AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 ville du da at folk skulle si ifra til deg? Sånn at du ble bevisst på det. Inspirert av den andre tråden, hvor mange sa de ikke turte å si ifra når de fikk servert kloakk-kaffe. Bonusspørsmål: Er det, mot formodning, noen av dere som VET at dere lager kloakk-kaffe, men allikevel serverer det til gjester? I så fall, hvorfor gjør dere det? 🤔 Anonymkode: 4eb51...565
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Nei, egentlig ikke. Anonymkode: 98208...810
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Jeg bruker rent vann fra springen, ikke fra kloakken. Anonymkode: 08e2b...c22 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 Jeg ville likt om gjester ga beskjed. Siden jeg ikke drikker kaffe kan jeg ikke smake på den selv, så jeg er avhengig av tilbakemelding. Skal jeg bruke mer eller mindre kaffe, trenger maskinen en rens eller har jeg ikke skylt den nok etter rens? Jeg aner ikke, ingen som bor her i huset aner. Heldigvis (?) har jeg aldri fått klager privat. På jobb fikk jeg noen klager på styrken, men så lærte jeg at jeg måtte se på vaktlista om jeg skulle bruke 5 eller 7 skjeer kaffe🙄 Heldigvis er seinvaktene uansett veldig takknemlige når de får fersk kaffe, i stedet for skvipet som har stått siden lunsj. Anonymkode: 58dfe...662
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg ville likt om gjester ga beskjed. Siden jeg ikke drikker kaffe kan jeg ikke smake på den selv, så jeg er avhengig av tilbakemelding. Skal jeg bruke mer eller mindre kaffe, trenger maskinen en rens eller har jeg ikke skylt den nok etter rens? Jeg aner ikke, ingen som bor her i huset aner. Heldigvis (?) har jeg aldri fått klager privat. På jobb fikk jeg noen klager på styrken, men så lærte jeg at jeg måtte se på vaktlista om jeg skulle bruke 5 eller 7 skjeer kaffe🙄 Heldigvis er seinvaktene uansett veldig takknemlige når de får fersk kaffe, i stedet for skvipet som har stått siden lunsj. Anonymkode: 58dfe...662 Samme her, jeg drikker ikke kaffe, så jeg har fått noen tilbakemeldinger 😂 enda ikke lært meg.. Men det hender jeg spør gjestene hvordan de liker kaffen så den blir perfekt 😊 (pappa smakte på kaffen min en gang, spyttet den ut, tømte koppen og ba meg lage en ny mens han lo. 3 ts pulver kaffe er visst litt mye i en liten kopp 😂) Anonymkode: f1beb...48f
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #6 Skrevet 7. februar 2021 Det har jeg gjort. Brukte havremelk i kaffen og den ble visst veldig rar, sur og skilte seg veldig rart. Bruker ikke melk selv. Anonymkode: 76ddb...98a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 Jeg ville ønsket å få klar beskjed om det. Samtidig hadde jeg lurt på hvordan i huleste det kunne ha gått an, da jeg avkalket maskinen nå nylig. Jeg er for øvrig kresen på hvilke merker jeg serverer folk. Her er det kvalitet. Anonymkode: 3f2e0...71e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #8 Skrevet 8. februar 2021 Jeg syns absolutt all kaffe smaker surt og forferdelig, utenom pulverkaffe som jeg selv har dosert. Så jeg kan ikke gi tilbakemelding til folk da det umulig kan være slik at alle har mine smaksløker. Folk ser jo ut til å like både traktekaffe og espresso. Anonymkode: bec5e...8e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå