AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Er der bare jeg som synest at det er råteit når par skriver til hverandre på facebook? Feks når den ene har bursdag så skriver den andre dikt av type; hvis solen mistet lyset....hvis jeg ikke hadde kjærligheten din.....osv🙈 Hvorfor gjør noen par dette? Er det for å vise at vi har perfekt kjærlighet? Hvilket behov blir tilfredsstilt her? Og det er ikke snakk om 16-åringer, men voksne mennesker🤨 Anonymkode: f68b3...5b6 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Vil tro det er et slags markeringsinstinkt. «Dette er mitt» Anonymkode: 13c78...fe9 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 show off; se hvor lykkelige vi er. har mest lyst å sende denne🤮i kommentarfeltet Anonymkode: 1d9ed...885 5
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er der bare jeg som synest at det er råteit når par skriver til hverandre på facebook? Feks når den ene har bursdag så skriver den andre dikt av type; hvis solen mistet lyset....hvis jeg ikke hadde kjærligheten din.....osv🙈 Hvorfor gjør noen par dette? Er det for å vise at vi har perfekt kjærlighet? Hvilket behov blir tilfredsstilt her? Og det er ikke snakk om 16-åringer, men voksne mennesker🤨 Anonymkode: f68b3...5b6 Eller så gjør de det fordi de elsker hverandre og synes det er viktig med søte ord i hverdagen. Og spesielt når den ene har bursdag, så synes jeg det er helt greit med en kjærlighetshilsen ❤️ Vet om kleinere ting å dele på Facebook enn sånt som dette Som nevnt i tidligere tråder her, voksne damer med trutmunn som skifter profilbilde flere ganger i uka, feks.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 En jeg gikk på VGS med skriver sånne ting til kjæresten. Det er helt håpløst å lese. "Kjære jenta mi. Du er det beste som har skjedd meg, selv om vi har våre opp- og nedturer vi også. Jeg skulle ønske jeg kunne kjøpt en million roser til deg, jenta mi, det fortjener du" og masse sånn piss. De er begge over 35 år. Anonymkode: c31ad...d06 2
Gjest Bet-t-ina Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 Det er latterlig. Nå er ingen av oss på Facebook lengre, trodde det ikke ble så mye brukt. Jeg tenker som andre her skriver at det er show off, om hvor "lykkelige" par er utad.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #7 Skrevet 6. februar 2021 Enig, helt på trynet😄De gjør det fordi de skal vise for andre hvor bra de har det, eller så er det ubevisst fordi de er så høye på seg selv. Anonymkode: 64939...ecc 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #8 Skrevet 6. februar 2021 Hadde vært cringe om min samboer skrev sånt! Vi sier fine ting til hverandre face to face eller facetimer om han er på jobbreise, hadde spydd om jeg fikk sånne kjærlighetserklæringer på facebookveggen 😂 Anonymkode: 35dae...58d 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #9 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er der bare jeg som synest at det er råteit når par skriver til hverandre på facebook? Feks når den ene har bursdag så skriver den andre dikt av type; hvis solen mistet lyset....hvis jeg ikke hadde kjærligheten din.....osv🙈 Hvorfor gjør noen par dette? Er det for å vise at vi har perfekt kjærlighet? Hvilket behov blir tilfredsstilt her? Og det er ikke snakk om 16-åringer, men voksne mennesker🤨 Anonymkode: f68b3...5b6 For oss er det da helt normalt å f.eks gratulere hverandre med dagen på Facebook... Jeg syns jo motsatt hadde vært rart! Å vise omverden at man er glad i hverandre gjør da vel ingenting? Klart, blir det bare kliss...så er jo det litt kleint. På farsdag i nov la jeg ut bilder med mannen min og barna våre, gratulerte han med farsdag og at vi syns han er en toppers pappa. Jeg er stolt av mannen min og den han er og hva han gjør for oss. Og har lyst til å vise akkurat hva jeg føler. Ser ikke noe galt i det? Skal da skjule hva man føler for hverandre? Anonymkode: d75f9...666 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #10 Skrevet 6. februar 2021 Man må ha lite å irritere seg over, om man plages over at andre viser hverandre kjærlighet. Uansett hvor og når. Og, nei, jeg og min mann skriver ikke sånt til hverandre på fb. Anonymkode: ee978...8c4 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #11 Skrevet 6. februar 2021 Jeg liker ikke mye sånt til kjærester, men jeg gratulerer søsknene mine med dagen feks. Andre får gjøre som de vil. Anonymkode: 5ed20...1e3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #12 Skrevet 6. februar 2021 Ser ikke poenget med å gratulere samboeren på facebook i det hele tatt, man gratulerer jo ansikt til ansikt og feirer sammen? Det er ikke noe poeng i å gratulere offentlig for andre sin del. Anonymkode: b146c...d2d 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #13 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vil tro det er et slags markeringsinstinkt. «Dette er mitt» Anonymkode: 13c78...fe9 Enig her ! Eller bare vise alle at den såkalte fasaden er "perfekt"😂😅. Anonymkode: 0255b...90a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå