AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Jeg har nå hatt barn i mange år og har hatt ørten perioder som klassekontakt osv, men har enda ikke skjønt hvorfor ikke hele FAU bare kan legges ned? Hvorfor skal man egentlig tvinges til diverse arrangementer og opplegg som egentlig ingen hverken barn eller voksne ønsker å delta på? Og FAU har jo ingen reell medbestemmelse i viktige saker for det bestemmes jo uansett av politikerne i helt andre fora. Anonymkode: 4d545...593 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Det kommer nok litt an på hva fau jobber med om det føles nødvendig eller ikke. på vår skole jobber fau med trafikksikkerheten for elevene dette året, og det føles veldig nødvendig. Og skolen er veldig glade for at vi tar det, for de har meldt ifra til kommunen i mange år uten at det har skjedd noe. Anonymkode: ecaef...1e9
Jentadi Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 FAU handler først og fremst om medvirkning. Foresatte skal involveres i skolens utviklingsarbeid og drift. Om du opplever at FAU bare handler om arrangementer og dugnad, tenker jeg at dette er et FAU som ikke driftes slik det skal. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har nå hatt barn i mange år og har hatt ørten perioder som klassekontakt osv, men har enda ikke skjønt hvorfor ikke hele FAU bare kan legges ned? Hvorfor skal man egentlig tvinges til diverse arrangementer og opplegg som egentlig ingen hverken barn eller voksne ønsker å delta på? Og FAU har jo ingen reell medbestemmelse i viktige saker for det bestemmes jo uansett av politikerne i helt andre fora. Anonymkode: 4d545...593 Her glemte kommunen å konferere med FAU, så nå er vedtak om bhg-stenging ugyldiggjort og blir mest sannsynlig omgjort Anonymkode: 18001...e3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå