RaraAvis78 Skrevet 7. februar 2021 #21 Del Skrevet 7. februar 2021 Vollen er kjempe fint,- men ikke så sentralt som feks Bleiker etc. Går pendlerbåt til Aker Brygge ellers raskest å kjøre til Asker stasjon og ta toget derifra. Får en fin bolig der til det budsjettet. Sørlandsidyll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #22 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Oslo er ikke utelukket, men ser for meg vi kanskje kan få en smule mer for pengene der. Men er jammen ikke mye man får for «skarve» 12 millioner nei😨 så vil jeg gjerne ha den litt landlige følelsen samtidig som jeg kan kjøre til jobb (Rikshospitalet) på en 20 minutter. Bare et par krav liksom..😅 Anonymkode: 236cb...5c4 Da må jo Røa/Holmen være perfekt? Bor her selv og jobber på RH! Anonymkode: 027f6...5e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #23 Del Skrevet 7. februar 2021 Hvis Bærum; bo et sted som det er t-bane og helst nærmest mulig stasjonen. Alt annet i Bærum blir kronglete dersom du jobber i Oslo - hvertfall når man har små barn. Anonymkode: 03d82...2d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #24 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da må jo Røa/Holmen være perfekt? Bor her selv og jobber på RH! Anonymkode: 027f6...5e6 Takk for tips, det skal jeg notere meg med en gang!😊 Anonymkode: 236cb...5c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #25 Del Skrevet 7. februar 2021 Hva med denne? Hvis du kan gå/sykle til nærmeste t-bane, så ta t-bane til smestad, og buss til rikshospitalet - https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=207003497 men ja, ville kanskje også sett på voksenkollen og der, for det er grei beliggenhet hvis man jobber på den siden av byen. Anonymkode: bb6c6...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #26 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takk for tips, det skal jeg notere meg med en gang!😊 Anonymkode: 236cb...5c4 Gjør det! Vi stortrives her og jeg sykler over Slemdal til jobb på 15 minutter😊 Prisene er imidlertid ganske stive, men dere har jo et romslig budsjett og kan nok få kloa i en enebolig, hvertfall nære Hovseter. Ellers ville jeg sett på andre siden av Røakrysset og Lysakerelva, til Eiksmarka i Bærum hvor prisene er lavere, t-banen er rett i nærheten og avstanden også absolutt er til å leve med mtp. jobben. Anonymkode: 027f6...5e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #27 Del Skrevet 7. februar 2021 Hva med Lørenskog/Fjellhamar? Pendleveien er bedre den veien enn mot Asker. Anonymkode: 8cb01...2b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #28 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med Lørenskog/Fjellhamar? Pendleveien er bedre den veien enn mot Asker. Anonymkode: 8cb01...2b2 Takk for innspill😊 vi ønsker oss mot Bærum/Asker da det er der vi har nettverk i form av litt familie og vennepar med jevnaldrende barn som vi ønsker å kunne besøke lettvint Anonymkode: 236cb...5c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #29 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva med denne? Hvis du kan gå/sykle til nærmeste t-bane, så ta t-bane til smestad, og buss til rikshospitalet - https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=207003497 men ja, ville kanskje også sett på voksenkollen og der, for det er grei beliggenhet hvis man jobber på den siden av byen. Anonymkode: bb6c6...182 Hehe, artig at du linket til akkurat denne, da jeg satt å drømte meg bort i drivhuset i hagen der i går😄 Litt i grenseland på budsjett.. de går vel fort en del over prisantydning og..🥴🤔 Anonymkode: 236cb...5c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #30 Del Skrevet 7. februar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hehe, artig at du linket til akkurat denne, da jeg satt å drømte meg bort i drivhuset i hagen der i går😄 Litt i grenseland på budsjett.. de går vel fort en del over prisantydning og..🥴🤔 Anonymkode: 236cb...5c4 må være populært hus, da det kom hos meg som forslag fra finn 😅 syntes også det virket så idyllisk ja 😃 Anonymkode: bb6c6...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #31 Del Skrevet 7. februar 2021 Dette området er supert. Nære marka, skoler og 15 min å gå til Asker sentrum. Tog hvert 10 min til Oslo. https://www.finn.no/206304467 Anonymkode: ffbfc...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #32 Del Skrevet 7. februar 2021 21 hours ago, AnonymBruker said: Skjønner. Mulig jeg må belage meg på litt lengre pendlertid evt. gåavstand til tog😊 Anonymkode: 236cb...5c4 Kanskje Høn, Vakås eller Hvalstad kunne passet for dere. Landlig, men sentralt og samtidig nærme E18 og har togstasjon (kun lokaltog). Anonymkode: 6702f...f28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #33 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Flotte områder, men ikke for vår lommebok😅🙈 Anonymkode: 236cb...5c4 Man får fortsatt et rekkehus her for budsjettet deres 🙂 Men klart, det er mye mer kvadrat og hage å få andre plasser. Jeg drømmer litt om å flytte selv til tider. Samtidig trives vi veldig godt her, med veldig gode naboer, skole, aktiviteter, og effektiv reisevei enten per sykkel, bil eller kollektiv de retningene vi pleier å ferdes. Anonymkode: df1a3...0e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #34 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 6.2.2021 den 18.56): Vollen ser veldig flott og idyllisk ut på bilder, hvorfor ikke der? 😊 ellers takk for tips! Anonymkode: 236cb...5c4 Sikkert idyllisk, og det er et bra område. Men jeg liker ikke at det er så langt til toget. Det er vel gjenganger for de øvrige utenom Borgen. Anonymkode: d4603...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #35 Del Skrevet 8. februar 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Dette området er supert. Nære marka, skoler og 15 min å gå til Asker sentrum. Tog hvert 10 min til Oslo. https://www.finn.no/206304467 Anonymkode: ffbfc...5e5 Ja, det området er helt fantastisk. Men ikke det huset. Det står i enden av blidnevei, som er jo positivt, men det er også i bunnen av "dumpa", og det er svært lite sol der. Pluss at det ikke er en enebolig, men en slags rar generasjonsbolig - en tomannsbolig der en del er mye mindre enn den andre. Om man kunne kjøpt begge deler, kunne man leie ut den andre delen, men da vil prisen på hele huset være nesten 17 mil, som er jo veldig mye? her er andre del til salgs: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=206304225 Anonymkode: bb6c6...182 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #36 Del Skrevet 8. februar 2021 Man vet det har blitt mange fisefine nordmenn når man må lete godt for å finne noe barnevennlig på vestkanten når man har 12 millioner å kjøpe for. Ikke rart fødselstallene går ned om dagen når man må ha direktørlønninger i halve Oslo-området for å kunne ha barn og bolig. Anonymkode: 46bc4...fd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IkkeAnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #37 Del Skrevet 8. februar 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Man vet det har blitt mange fisefine nordmenn når man må lete godt for å finne noe barnevennlig på vestkanten når man har 12 millioner å kjøpe for. Ikke rart fødselstallene går ned om dagen når man må ha direktørlønninger i halve Oslo-området for å kunne ha barn og bolig. Anonymkode: 46bc4...fd3 Det samme tenkte jeg. Helt vilt - og uakseptabelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #38 Del Skrevet 8. februar 2021 29 minutter siden, AnonymBruker said: Man vet det har blitt mange fisefine nordmenn når man må lete godt for å finne noe barnevennlig på vestkanten når man har 12 millioner å kjøpe for. Ikke rart fødselstallene går ned om dagen når man må ha direktørlønninger i halve Oslo-området for å kunne ha barn og bolig. Anonymkode: 46bc4...fd3 det er helt sykt - ja. Men svaret vi, vanlige barnefamilier, får - det er ikke menneskerett å bo i Oslo. Og det er sikkert sant, men det forklarer ikke grunnen til at det blitt sånn. Og grunnen er at det bygges bare små leiligheter, og ikke engang nok av de, i Oslo i de siste 10 år. her er sånn typisk eksempel, et rekkehus fra 1960, på knappe 100 kvadratmeter, til over ni millioner - https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=201245290 Anonymkode: bb6c6...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #39 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, det området er helt fantastisk. Men ikke det huset. Det står i enden av blidnevei, som er jo positivt, men det er også i bunnen av "dumpa", og det er svært lite sol der. Pluss at det ikke er en enebolig, men en slags rar generasjonsbolig - en tomannsbolig der en del er mye mindre enn den andre. Om man kunne kjøpt begge deler, kunne man leie ut den andre delen, men da vil prisen på hele huset være nesten 17 mil, som er jo veldig mye? her er andre del til salgs: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=206304225 Anonymkode: bb6c6...182 Oij det så jeg ikke. Merkelig opplegg. Anonymkode: ffbfc...5e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 8. februar 2021 #40 Del Skrevet 8. februar 2021 Ville ikke flyttet særlig lenger ut enn Haslum/Høvik dersom en jobber i byen tror jeg. Mange flotte steder, men ligger de knotete til (mht tilførsel til E18/kollektivtrafikk etc), er det omtrent håpløst. Eiksmarka, Jar, Stabekk, Bekkestua, Blommenholm, Høvik og Haslum er flotte steder med god og lett adkomst til Oslo i rushen (i den grad den kan være grei) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå