AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Jeg hadde sex med en i går, sa til han at jeg snart har eggløsning. Vi har kjent hverandre en måndes tid nå. Har møttes 3 ganger, han var kåt og prøvde seg jeg sa nei men ga etter.. Han har sagt at 3 barn med 3 forskjellige holder.. Så han har klippa strengen for 2.5 år siden.. Når jeg var på vei hjem skrev jeg til han at det var flaks han klippa strengen, da fortalte han at kjærringa på den tiden stakk 2 uker ca etter han gjorde det så han sjekka seg aldri.. Hva skal jeg gjøre nå? Vet ikke når jeg har eggløsning.. Men kjenner det på kroppen sånn ca når den kommer.. Anonymkode: 6da06...8ae
stan Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva skal jeg gjøre nå? Be om barnebidrag? 1
Sessan_ Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Gå på apoteket og kjøp angrepille vel..? 19
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 Sessan_ skrev (1 minutt siden): Gå på apoteket og kjøp angrepille vel..? Satse på at jeg ikke har hatt eggløsning da? Kjente det på kroppen at det kunne skje når som helst nå liksom Om det ikke skjedde i går hva vet jeg 🤷♀️ Anonymkode: 6da06...8ae
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Satse på at jeg ikke har hatt eggløsning da? Kjente det på kroppen at det kunne skje når som helst nå liksom Om det ikke skjedde i går hva vet jeg 🤷♀️ Anonymkode: 6da06...8ae Det eneste alternativet du har er jo å ta angrepille, så hvorfor gjør du ikke det? Anonymkode: ddc09...98f 12
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 Angrepille. Ikke å tenke over engang. Bedre det enn å måtte risikere å ta abort. Så kjøper du deg kondomer til neste gang. Anonymkode: 7fed1...599 6
Sessan_ Skrevet 6. februar 2021 #7 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Satse på at jeg ikke har hatt eggløsning da? Kjente det på kroppen at det kunne skje når som helst nå liksom Om det ikke skjedde i går hva vet jeg 🤷♀️ Anonymkode: 6da06...8ae Skjønner egentlig ikke helt problemstillingen din eller hvorfor du er så opptatt av den eggløsningen? Er du redd for å bli gravid, eller vil du bli gravid eller er du redd for kjønnssykdommer eller hva? Hvis jeg hadde hatt sex med en fyr uten prevensjon (eller hvis kondomet sprakk) så ville jeg tatt en angrepille. Uansett. Helt uavhengig av syklus. Det er bedre å ta en for mye enn en for lite. 9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #8 Skrevet 6. februar 2021 Forstår ikke problemet. Dra på apoteket og kjøp deg en angrepille. Det er det som er normalt å gjøre om man har hatt sex uten prevensjon/kondomet sprakk, uansett om man har eggløsning eller ikke. Anonymkode: 4f6fd...b86 4
Whistler Skrevet 6. februar 2021 #9 Skrevet 6. februar 2021 Det du sier er at han har fått utført en vasektomi, men ikke vært på etterkontroll for å sjekke om det fremdeles var sædceller i sædvæsken hans? Det hender jo at sædlederne gror sammen igjen, men det er sjelden. Hva du skal gjøre nå må jo du bestemme selv. Du kan jo starte med å spøre han om hvor mange damer han har befruktet i perioden han har vært sterilisert... 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #10 Skrevet 6. februar 2021 Angrepille fungerer kun dersom eggløsning ennå ikke har skjedd. Den forhindrer eggløsningen og er ingen miniabort, så det gjelder nok å skynde seg til apoteket. Anonymkode: b19ff...3b3 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. februar 2021 #11 Skrevet 6. februar 2021 Det er svært sjeldent at ikke en slik operasjon er vellykket så du kan ta det helt med ro :) Sjansen er minimal .
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #12 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Angrepille fungerer kun dersom eggløsning ennå ikke har skjedd. Den forhindrer eggløsningen og er ingen miniabort, så det gjelder nok å skynde seg til apoteket. Anonymkode: b19ff...3b3 Nei, det hindrer egget i å feste seg. Anonymkode: ddc09...98f 2
Cuntzilla Skrevet 6. februar 2021 #13 Skrevet 6. februar 2021 (endret) Tre barn med tre forskjellige, og den siste "kjerringa" stakk fra han to uker etter han hadde sterilisert seg? Så da gadd han heller ikke dra på en etterkontroll hos legen, er det sånn å forstå? Jeg hadde angret så hardt at det ikke finnes nok angrepiller i verden. Løp for livet til apoteket. Edit: Og om du skal fortsette med denne fitteprinsen så ville jeg sagt det ble kondom til han hadde tatt den etterkontrollen, selv om det vel ikke er noe grunn til å tro at operasjonen ikke var vellykket. Endret 6. februar 2021 av Cuntzilla 8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #14 Skrevet 6. februar 2021 Hvorfor ligger du med HAM? Anonymkode: d5588...bf0 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #15 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, det hindrer egget i å feste seg. Anonymkode: ddc09...98f Det tar du feil. Angrepille hjelper ikke hvis eggløsning allerede har skjedd. Den hindrer heller ikke et befruktet egg i å feste seg. Angrepille forhindrer/forsinker eggløsning dersom dette ikke har skjedd. Anonymkode: b19ff...3b3 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #16 Skrevet 6. februar 2021 Men men men... har han klippet strengen, eller har han ikke det? Hvis han har klippet strengen så er dere jo så trygg som dere kan bli... Anonymkode: 9f38a...9cd
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #17 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor ligger du med HAM? Anonymkode: d5588...bf0 Og det etter hun har sagt nei til å begynne med... Angrepille og ryggrad er nok det som trengs her... Anonymkode: 08f67...b80 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #18 Skrevet 6. februar 2021 Han kan ha klamydia, aids og gonoré, herpes og syfilis, kjønnsvorter og alskens svineri i tillegg til at han gjør deg gravid. Kjøp kondomer, angrepille og graviditetstest ! Anonymkode: e8dec...d83 3
nomore82 Skrevet 6. februar 2021 #19 Skrevet 6. februar 2021 Og så noterer du deg i boka at han lurer folk. Inkludert deg. Å påstå at man er steril for å få set noe med noen, og etterpå sier at han ikke har sjekket steriliseringen slik man skal er et STORT bedrag. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #20 Skrevet 6. februar 2021 nomore82 skrev (Akkurat nå): Og så noterer du deg i boka at han lurer folk. Inkludert deg. Å påstå at man er steril for å få set noe med noen, og etterpå sier at han ikke har sjekket steriliseringen slik man skal er et STORT bedrag. Skal menn sjekke steriliseringen? Har jeg aldri hørt om før. Er snoren klippet så er den det. Yderst sjeldent kan dem vokse i hopen igjen, men sjansen for det er nærmere 0 enn 1. Anonymkode: 9f38a...9cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå