Gå til innhold

Dere bruker vel ikke tørketrommel, vaskemaskin eller oppvaskmaskin om natten eller når dere ikke er hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

For dere er vel klar over at disse maskinene er brannverstinger? Spesielt tørketrommel.

Nesten halvparten bruker tørketrommel om natten, så jeg VET at noen av dere er her inne på KG. Nå må dere forklare dere.

Lar dere stearinlys eller peisen brenne om natten eller når dere ikke er hjemme også da eller? Kanskje dere også steker dere en pizza mens dere tar dere tar en høneblund?

Anonymkode: b9006...e54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt lar jeg slike maskiner gå når jeg ikke er hjemme. Mye bedre at det tar fyr da enn når det er folk i huset.

Anonymkode: d9d20...1d7

• Liker 9
Skrevet

Har gjort det i 35 år helt uten problemer og kommer til å fortsette med det.

Anonymkode: 59492...74f

• Liker 9
Skrevet

Maskinen setter seg selv på om morgenen og da er vasken ferdig til jeg kommer hjem.

• Liker 3
Skrevet

Setter på vaskemaskinen og oppvaskmaskinen før jeg drar på jobb. 

Anonymkode: 63d31...4b5

• Liker 2
Skrevet

kun kjøleskap og varmtvannstank som har stikkontakt i koblet om natten. Alt annet er koblet fra kontakten

Anonymkode: 73ad8...d22

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjører alle maskiner på natten, er billigest strøm da 

Anonymkode: f0fdc...6c2

• Liker 6
Skrevet

Nei, også en grunn til at jeg ikke vet om jeg kommer til å skaffe meg tørketrommel, har opplevd brann og da går man fra "det skjer ikke meg" til "når skjer det igjen?" Alt er en brann fare i mine øyne. Har uansett nok tid til å vaske når jeg er hjemme og tørke på stativ. En annen ting er jo vannlekkasjer også med vaskemaskin og oppvaskmaskin.

Anonymkode: db927...350

• Liker 6
Skrevet

Går så fint så. Passe bare på å fjerne loen i tørketrommelen mellom hver gangs bruk. 

Anonymkode: a4440...30b

• Liker 1
Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg bruker aldri vaskemaskin eller oppvaskmaskin om natten eller når jeg ikke er hjemme. Har ikke tørketrommel.

Skrevet

Nei. Men vi vasker ikke selv. Hadde jeg gjort det hadde jeg nok kjørt maskinen på natten. Jeg jobber på dagtid. 

Anonymkode: bdc01...369

• Liker 1
Skrevet

Nope. Bruker ikke oppvaskmaskin , vaskemaskin eller komfyr uten at jeg er tilstede. Tørketrommel har jeg ikke.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

For dere er vel klar over at disse maskinene er brannverstinger? Spesielt tørketrommel.

Nesten halvparten bruker tørketrommel om natten, så jeg VET at noen av dere er her inne på KG. Nå må dere forklare dere.

Lar dere stearinlys eller peisen brenne om natten eller når dere ikke er hjemme også da eller? Kanskje dere også steker dere en pizza mens dere tar dere tar en høneblund?

Anonymkode: b9006...e54

Strømleverandørene mener at det er netopp da de skal brukes..  

Anonymkode: c47a6...7fa

• Liker 1
Skrevet

Bruker ikke tørketrommel, og vaskemaskinen må gå om dagen så jeg kan henge opp klær. Oppvaskmaskinen slår jeg på før jeg går på soverommet, den er ferdig lenge før jeg faktisk legger meg og sovner.

Anonymkode: 8fb59...5c3

• Liker 1
Skrevet

Kun når vi er hjemme :) Har brannvarsling tilkoblet sentral. Aldri når vi er hjemmefra for har hunder som er hjemme alene. 

Anonymkode: ee45b...3c5

• Liker 1
Skrevet

Ja😊 tenner lys og setter på tørketrommel.. så kan jeg brått ta en butikktur (to min gåavstand). Ser ikke problemet. Minsten på 3 er hjemme å klarer å passe på 5 minutt! Kjære vene for et hysteri.

Anonymkode: 52e25...80d

• Liker 6
Skrevet

Ja alle tre brukes om natten her, det er jo ikke helt det samme som levende lys vil jeg si. 
Jeg har seriekoblede røykvarslere i alle rom. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Strømleverandørene mener at det er netopp da de skal brukes..  

Anonymkode: c47a6...7fa

Hvis du er våken og følger med så..

Anonymkode: 48739...4a4

• Liker 1
Skrevet

Nei. Har dratt kjapt på butikken osv når det er noen minutter igjen på vaskemaskin og oppvaskmaskin - men det er fordi de aldri er ferdig når de sier at de faktisk skal være det😂 Tørketrommel bruker jeg ca to ganger i uken og alltid når vi er hjemme og våkne

Anonymkode: e4e10...c0a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...