Gå til innhold

Flere som synes skjegg er ekkelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes skjegg som er direkte ekkelt og kvalmt, ser ustelt og uhygienisk ut. Går greit med 3-dagers, men ikke lengre enn det. Greia er at typen driver å skal prøve å spare til skjegg, han vet jeg ikke liker det. Synes det ser så stygt ut, orker ikke å se på han engang:( Høres sikkert rart ut, men jeg er så skuffet, men kan ikke noe for  at jeg synes skjegg er ekkelt. Det er rødt og spraglete med grått i. Flere som synes skjegg er ekkelt?

Anonymkode: 65a00...573

• Liker 12
Skrevet

Et langt og ustelt skjegg ser urenslig og uappetittlig ut, men et kort og trimmet skjegg synes jeg er pent.

Anonymkode: 97946...31f

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Et langt og ustelt skjegg ser urenslig og uappetittlig ut, men et kort og trimmet skjegg synes jeg er pent.

Anonymkode: 97946...31f

Noe av det som gjør at jeg synes d ser så ekkelt ut er at det er spraglete, rødt og gått - minner meg om grevling.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes skjegg er digg, liker mye bedre et stort men veltrimmet skjegg enn 3 dagers.

3 dagers ser mer ustelt ut og mer «jeg har ikke sovet på 3 døgn» enn en mann som har spart og vedlikeholdt skjegget sitt som faktisk kan se fint ut.

Hvis du faktisk tenner på og liker mannen din så blir du vant til det. Hvis skjegget gjør at du ikke engang klarer å se på han så er du virkelig ikke glad i mannen din. Du får vokse opp, synes du har en veldig barnselig holdning til det når du ikke engang kan se på han, voks opp.

Anonymkode: 94e52...84b

• Liker 13
Skrevet

Skjegg er hot og mannlig synes jeg

Anonymkode: 31512...0ba

• Liker 8
Skrevet

Menn er heitere med skjegg! 

Anonymkode: 04c15...559

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjegg er hot og mannlig synes jeg

Anonymkode: 31512...0ba

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Menn er heitere med skjegg! 

Anonymkode: 04c15...559

Nope. 

Anonymkode: b5dad...872

• Liker 10
Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg liker ikke skjegg, men jeg ville ikke brukt ordet ekkelt om det.

Skrevet

Når mannen min har 14 dagers, trimmet skjegg som er helt mørkt....yummi!

Anonymkode: ae0dd...144

• Liker 3
Skrevet

Bryr meg ikke om hva kvinner mener on skjegg.

Anonymkode: 8de80...31f

• Liker 2
Skrevet

Tredagers og helt korte skjegg kan være fint på noen menn. Men de der digre skjeggene, nei takk! 

Anonymkode: 5d0a2...776

• Liker 6
Skrevet

Jeg har ingenting imot skjegg. 

Lurer på om de som er helt imot kjønnshår også er like mye imot skjegg hos partner eller seg selv. Det er vel mer «hår i maten» med skjegg enn kjønnshår? 

Anonymkode: ac169...064

• Liker 5
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes skjegg som er direkte ekkelt og kvalmt, ser ustelt og uhygienisk ut. Går greit med 3-dagers, men ikke lengre enn det. Greia er at typen driver å skal prøve å spare til skjegg, han vet jeg ikke liker det. Synes det ser så stygt ut, orker ikke å se på han engang:( Høres sikkert rart ut, men jeg er så skuffet, men kan ikke noe for  at jeg synes skjegg er ekkelt. Det er rødt og spraglete med grått i. Flere som synes skjegg er ekkelt?

Jeg synes alle typer hår på kroppen er ekkelt, bortsett fra det som er på toppen av hodet. Så ja, skjegg er da også ekkelt.

Tredagers-greia er helt innafor dog, men det er liksom ikke "skjegg" enda 😄 

Anonymkode: 123d3...8d8

• Liker 2
Skrevet

Alt av hår, bart og skjegg som holdes rent er fine greier. Hadde jeg vært mann så skulle jeg latt det gro jeg også. :jepp: 

• Liker 5
Gjest Bet-t-ina
Skrevet

Jeg liker langt skjegg. Men det må stelles. Vaskes hver dag og bruke en olje som rengjør huden under og mykgjør skjegget. 
Mannen min har langt hår og skjegg, han er super kjekk. 

Skrevet

Langt ustelt skjegg er ekkelt. 

Anonymkode: 48b10...0cc

• Liker 5
Skrevet

Bart og skjegg - nei. Dette ble avklart tidlig i forholdet :) Uansett hvordan man pynter det, så er det uhygienisk, ustelt, vitner til latskap og ubehagelig å berøre. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg har et tett 7-dagersskjegg. Som har barberte linjer rundt seg. Barberer hver dag rundt, og tar trimmeren over skjegget 3.hver dag. Skjegget har fått meg til å gå fra å se ut som en 20-åring til å bli den 33-åringen jeg egentlig er. Har kun fått positive tilbakemeldinger. Om noen ikke liker det, who cares? Jeg har ikke skjegg for din del, men for min egen del. :) 

Anonymkode: 1c7c6...3ab

• Liker 7
Skrevet

Siden det finnes forskjellig grad av skjeggvekst hos menn så finnes det også forskjellig grad av "liker skjegg/liker ikke skjegg" hos kvinner. Med andre ord: ingen fasit på dette, men smak og behag. Selv foretrekker jeg at menn har så lite som mulig, men kan likevel se at noen er flottest med skjegg.

Anonymkode: 09425...196

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...