Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pyntesverd altså. Hadde du godtatt det?

Jeg synes det er utrolig cringe, men kanskje det bare er meg? 🤷🏼‍♀️ Han kan ha det i mancaven (aka kjellerstuen), men ikke selve stuen 😑

Anonymkode: e4f10...269

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva cringe betyr, men aldri i verden om jeg hadde gått med på det. 

Anonymkode: 9afea...14c

• Liker 17
Skrevet

Sverd er helt greit. Forutsatt at man er adelig, eier et slott og at de er gamle familieklenodier. Hvis ikke ser det bare rart ut. (Nå er det for så vidt helt greit at det ser rart ut også, men da må man i det minste være enige om at de skal være der). 

• Liker 29
Skrevet

Det er cringe. Med mindre vi snakker om en gammel sabel som tilhørte tippoldefar som var offiser/admiral eller noe slikt og den er plassert sammen med et portrettfotografi av samme tippoldefar i et hyggelig hjørne og det er stilen dere kjører hjemme, liksom.. 

Om han er av typen weeb som samler på katanas og ninjastjerner fra e-bay e.l. så glem det. Harry! Det får han ha i kjellerstuen. Motsvarer LOVE-bokstaver og HOME-pyntegreier som damer fyller huset med.

Anonymkode: 01d9e...f62

• Liker 26
Skrevet

Sambo hadde et slikt når vi ble sammen.... for å si det slik; nå er de pakket pent bort og ligger i boden😆

Anonymkode: f1d1e...107

• Liker 4
Skrevet

Ikke faen... det er ting som skulle blitt gjemt inne på kontoret hans med div andre ting. 

Anonymkode: cdb88...f44

• Liker 1
Skrevet

Det er harry og cringe.

Anonymkode: fb12d...622

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Pyntesverd altså. Hadde du godtatt det?

Jeg synes det er utrolig cringe, men kanskje det bare er meg? 🤷🏼‍♀️ Han kan ha det i mancaven (aka kjellerstuen), men ikke selve stuen 😑

Anonymkode: e4f10...269

Nei, fordi:

1.Det ser harry ut, og minner meg om hvordan f.eks. narkiser/andre med kriminell livsstil og nazister dekorerer hjemme.

2.Våpen er våpen, ikke pynt. 

Jeg mener begge må få legge ned veto mot pynt de ikke vil ha i fellesrom. En god løsning er å ha sånt i kjellerstuer og andre hobbyrom, ja.

• Liker 7
Skrevet
Leo skrev (13 minutter siden):

Sverd er helt greit. Forutsatt at man er adelig, eier et slott og at de er gamle familieklenodier. Hvis ikke ser det bare rart ut. (Nå er det for så vidt helt greit at det ser rart ut også, men da må man i det minste være enige om at de skal være der). 

😂 Fantastisk kommentar.

• Liker 4
Skrevet

Han må jo få sette litt preg på felles hjem også. Ikke bare jenteting. 

Anonymkode: 71290...bac

• Liker 5
Skrevet

Moderne fantasysverd og liknende er dustete, men ekte historiske gjenstander kan være OK. 

Det bør i så fall være enighet om dette i husstanden.

Anonymkode: eeedd...6ca

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Like harry, som disse "love-home" bokstavene. 

Skrevet

Kan du ikke bare kontre med å si at da bill jeg ha dette på veggen. Si noe du vet han ikke liker. Halvnaken Jostein Bever feks. 

Anonymkode: 7ac82...ce3

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde godtatt det dersom det er Master Sword det er snakk om, ellers ikke.

Anonymkode: b0bbd...4bd

• Liker 3
Gjest Bet-t-ina
Skrevet

Det er det mange som har. Du skulle sett dokumentaren: Lemmy. Han hadde mange kniver, sverd og våpen han. Han fikk mange kniver og våpen av Ozzy, fordi Sharon ikke ville ha de hjemme.  😂 

Skrevet
Bet-t-ina skrev (20 minutter siden):

Det er det mange som har. Du skulle sett dokumentaren: Lemmy. Han hadde mange kniver, sverd og våpen han. Han fikk mange kniver og våpen av Ozzy, fordi Sharon ikke ville ha de hjemme.  😂 

Jeg er faktisk litt usikker på om jeg ville ha hatt salige Lemmy selv hengende rundt i stuen. (Og kanskje spesielt ikke i selskap med Ozzy).

• Liker 2
Skrevet

Mannen  min har hengt opp utstoppede dyrehoder. Jeg ville virkelig ønsket noen sverd isteden

• Liker 7
Gjest Bet-t-ina
Skrevet
Leo skrev (Akkurat nå):

Jeg er faktisk litt usikker på om jeg ville ha hatt salige Lemmy selv hengende rundt i stuen. (Og kanskje spesielt ikke i selskap med Ozzy).

Det hadde vært drømmen til mannen her i huset. 😂 

Skrevet

Er du sammen med Greven? 

Anonymkode: 6e31a...896

• Liker 1
Skrevet

haha, er det gærent? Jeg har sverd hengenes i stua.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...