AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Eller kanskje det er jeg som er merkelig? Vi kranglet som bare det igår som også varte lang ut på natta. Dama var full, og oppfører seg veldig dustette med alkohol i kroppen, noe jeg har opplevd flere ganger. Noen ganger husker ikke hva som ble sagt heller. Selv om det er ganske så sårende ord. Da får jeg bare beskjed om at det var alkoholen som snakket. Men tilbake til igår, hele greia begynte med så tåpelig at kjeresten plaget katten hele kvelden, det endte opp med at det ble en del kloremerker på armen. Jeg tok på disse merkene å lo litt. Hvorfor ler du? Bryr du deg ikke om at katten angriper meg? Bryr du deg ikke i det hele tatt om meg? Sa først at jeg alltid bryr meg om deg, og jeg vet hvor denne diskusjonen tar veien. Du har jo terget katten i hele kveld, er jo ikke rart du får kloremerker. Og jeg skal opp tidlig i morgen så kanskje ikke beste tiden å prate om dette nå? Det hele ente selvfølgelig opp med en lengre diskusjon, krangel, såpass mye at dama pakket en bag og ble selv stadig mer beruset. Hu sa så at jeg forlater deg. Det er faktisk 2 gang i år som en bag har blitt pakket. Sa så til meg at jeg har ikke noe sted å gå, men i morgen drar jeg samtidig som tårene kom. Så tok henne alle klærne fra skapet og la på gulvet, la seg på klærne å gråt. Prøvde å trøste, men fikk bare beskjed ikke ta på meg. Satt der uansett med henne i lengre tid bare for å vise at jeg bryr meg. Det ble så seint at jeg sa jeg må legge meg. Da ble det satt på høy musikk. Gikk til stua og spurte kan du være så snill å bruke hodetelefon eller noe? Nei, jeg gidder ikke. Ente med at jeg tok telefonen og sa jeg må sove, da begynte henne å slå meg. Ikke hard, men slag var det uansett. Du får telefonen tilbake om du bruker hodetelefon. Okey greit. Det varte i 10 min, hadde akkurat lagt meg så musikk igjen. Gikk ut i stua vær så snill, du snakker om å bry seg, du bryr deg overhodet ikke. Nei jeg bryr meg ikke,ble sagt da. Jeg gikk på soverommet og prøvde å sove selv med musikk, men etter en stund kom dama inn naken med full musikk på. Jeg sa ingen verdens ting, bare snudde meg i senga. Da begynte hu å ta på meg, overalt. Sa at jeg skal opp om noen timer, please. Sa ingenting, bare fortsatte å onanere meg, og kysse meg. Jeg reiste meg opp å sa, tror jeg legger meg i stua, jeg trenger søvn. Etter en liten stund kom søren meg dama inn i stua, og la seg ved siden av meg, begynte å kysse meg. Sa jeg elsker deg, men jeg trenger søvn. Reiste seg opp og sa det er over og lukket døra. Dette ble veldig langt, poenget er at igjen fikk jeg ekstremt mange uhyggelig ord slengt til meg. Og idag fikk jeg melding at jeg tror vi skal glemme det som ble sagt og gjort igår. Det vill du også, grunnet du sa så mye stygt til meg. Noe som ikke er sant I det hele tatt. Vet ikke hvor jeg vill med dette innlegget, kanskje bare få ut litt frustrasjon. Men er det sånn at fulle folk sier det dem faktisk mener? Anonymkode: 0b1c0...b4d
Populært innlegg Trutle Skrevet 6. februar 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 6. februar 2021 Hjelp, kom deg vekk. Hun høres gal ut. 60
Gjest byråkrati Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Usikker på hvem som ble plaget mest; deg eller katten
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 4 minutter siden, byråkrati said: Usikker på hvem som ble plaget mest; deg eller katten Tja, katten fikk da sovet. Det gjorde nesten ikke jeg. 😋 Anonymkode: 0b1c0...b4d 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Eller kanskje det er jeg som er merkelig? Vi kranglet som bare det igår som også varte lang ut på natta. Dama var full, og oppfører seg veldig dustette med alkohol i kroppen, noe jeg har opplevd flere ganger. Noen ganger husker ikke hva som ble sagt heller. Selv om det er ganske så sårende ord. Da får jeg bare beskjed om at det var alkoholen som snakket. Men tilbake til igår, hele greia begynte med så tåpelig at kjeresten plaget katten hele kvelden, det endte opp med at det ble en del kloremerker på armen. Jeg tok på disse merkene å lo litt. Hvorfor ler du? Bryr du deg ikke om at katten angriper meg? Bryr du deg ikke i det hele tatt om meg? Sa først at jeg alltid bryr meg om deg, og jeg vet hvor denne diskusjonen tar veien. Du har jo terget katten i hele kveld, er jo ikke rart du får kloremerker. Og jeg skal opp tidlig i morgen så kanskje ikke beste tiden å prate om dette nå? Det hele ente selvfølgelig opp med en lengre diskusjon, krangel, såpass mye at dama pakket en bag og ble selv stadig mer beruset. Hu sa så at jeg forlater deg. Det er faktisk 2 gang i år som en bag har blitt pakket. Sa så til meg at jeg har ikke noe sted å gå, men i morgen drar jeg samtidig som tårene kom. Så tok henne alle klærne fra skapet og la på gulvet, la seg på klærne å gråt. Prøvde å trøste, men fikk bare beskjed ikke ta på meg. Satt der uansett med henne i lengre tid bare for å vise at jeg bryr meg. Det ble så seint at jeg sa jeg må legge meg. Da ble det satt på høy musikk. Gikk til stua og spurte kan du være så snill å bruke hodetelefon eller noe? Nei, jeg gidder ikke. Ente med at jeg tok telefonen og sa jeg må sove, da begynte henne å slå meg. Ikke hard, men slag var det uansett. Du får telefonen tilbake om du bruker hodetelefon. Okey greit. Det varte i 10 min, hadde akkurat lagt meg så musikk igjen. Gikk ut i stua vær så snill, du snakker om å bry seg, du bryr deg overhodet ikke. Nei jeg bryr meg ikke,ble sagt da. Jeg gikk på soverommet og prøvde å sove selv med musikk, men etter en stund kom dama inn naken med full musikk på. Jeg sa ingen verdens ting, bare snudde meg i senga. Da begynte hu å ta på meg, overalt. Sa at jeg skal opp om noen timer, please. Sa ingenting, bare fortsatte å onanere meg, og kysse meg. Jeg reiste meg opp å sa, tror jeg legger meg i stua, jeg trenger søvn. Etter en liten stund kom søren meg dama inn i stua, og la seg ved siden av meg, begynte å kysse meg. Sa jeg elsker deg, men jeg trenger søvn. Reiste seg opp og sa det er over og lukket døra. Dette ble veldig langt, poenget er at igjen fikk jeg ekstremt mange uhyggelig ord slengt til meg. Og idag fikk jeg melding at jeg tror vi skal glemme det som ble sagt og gjort igår. Det vill du også, grunnet du sa så mye stygt til meg. Noe som ikke er sant I det hele tatt. Vet ikke hvor jeg vill med dette innlegget, kanskje bare få ut litt frustrasjon. Men er det sånn at fulle folk sier det dem faktisk mener? Anonymkode: 0b1c0...b4d 😂 litt av en dame du har skaffa deg kompis Anonymkode: 2419e...131 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 Hun høres jo helt forstyrret ut. Kan ikke ha et normalt forhold til en slik person. Hva ser du i henne? Hun eier jo ikke respekt for deg. Høres psykisk ustabil ut. Kom deg unna! Anonymkode: f8e29...1da 14
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #7 Skrevet 6. februar 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: 😂 litt av en dame du har skaffa deg kompis Anonymkode: 2419e...131 Haha. Ja, kjedelig er det ikke😜😏 Anonymkode: 0b1c0...b4d 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #8 Skrevet 6. februar 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hun høres jo helt forstyrret ut. Kan ikke ha et normalt forhold til en slik person. Hva ser du i henne? Hun eier jo ikke respekt for deg. Høres psykisk ustabil ut. Kom deg unna! Anonymkode: f8e29...1da Vi har gode dager også. Jeg er også glad i denne personen. Men som du sier, er det med respekt da. Anonymkode: 0b1c0...b4d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #9 Skrevet 6. februar 2021 Dette høres ut som en "episode" fra en som sliter med å regulere følelsene sine. Litt type borderline, uten at hun trenger å ha den diagnosen eller nødvendigvis være "helt gæren". Men hun er ikke frisk NÅR hun gjør slike ting og eskalerer tydelig helt på egenhånd hvis det du beskriver her stemmer. Jeg har selv emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse og har oppført meg slik (ikke det med nakenhet eller musikk, men at jeg "mister det" når jeg blir opprørt) når jeg har en vanskelig periode. Anbefaler at hun får litt hjelp med disse tingene, søker seg inn på DPS via fastlege eller går til en terapeut. Dette er ganske alvorlig, spesielt om hun trår over terskelen til vold.. uavhengig av om du får vondt eller ikke så er jo ikke det greit! Lykke til, TS. Her ville jeg vurdert veien videre nøye.. hun er ikke snill mot deg og om hun har problemer som dette så er det tøffe tak. Anonymkode: e1aa6...76c 12
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #10 Skrevet 6. februar 2021 Hun må få psykisk helsehjelp. Eller altså, du bør oppfordre henne til å gå til fastlegen og bli henvist. Og så må du huske på at du ikke kan ta ansvar for andre voksne menneskers liv. At hun har en forstyrrelse skal ikke gå ut over deg. Du blir utsatt for både fysisk og psykisk vold og overgrep, og på grunnlag av det må du komme deg ut av dette forholdet, da det er svært usunt. Anonymkode: c0746...b21 12
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. februar 2021 #11 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Dette ble veldig langt, poenget er at igjen fikk jeg ekstremt mange uhyggelig ord slengt til meg. Og idag fikk jeg melding at jeg tror vi skal glemme det som ble sagt og gjort igår. Det vill du også, grunnet du sa så mye stygt til meg. Noe som ikke er sant I det hele tatt. Gi henne en sjanse til, sett hardt mot hardt! Ikke mer alkohol heller. En gang til med sånn oppførsel, så går du! Hun er nok ikke helt "frisk i hodet", minner litt om typ borderline, uten at jeg skal sette noen diagnose. Sånn kan du ikke ha det, du kommer til å bli ødelagt til slutt. Ellers må hun søke hjelp hvis dette skal funke i framtiden.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #12 Skrevet 6. februar 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Dette høres ut som en "episode" fra en som sliter med å regulere følelsene sine. Litt type borderline, uten at hun trenger å ha den diagnosen eller nødvendigvis være "helt gæren". Men hun er ikke frisk NÅR hun gjør slike ting og eskalerer tydelig helt på egenhånd hvis det du beskriver her stemmer. Jeg har selv emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse og har oppført meg slik (ikke det med nakenhet eller musikk, men at jeg "mister det" når jeg blir opprørt) når jeg har en vanskelig periode. Anbefaler at hun får litt hjelp med disse tingene, søker seg inn på DPS via fastlege eller går til en terapeut. Dette er ganske alvorlig, spesielt om hun trår over terskelen til vold.. uavhengig av om du får vondt eller ikke så er jo ikke det greit! Lykke til, TS. Her ville jeg vurdert veien videre nøye.. hun er ikke snill mot deg og om hun har problemer som dette så er det tøffe tak. Anonymkode: e1aa6...76c Takk for det. Ja, stemmer det som blir sagt, så ja tanken har slått meg tidligere at personen trenger hjelp fra noen som kan dette. Men jeg vet hvordan reaksjonen blir om jeg tar det opp. Anonymkode: 0b1c0...b4d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #13 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hun må få psykisk helsehjelp. Eller altså, du bør oppfordre henne til å gå til fastlegen og bli henvist. Og så må du huske på at du ikke kan ta ansvar for andre voksne menneskers liv. At hun har en forstyrrelse skal ikke gå ut over deg. Du blir utsatt for både fysisk og psykisk vold og overgrep, og på grunnlag av det må du komme deg ut av dette forholdet, da det er svært usunt. Anonymkode: c0746...b21 og overgrep faktisk. kan gå med på at dama virker sprø, men at hu gjorde overgrep er vel og dra den litt lang eller? de er jo i et forhold, er jo ikke rart det blir meetooo når dette er terskelen lol. Anonymkode: 2419e...131 2
Virrevirrevapp Skrevet 6. februar 2021 #14 Skrevet 6. februar 2021 Synes hun høres voldelig ut, ikke merkelig.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #15 Skrevet 6. februar 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hun må få psykisk helsehjelp. Eller altså, du bør oppfordre henne til å gå til fastlegen og bli henvist. Og så må du huske på at du ikke kan ta ansvar for andre voksne menneskers liv. At hun har en forstyrrelse skal ikke gå ut over deg. Du blir utsatt for både fysisk og psykisk vold og overgrep, og på grunnlag av det må du komme deg ut av dette forholdet, da det er svært usunt. Anonymkode: c0746...b21 Som sagt var ikke vondt dem slagene, men ja var slag. Ja man skal ikke slå uansett om man er kvinne eller mann. Anonymkode: 0b1c0...b4d 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #16 Skrevet 6. februar 2021 Kom deg vekk. Hun slår deg og gjør seksuelle ting med deg når du indirekte ber hun slutte fordi du skal sove Anonymkode: 6134b...30f 10
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #17 Skrevet 6. februar 2021 Er en stor sammenheng mellom å "nyte" det å terge dyr, og å mangle impulskontroll. Blir du først værende i dette, så kommer du deg ikke ut. Ta et par timer hos en psykolog og få hjelp til å avslutte forholdet. Vips, så er årene gått, og du har fungert som støttekontakt.. Anonymkode: 0303d...50a 9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #18 Skrevet 6. februar 2021 Dævendøtte skrev (16 minutter siden): Gi henne en sjanse til, sett hardt mot hardt! Ikke mer alkohol heller. En gang til med sånn oppførsel, så går du! Hun er nok ikke helt "frisk i hodet", minner litt om typ borderline, uten at jeg skal sette noen diagnose. Sånn kan du ikke ha det, du kommer til å bli ødelagt til slutt. Ellers må hun søke hjelp hvis dette skal funke i framtiden. Ville du skrevet det i en tråd der en kvinne ble utsatt for vold og overgrep av en mann? Anonymkode: c0746...b21 17
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #19 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Som sagt var ikke vondt dem slagene, men ja var slag. Ja man skal ikke slå uansett om man er kvinne eller mann. Anonymkode: 0b1c0...b4d Det spiller egentlig ingen rolle om slagene ikke gjorde deg vondt eller at du ikke ble såret av truslene hun kom med om å flytte og at hun manipulerer deg, eller om du følte deg krenket av at hun onanerte deg når du ikke ville det. Det kalles uansett psykisk og fysisk vold og overgrep, og det er fullstendig uakseptabelt og noe man bør komme seg langt vekk i fra med en gang uansett. Jeg reagerer veldig på flere svar i denne tråden, for det virker som om at en del ikke forstår alvoret bare fordi TS er mann og voldsutøver er kvinne. Det er utrolig trist at vi ikke er kommet lengre i samfunnet synes jeg. Anonymkode: c0746...b21 11
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #20 Skrevet 6. februar 2021 Er hun slik når hun er edru? Også lurer jeg på om det er kjæresten min som har skrevet dette innlegget, for det er identisk min oppførsel før 😱 Ja, skammen er stor. Spør, for jeg var en totalt annen person edru. Kjærlig og omsorgsfull. Full, sint barnslig og ufyselig. Så kanskje hun også er det? Ikke at det er noen unndslyldning, men hun har et problem med alkohol når hun ikke klarer å stoppe i tide når hun vet hun blir slik. I tillegg har hun gjerne underliggende problemer som kommer til uttrykk gjennom for mye alkohol. Hun burde søke hjelp. Jeg har nå blitt avholds etter flere slike episoder du beskriver med kjæresten din. Jeg får profesjonell hjelp med mine problemer, det burde hun også få. Men til slutt her, så virker det som at hun søker oppmerksomhet og kjærlighet når hun søker mot deg når hun er full, men hun takler dette som avvisning. Når hun er så full, så kommer "barnet" i oss frem, så hun evner ikke å se at du skal tidlig opp på jobb feks. Hun ser bare at du blir irritert og trekker deg vekk, og da blir hun enda mer frustrert. Hun vil sikkert at du skal være med på "festen" og gi henne sex og kos. Det er forståelig at du reagerer slik, men jeg prøver å se det fra hennes ståsted. Hun drikker alt for mye og klarer da ikke sette ting i sammenheng) Anonymkode: d0d0a...99f 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå