Uredd Skrevet 24. mars 2021 #21 Skrevet 24. mars 2021 Just now, Spicymami said: nei altså jeg ler og har det gøy under sex men hadde helt ærlig ikke tatt noen som vil bli tisset på seriøst og hadde hvertfall ikke blitt kåt😂 og jeg er ikke et toalett så vil ikke bli tisset på nei Er vel helt greit det vel. Selv om du ikke hadde blitt kåt av selve tissingen, så kan det jo hende at hans reaksjon hadde gjort deg det allikevel. Dog selvfølgelig med forutsetningen at det var noe han tente veldig på. Slik er jo gjerne fetisjenes natur, at de som har en, og får levd den ut av og til, har en ekstra berikelse i sexlivet. Det er utrolig givende, og er verdt all bekymring, flauhet, stotring og stamming når en prøver å manne seg opp til å lufte dette for partneren. Hvilket er min motivasjon for å dele. De som ikke tør å vedkjenne seg noe som de tenner på, kan kanskje få nok mot til å prøve. Det ønsker jeg at alle skal få til en gang i livet alle fall. Det er disse tingene som krydrer livet vi lever. 3
Gjest Paramount Skrevet 24. mars 2021 #22 Skrevet 24. mars 2021 Det kan være interessant når en er litt kåtere enn vanlig. For oss har det alltid vær enveis. I de første årene var det et lite høydepunkt å få se på når hun tisset i buskene, og andre mer spennende steder, på vei hjem fra fest. Det var intimt, moro og ganske uskyldig opphissende. Det ble litt mer etter hvert, men vi har aldri vært all in med kjøp av laken osv. Å tisse på hverandre har heller aldri vært noen greie for oss. Og vi har lært at hun må drikke mye vann for at det skal være en fin opplevelse. Skjønner godt at mange sier æsj, men vi er alle ulike.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #23 Skrevet 25. mars 2021 Tissesex er litt sånn tabu, det er sikkert mange som ikke har turt og nevne sine lyster rundt det på grunn av faren for å bli avvist og latterliggjort. Jeg er en mann som ikke har turt å nevne for samboeren at jeg synes det er en pirrende tanke å bli tisset på. Føler at det er noe som ikke ville bli tatt så godt imot, så da brenner jeg heller inne med den fantasien. Men liker følelsen av den varme strålen som treffer huden, har fantasert noen ganger i dusjen og tisset på meg selv mens jeg har tenkt at det var en kvinne som gjorde det. Har også onanert mens jeg har tenkt på damer som tisser eller en dame som squirter, det er bare så sexy og opphissende. Heldig de som har en dame som squirter, for da blir det hele litt mindre tabu og du hadde sluppet å innrømme at du tente damer som tisset, for squirt er liksom stuerent og akseptert. Anonymkode: 5dfeb...e58
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #24 Skrevet 25. mars 2021 Vi har gjort det, begge veier, som vi har gjort det meste to i et forhold kan forsøke. I utgangspunktet ville jeg nok tenkt ekkelt, men mellom akkurat meg og min kjære er det liksom ikke noe som er ekkelt. Kan ikke si at jeg tente så veldig på det. Det var mest lekent og moro. Jeg hadde likevel ikke hatt veldig problemer med at han hadde tent veldig på det, og ønsket å gjenta. Alt som han blir veldig tent av er jo herlig for meg også, og omvendt. Tiss er ikke et veldig bra glidemiddel er den erfaringen jeg fikk ut av det, utover latter og moro. Dessuten gjør det seg best i dusjen, eller ute, der man kan hoppe rett i sjøen. Anonymkode: 87239...7cf
Ishavsrøya Skrevet 19. september 2021 #25 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (På 6.2.2021 den 9.38): Jeg ble pissa i ansiktet når jeg sov i en busk etter en fyllekule. Syntes verken dette var erotisk eller spesielt behagelig. Har vurdert å tisse på en uteligger bare for å gjevne ut stillingen men det har ikke blitt noe av enda. Anonymkode: 86c85...786 😂😂
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #26 Skrevet 30. september 2021 Det tenner meg veldig, nyter å bli tisset på, spesielt i ansiktet og munnen. Gjorde det ofte med en ex, hun tente på å tisse på meg også, så det var vinn-vinn. Anonymkode: eef54...e59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå