AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #1 Skrevet 6. februar 2021 Føler dem rundt meg blir gravide i hytt og pine, og det er veldig fint for dem alle, ønsker dem jo alt godt. Fikk beskjed av nærmeste nabo idag at de venter nummer 2, og vi sliter fortsatt med første. Det stakk skikkelig, og jeg ble oppriktig lei meg, og kjente jeg måtte trekke meg bort for å ikke begynne å gråte.. (ikke som dem fikk med seg altså) Jeg har veldig veldig lite lyst til å delta på babyshower osv, som sikkert blir denne gangen også, som forrige... Anonymkode: 8baff...bd4 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Når man blir eldre så blir naturligvis flere gravide. Sånn er livet. Hadde ingen venninner som ble gravide i tidlig 20-årene, men nå er vi 30+ så da har de fleste barn/ blir gravide. Du kan bruke pandemien som unnskyldning og bare ikke dra på babyshower om de vil ha det i år. Anonymkode: a3697...af0 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Når man blir eldre så blir naturligvis flere gravide. Sånn er livet. Hadde ingen venninner som ble gravide i tidlig 20-årene, men nå er vi 30+ så da har de fleste barn/ blir gravide. Du kan bruke pandemien som unnskyldning og bare ikke dra på babyshower om de vil ha det i år. Anonymkode: a3697...af0 Ja det er klart, men det stikker litt ekstra når det ser ut til at alle får det til når de vil. Er selv 37, så kjenner sårt på savnet etter barn,spesielt etter å bare få spontanaborter og kjemiske... Trådstarter Anonymkode: 8baff...bd4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Føler dem rundt meg blir gravide i hytt og pine, og det er veldig fint for dem alle, ønsker dem jo alt godt. Fikk beskjed av nærmeste nabo idag at de venter nummer 2, og vi sliter fortsatt med første. Det stakk skikkelig, og jeg ble oppriktig lei meg, og kjente jeg måtte trekke meg bort for å ikke begynne å gråte.. (ikke som dem fikk med seg altså) Jeg har veldig veldig lite lyst til å delta på babyshower osv, som sikkert blir denne gangen også, som forrige... Anonymkode: 8baff...bd4 Som mann har jeg prøvd i 20 år og sliter litt med "hytt og pine". Sliter med noe som helst. Anonymkode: 5400c...1b6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja det er klart, men det stikker litt ekstra når det ser ut til at alle får det til når de vil. Er selv 37, så kjenner sårt på savnet etter barn,spesielt etter å bare få spontanaborter og kjemiske... Trådstarter Anonymkode: 8baff...bd4 Forstår deg godt. Er du interessert i det alternative kan du søke etter Anthony William medical medium på nettet og barnløshet. Tror du må søke på nettet. Anonymkode: 5eff6...356
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 Meg over. Mente, tror du må søke på engelsk. Anonymkode: 5eff6...356
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #7 Skrevet 6. februar 2021 Man aner ikke hvor lenge andre har prøvd. Ingen visste at det hadde tatt godt over 3 år før jeg ble gravid, og flere ble litt sånn «oi, trodde man ble gravid med en gang» - fra venninner som ikke har starter prøvingen. Anonymkode: 27eb8...c5f 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #8 Skrevet 6. februar 2021 Skjønner utrolig godt hva du mener. Jeg hadde det på samme måte, følte alle ble gravide på første forsøk og ble lei meg hver gang noen poppet nyheten om at de ventet barn. Men nå sitter jeg her med to flotte barn og en i magen. Veien har vært utrolig lang. Mange, mange år med prøverørsforsøk og skuffelser. Det har vært litt enklere med siste barnet, fordi legene nå kan bruke erfaringene fra tidligere forsøk og har tilpasset behandlingsplanen mer utfra hva som har virket før. I tillegg er det gjort privat med mindre ventetid. Hvis dere ikke har oppsøkt hjelp, vil jeg absolutt anbefale å ta kontakt med lege. Det holder nok med 6 måneders prøving før dere kan henvises til utredning pga alder. Og hvis dere allerede får hjelp, hold ut! Det er tøft og skikkelig kipt, men fortsatt håp for dere. Lykke til! Anonymkode: a185e...3fb
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #9 Skrevet 6. februar 2021 Kjenner meg veldig igjen.. Alle jeg kjenner i familie og venner er blitt gravide nå.. Vi har prøvd i ca et halvt år.. Det stikker helt grusomt mye når jeg gang på gang får høre at de blir gravide med engang 😥 føles så urettferdig!!! Å dra i babyshower er også veldig vondt når man selv ønsker så sterkt å få det til men sliter... 💔 Men husk at det er ikke mange som forblir barnløse!! Det er det lille håpet jeg klenger meg til 🤞🤞❤️ Anonymkode: 49999...92c 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #10 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Skjønner utrolig godt hva du mener. Jeg hadde det på samme måte, følte alle ble gravide på første forsøk og ble lei meg hver gang noen poppet nyheten om at de ventet barn. Men nå sitter jeg her med to flotte barn og en i magen. Veien har vært utrolig lang. Mange, mange år med prøverørsforsøk og skuffelser. Det har vært litt enklere med siste barnet, fordi legene nå kan bruke erfaringene fra tidligere forsøk og har tilpasset behandlingsplanen mer utfra hva som har virket før. I tillegg er det gjort privat med mindre ventetid. Hvis dere ikke har oppsøkt hjelp, vil jeg absolutt anbefale å ta kontakt med lege. Det holder nok med 6 måneders prøving før dere kan henvises til utredning pga alder. Og hvis dere allerede får hjelp, hold ut! Det er tøft og skikkelig kipt, men fortsatt håp for dere. Lykke til! Anonymkode: a185e...3fb Men hvordan er det med privat IVF for vi som ikke har råd til å betale store summer? Det er jo helt utrolig at man må betale så høye summer når man ikke kan noe for at man trenger hjelp til å bli gravid... Anonymkode: 49999...92c
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #11 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Men hvordan er det med privat IVF for vi som ikke har råd til å betale store summer? Det er jo helt utrolig at man må betale så høye summer når man ikke kan noe for at man trenger hjelp til å bli gravid... Anonymkode: 49999...92c Dere kan utredes og behandles i det offentlige også. Anonymkode: cf35a...099
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #12 Skrevet 6. februar 2021 Har selv vært der ts, og det er så vondt og sårt. Hadde flere spontanaborter og det så ikke lyst ut. Til slutt gikk det, tredje runden med prøverør. Håper det ordner seg ❤ Anonymkode: a5016...a90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå