AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Jeg har en mann som er veldig glad i dette. Helt nytt for meg før jeg møtte ham, men vi har nå vært sammen i noen år (ikke gift da). Jeg kan godt syns det er litt moro og spennende, mest fordi han «vil ha meg» så veldig akkurat når vi holder på med dette, også er det jo litt lekent og skittent i tillegg, så absolutt mersmak på den måten. Jeg liker å gjøre det, men kunne aldri mottatt det selv. Og da mener jeg svelge/drikke hans tiss. Selvom jeg ikke tenner på tissing den ene eller andre veien, tenner jeg på at han liker det, hvis dere skjønner hva jeg mener. Også er det gøy, på en måte. Litt lekent og ukomplisert. Så egentlig har det gitt sexen et litt mer spennende preg, de få gangene (kanskje 2 ganger i halvåret) det skjer. Ellers har vi bare helt vanlig sex, uten at hak maser om det eller noe sånt. Mitt spørsmål, til andre jenter/kvinner er om dette er vanlig å være med for dere, eller om det er noe dere har blitt bedt om eller gjort med en mann? Jeg trodde dette ikke var så vanlig, og ville ikke funnet på å gjøre det uten å ha blitt spurt. Og da bare med en jeg kjente fryktelig godt og i et samliv. Anonymkode: 8df64...264 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Jeg gjorde det med ene eksen min. Anonymkode: 030d1...e78
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Mannen min liker også det. Han turte ikke å innrømme det før vi hadde vært samboere noen år. Vi har prøvd det begge veier. Greit krydder i hverdagen en sjelden gang i blant😄 Men glad det ikke er noe han maser om daglig for å si det sånn. Mye som må tilrettelegges og det passe best i dusjen;) Anonymkode: 87e9e...7a8 1
LiseOslo Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 Jeg og kjæresten min gjør det jevnlig, sikkert en gang i uka. Både hun og jeg gir og mottar Jeg har gjort det med tidligere partnere også, men langt fra alle. Det er en såpass spesiell ting at man bør spørre først ja, og ikke forvente eller kreve det. Selvfølgelig skal man også si nei hvis dette ikke er noe man hat lyst til, men det virker jo som det er helt OK for deg 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 Jeg ble pissa i ansiktet når jeg sov i en busk etter en fyllekule. Syntes verken dette var erotisk eller spesielt behagelig. Har vurdert å tisse på en uteligger bare for å gjevne ut stillingen men det har ikke blitt noe av enda. Anonymkode: 86c85...786 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 Huff, tissesex.. Hørtes virkelig ikke bra ut. 🙈🙈 Men ellers, joda, vi har det. (vet ikke helt hva vi kaller det, men alt annet enn tissesex..) Jeg, dame, har alltid tent på det, uten at det har blitt ytret til andre. Heldigvis er vi såpass ærlige seksuelt sett, at vi fant ut at vi begge liker det.. Anonymkode: cb756...0d7 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #7 Skrevet 6. februar 2021 Men..... når tisser dere liksom? Under akten, på den andre? Anonymkode: 4aa17...0c4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #8 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men..... når tisser dere liksom? Under akten, på den andre? Anonymkode: 4aa17...0c4 Med eksen var det både som flørt i hverdagen og som vorplay til sex. Anonymkode: 030d1...e78
MuffinStud Skrevet 6. februar 2021 #9 Skrevet 6. februar 2021 Intimt, men hører hjemme i dusjen/våtrom. Kommunikasjon er viktig og enveis initiativ spesielt fra "giveren" kan fort bli påtrengende. Det er en av de tingene hvor det må være lov å si at ikke bare er det turn-off, men at man ikke akter å "venne seg til det" fordi man verken synes det har eller burde ha noe med sex å gjøre. Jeg hadde fast partner i over ti år før jeg fikk lyst til å prøve dette. Men jeg tror at før jeg selv kom på disse tankene, så ville det vært helt greit om hun ville f.eks holdes tett i dusjen og tisse meg på låret. Det er rimelig enkelt å vaske etterpå. Ansikt og munn hadde jeg nok stått over.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #10 Skrevet 6. februar 2021 Jeg har gjort det med en partner som likte det. Før det visste jeg ikke at jeg ville like det. Elsket det med han. Var veldig intimt og deilig. Vi gjorde det kun i dusjen. Eller over do. Savner det. Han jeg er med nå, syns mange ting er grisete og uhygienisk. Gjør egentlig at jeg ikke føler at jeg kan slappe av så godt under sex. Anonymkode: 5e683...e20 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #11 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har gjort det med en partner som likte det. Før det visste jeg ikke at jeg ville like det. Elsket det med han. Var veldig intimt og deilig. Vi gjorde det kun i dusjen. Eller over do. Savner det. Han jeg er med nå, syns mange ting er grisete og uhygienisk. Gjør egentlig at jeg ikke føler at jeg kan slappe av så godt under sex. Anonymkode: 5e683...e20 Hva gjorde dere da? Anonymkode: 00a93...811
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #12 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva gjorde dere da? Anonymkode: 00a93...811 Tisser på hverandre 🤷🏼♀️😇 Anonymkode: 5e683...e20
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #13 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Tisser på hverandre 🤷🏼♀️😇 Anonymkode: 5e683...e20 Hvor? Anonymkode: 00a93...811
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #14 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hvor? Anonymkode: 00a93...811 I munnen, hvor ellers? Anonymkode: a5771...e5f 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #15 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): I munnen, hvor ellers? Anonymkode: a5771...e5f Jeg vet vel ikke, jeg spør jo deg. Det kunne vært mange plasser det. Tåa, armen, håret... Vet ikke hva «tissesex» går ut på jeg 🤔 Anonymkode: 00a93...811 5
lh45 Skrevet 24. mars 2021 #16 Skrevet 24. mars 2021 Har mottatt tiss fra mann, i ansiktet, munnen(ikke svelget), ned over hele kroppen. Jeg satt på huk foran han i dusjen. Spennende opplevelse 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #17 Skrevet 24. mars 2021 Jeg har tent på dette siden jeg hadde mine første seksuelle følelser. Synes wetsex er deilig, både alene og sammen med kjæresten. Tenner også på wetting, at jeg og kjæresten tisser på oss med klær på, gjerne jeans. Vi bytter på å sitte på fanget til hverandre og bare slippe oss løs. Eller så dekker vi til sofaen og sitter å ser på tv/gjør vanlige ting mens vi småtisser og fingrer hverandre. Blir utrolig kåt når jeg har full blære og hele underlivet blir så mye mer følsomt. Det krever en del forberedelser og etterarbeid 😉 Vi må drikke mye først og det blir jo litt vasking etterpå. Anonymkode: 3660e...7f3 2
Milky Skrevet 24. mars 2021 #18 Skrevet 24. mars 2021 Hadde aldri latt en mann tisse på meg, virker veldig nedverdigene.. og tror ikke jeg hdde klart å tisse på en mann på en «sexy» måte hadde sikkert ledd meg i hjel 2
Uredd Skrevet 24. mars 2021 #19 Skrevet 24. mars 2021 49 minutter siden, Spicymami said: Hadde aldri latt en mann tisse på meg, virker veldig nedverdigene.. og tror ikke jeg hdde klart å tisse på en mann på en «sexy» måte hadde sikkert ledd meg i hjel Det er vel ikke nedverdigende med mindre du føler det sånn selv? Det blir lett mye fnising ja, men det trenger ikke ødelegge stemningen allikevel. Jeg synes i alle fall at sex ikke skal være så alvorlig, mye bedre å kunne le av ting. I begynnelsen er det vanskelig å få til uansett. Pottetreningen vi går gjennom som små, setter virkelig dype spor, og det kan være utrolig utfordrende å tisse i andre settinger enn det man har innøvd, som på et toalett, eller til nøds i naturen. Hadde en tråd om dette for noen år siden. Dette er vel noe for mer spesielt interesserte, og meningene den gang som nå var sprikende fra ene enden av skalaen, til den andre. Som ellers. Alle liker ikke alt, og det er jo helt flott. Litt synd med de som synes det er greitt å bli ufine mot dem som liker noe de selv ikke kunne tenke seg. Det går fint an å respektere at andre har helt andre interesser og kinks en det en selv har. Fant tråden her, til glede eller forargelse for nye lesere... 2
Milky Skrevet 24. mars 2021 #20 Skrevet 24. mars 2021 Uredd skrev (1 minutt siden): Det er vel ikke nedverdigende med mindre du føler det sånn selv? Det blir lett mye fnising ja, men det trenger ikke ødelegge stemningen allikevel. Jeg synes i alle fall at sex ikke skal være så alvorlig, mye bedre å kunne le av ting. I begynnelsen er det vanskelig å få til uansett. Pottetreningen vi går gjennom som små, setter virkelig dype spor, og det kan være utrolig utfordrende å tisse i andre settinger enn det man har innøvd, som på et toalett, eller til nøds i naturen. Hadde en tråd om dette for noen år siden. Dette er vel noe for mer spesielt interesserte, og meningene den gang som nå var sprikende fra ene enden av skalaen, til den andre. Som ellers. Alle liker ikke alt, og det er jo helt flott. Litt synd med de som synes det er greitt å bli ufine mot dem som liker noe de selv ikke kunne tenke seg. Det går fint an å respektere at andre har helt andre interesser og kinks en det en selv har. Fant tråden her, til glede eller forargelse for nye lesere... nei altså jeg ler og har det gøy under sex men hadde helt ærlig ikke tatt noen som vil bli tisset på seriøst og hadde hvertfall ikke blitt kåt😂 og jeg er ikke et toalett så vil ikke bli tisset på nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå