Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går med på mye av samboeren (flere hundre miniatyrer), men aldri sverd. Aldri.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde syntes det et kult. Sverd og noen dragemalerier. Jeg har selv sverd som jeg fikk på en reise, men de er små og ikke utsmykket. Ikke skarpe heller, mer til trening.  Mine henger ikke på veggen, men kunne godt hengt dem opp. Ikke i stua da, men i et annet rom. 

• Liker 1
Skrevet

Vi har sverd i stuen. Jeg ser virkelig ikke problemet. Han syntes blomster og lysestaker er unødvendig tull. Jeg syntes sverdene hans er unødvendig og tullete. Derfor møttes vi på midten og bestemte litt begge to.

Vi kjøpte leiligheten sammen og skal innrede sammen. Da må man gi og ta litt. Jeg hadde ikke hatt sverd på veggene hvis det bare var meg, men nå er vi nå en gang to og da tar man hensyn til hverandres ønsker.

Jeg har aldri forstått hvorfor kvinnen i forholdet skal ha veto over hva som er i stuen. Vi bor her like mye begge to. 

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er harry og cringe.

Anonymkode: fb12d...622

Hva er cringe? 

• Liker 1
Skrevet
Tvist skrev (10 minutter siden):

Hva er cringe? 

Man blir flau. 

Anonymkode: ecd82...3b2

• Liker 2
Skrevet (endret)

Pfft har både katana og romerske sverd som skal henges på veggen:) 

Digger antikke sverd og slikt!

Som jentunge lekte amasone  med tresverd og skulle redde kusinen min fra dragen:) hehe pappa leste Våpensøstrene for meg!

Endret av Anciol
  • Liker 3
Skrevet

Nei, det er blodharry og det hadde jeg aldri godtatt.

Anonymkode: 49498...e40

• Liker 2
Skrevet

Hadde aldri godtatt..

Anonymkode: df0d5...3d7

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Moderne fantasysverd og liknende er dustete, men ekte historiske gjenstander kan være OK. 

Det bør i så fall være enighet om dette i husstanden.

Anonymkode: eeedd...6ca

Jeg er enig i dette. Enkelte gamle sverd (og andre våpen) er rene kunstverkene, og hadde jeg fått tak i et slikt skulle det glatt fått hedersplassen på stueveggen. 

Men selv om kopier av sverd fra f.eks. Lord of the Rings også kan være flotte å se på hadde de aldri fått henge fremme her i huset. De hadde blitt forvist til hobbyrom e.l. 

Anonymkode: f4952...acc

• Liker 2
Skrevet

Hadde vært greit for meg så lenge jeg fikk lov å ta dem ned og svinge litt rundt på dem innimellom 😅 

• Liker 6
Skrevet

Har ikke så veldig sansen for sverd selv, det skal virkelig sies, men hvorfor skal ikke han få sette sitt preg på deres felles hjem, han også? Hva om det var dine interiørvalg som ble henvist til kjellerstuen?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg er enig i dette. Enkelte gamle sverd (og andre våpen) er rene kunstverkene, og hadde jeg fått tak i et slikt skulle det glatt fått hedersplassen på stueveggen. 

Men selv om kopier av sverd fra f.eks. Lord of the Rings også kan være flotte å se på hadde de aldri fått henge fremme her i huset. De hadde blitt forvist til hobbyrom e.l. 

Anonymkode: f4952...acc

A3A7B492-325B-455D-9054-90616C427172.jpeg

Anonymkode: eeedd...6ca

• Liker 1
Skrevet

Nei det hadde jeg ikke godtatt 🤣 og hadde selvsagt ikke hengt opp noe han syns var blodharry eller stygt heller.

Anonymkode: 41927...81a

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde prøvd alt jeg kunne å overtale han til/argumentere for å ha det i kjellerstua, ja. 

Skrevet

Virker som om mannen tror det er deres felles stue og ikke har forstått at det er du alene som bestemmer hva som skal henge på veggen i ditt hjem. 

Anonymkode: cacb4...10e

• Liker 10
Skrevet

Så lenge det ikke er over sofaen (vet ikke hvorfor) eller i kors (blodharry) skulle jeg nok kunne hatt sverd i stua om vi ikke snakket store mengder. 

Anonymkode: 6235c...940

Skrevet

Han må jo få bestemme litt i sitt eget hjem han også?

Jeg har et sverd men det er ikke særlig fint så jeg har det bare stående i et hjørne i huset i tilfelle jeg får skurker på besøk..

• Liker 2
Skrevet

Nei, vi eier huset sammen, så om han har lyst til det, så vær så god. Jeg bryr meg null om interiør og kan fint bo i et hus uten noe pynt. Jeg hadde egentlig ikke lyst til å pynte til jul heller, men typen insisterte.

Anonymkode: a4959...37c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Man blir flau. 

Anonymkode: ecd82...3b2

Så skriv det da. Herregud, alle disse idiotiske ordene og uttrykkene de unge bruker.

• Liker 7
Skrevet

Hvis jeg ikke fikk ha sverd i stua hadde jeg brukt sverdet og kappet opp noen av putene hennes. Dere tror dere er sjefen i huset og det kan vi ikke ha noe av

Anonymkode: 4a03a...4a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...