AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Nå gikk jeg på en igjen... ved to tidligere tilfeller leste jeg i en stor nett-avis: «I sorg!» Det dreide seg da om tidligere Farmen-deltagere. Jeg klikket meg inn,( jada, det kan dere mene hva dere vil om) jeg trodde jo det var noe riktig fælt som hadde skjedd, men hun ene hadde mistet hunden sin og hun andre katten. Denne gang er det en artist som har mistet bestemoren sin. Det er forferdelig trist å miste sine kjære, uansett hvem det er, men når det er ved naturlig alderdom så synes jeg det er helt malplassert å gi det en stor overskrift i Norges største avis. Anonymkode: 1a31f...4ad 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Jeg synes Dagbladet er verst med sånne lokke-overskrifter. Anonymkode: 2c819...5c9 3
Gjest Blondie65 Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Og jeg synes egentlig at disse realityshowene og alt som foregår inne i dem får alt for stor plass i media. Jeg ser ikke farmen eller "jakten" - men skal man få med seg nyheter må man jo ha et forhold til dette. Jeg står foreløpig i mot ... Det samme gjelder disse influenserne. Herregud så lei jeg er "Blogger-ditt sitt dramatiske et eller annet" eller "Bloggina tar kraftig til motmæle mot datt". Seriøst - jeg kunne ikke brydd meg mindre.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg synes Dagbladet er verst med sånne lokke-overskrifter. Anonymkode: 2c819...5c9 VG er ikke bedre. For noen dager siden sto det: "Han er SKREMT av Bolsjunovs sykdom". Du klikker og inne står det "Det er litt skremmende at han har vært litt dårlig, men fint at det går bedre med han". Er det fordi Bolsjunov er russisk og media elsker å skrive negative ting om Russland? I think so. Anonymkode: 103a1...50a 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Skrevet 20. februar 2021 Nettopp derfor jeg sjeldent gidder å løse forbanna SØPPEL som for eksempel VG eller Dagbladet i det hele tatt.. Anonymkode: 61c05...ad8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå