AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Skulle koke kraft på noe fenalårsrester jeg hadde, aldri kokt kraft før men leste at det skulle koke på svak varme i mange timer. Hadde problemer med å få kraften til å koke så har hatt på medium varme selv om jeg bare skulle ha lav. Leste nå (etter jeg har småkokt i mange timer selvfølgelig) at kraften ikke skal småkoke, den skal bare trekke på lav temperatur 😬 Så er det noen som vet hvilken skade jeg har gjort ved å koke den for varmt? Synes den smaker godt og skal nok duge ti suppe , men er kanskje næringsinnholdet som har tapt seg litt på grunn av det? Anonymkode: 18621...f26
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skulle koke kraft på noe fenalårsrester jeg hadde, aldri kokt kraft før men leste at det skulle koke på svak varme i mange timer. Hadde problemer med å få kraften til å koke så har hatt på medium varme selv om jeg bare skulle ha lav. Leste nå (etter jeg har småkokt i mange timer selvfølgelig) at kraften ikke skal småkoke, den skal bare trekke på lav temperatur 😬 Så er det noen som vet hvilken skade jeg har gjort ved å koke den for varmt? Synes den smaker godt og skal nok duge ti suppe , men er kanskje næringsinnholdet som har tapt seg litt på grunn av det? Anonymkode: 18621...f26 Gikk nok helt fint så lenge det smaker greit! Du merker fort om den er dårlig 😅 det eneste problemet du får med å koke den for hardt er at du ikke får skummet av skikkelig, pga alt det skittne skummet går rett ned i kraften igjen 😊 men hvis du alikevel klarte å få det meste ut, er alt supert! Anonymkode: 9112c...d5d 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Jeg koker kraft i trykkoker 😂 Så jeg vil tro det gikk helt fint så lenge den smaker bra. Anonymkode: 820e2...d97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå