galaxii Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Er det noen som har prøvd dette produktet?
jennya Skrevet 7. februar 2021 #2 Skrevet 7. februar 2021 20 hours ago, galaxii said: Er det noen som har prøvd dette produktet? Nei, men skal prøve det. Tenker å prøve ca. et halvt års tid for å se om jeg merker noen forskjell.
galaxii Skrevet 8. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2021 jennya skrev (På 7.2.2021 den 9.11): Nei, men skal prøve det. Tenker å prøve ca. et halvt års tid for å se om jeg merker noen forskjell. Så flott, kan du gi tilbakemelding? 😍 2
jennya Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 On 2/8/2021 at 9:49 AM, galaxii said: Så flott, kan du gi tilbakemelding? 😍 Ja, hvis jeg husker. Så langt har jeg ikke en gang fått bestilt det. Kundestøtte der sier de ikke har registrert noen bestilling og sier at jeg må gå inn og bestille på nytt. Gjør jeg det får jeg beskjed om at jeg allerede er registrert og ikke kan bestille med adresseinformasjonen jeg har oppgitt. Så nettstedet deres er ganske elendig. 😲
galaxii Skrevet 11. februar 2021 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2021 jennya skrev (På 9.2.2021 den 19.20): Ja, hvis jeg husker. Så langt har jeg ikke en gang fått bestilt det. Kundestøtte der sier de ikke har registrert noen bestilling og sier at jeg må gå inn og bestille på nytt. Gjør jeg det får jeg beskjed om at jeg allerede er registrert og ikke kan bestille med adresseinformasjonen jeg har oppgitt. Så nettstedet deres er ganske elendig. 😲 Sikkert bare juks og bedrag 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå