Gå til innhold

Trodde jeg var lur og solgte ETH ved 944€...nå bikker den straks 1400€.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til er disse kryptogreiene helt uforståelige. Jeg trodde jeg hadde gjort en god investering, gikk inn i ethereum/ETH ved 500€ for tre år siden. For et par uker siden tok jeg ut halvparten ved 944€. Yay, 80% avkastning! Nå er det lagt til vel 50% stigning ift. til det, bare, og jeg lurer på hvor jeg skal slæppe meg hen for de ekstra tusenvis av kronene jeg gikk glipp av...

Screenshot_20210206-073317_Opera.thumb.jpg.e9c34e21a7cb8cf44cfd4fab859f1cec.jpgScreenshot_20210206-073603_Opera.thumb.jpg.1df41623b2827ec1653ccc0bf181b008.jpg

Anonymkode: 0f2c7...dfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på alle andre aksjer som har gått mest i år. Tenk alt vi har gått glipp av!

Har selv eth og ikke solgt. Kan være lurt eller den kan være halvert i morgen.

Tenk deg følgende. Kursen går opp og du selger halvparten.

Kursen går opp i etterkant og du blir sur siden du går glipp av gevinst 

Kursen går ned i etterkant og du blir sur siden du ikke solgte alt 

Anonymkode: 5aece...a79

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mange profesjonelle selger seg ut av verdipapirer når en viss avkastning nås.  Det er avkastningen (penger på bok) som betyr noe, ikke en fiktiv verdi som ikke er realisert.  Amatørene er ofte med på turen helt opp og så ned etterpå.

Endret av skrue
  • Liker 1
Skrevet

Hehe, veldig greie poeng. Jeg praktiserer egentlig et litt avslappet forhold til sånne ting. Det som kanskje plager meg mest her er at ETH og annen krypto fungerer som en verdiinvestering - uten at det er noe håndfast bak, egentlig. Da fremstår både investering/gambling og avkastning som helt tilfeldig. Det er så bisarrt at jeg sliter med å løfte blikket.

Anonymkode: 0f2c7...dfc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...