osv så går det helt bra, men feks bakfra eller om jeg er på toppen så gjør det av og til vondt og jeg kan kjenne det i magen/nedentil dag en etter tilogmed.. jeg tenker jo at det sikkert er pga han kommer lenger inn i enkelte stillinger, men er det flere som har det sånn æ kanskje vet om det er noe annet eller om dette er helt normalt? 

Helt normalt i disse to stillingene. Som nevnt over her, så kan hvor du er i syklusen din også spille inn (plassering av livmortapp). Du er helt normal 👍🏻

• Liker 1
Skrevet

Samme her.. og verre rundt eggløsning.

Anonymkode: 5ea03...840

Skrevet

Det kan komme av at du har en retrovertert/bakovervendt livmor. 15-20% (om jeg husker rett) av kvinner har det, og det gjør noen stillinger verre en andre, blant annet doggy. 

• Liker 1
Skrevet

Det trenger ikke å ha noe med størrelsen med penis å gjøre. Jeg har en helt gjenomsnittlig penis og flere partnere har fått vondt.

Anonymkode: 2f414...4d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2021 den 13.35):

Jeg får vondt nederst i magen hvis penis går for langt inn. Det er bare å la være å ha de stillingene du får vondt i 

Anonymkode: 050d1...137

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...