AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Jeg er sammen med en flott mann. Hyggelig, smart, sympatisk, og utrolig snill!! Han går overens med alle, og aller liker han. Selv mener jeg også at jeg selv er et sympatisk menneske. Går også overens med de aller fleste. MEN kompisen hans er virkelig ufyselig, og vi går ikke overens! Han er en voksen mann som er gift. Han behandler sin kone som en "sexslave" - og er åpen om dette til oss! Han har 3 barn fra før ekteskapet, og kun kontakt med sin minste- da de 2 eldste ikke vil ha mer å gjøre med han, og derfor har flyttet til moren sin. Han snakket nedsettende om kvinner og mener vi er "det svake kjønn". Han er verdensmester i alt, og skal alltid ha siste ordet. Han er smart og kverulerer på alt han kan. Alltid! Intill nylig har jeg klart og ikke snakke mot han-rett og slett for å forsøke å ha en ok stemning når vi er sosiale sammen, men sist gang snakket jeg imot han, sa mine meninger, og ga utrykk for at jeg ikke syntes noe om Hannes holdninger. Vi har ikke vært sosiale sammen med de siden, men kjæresten min har vært det. I mitt hode så er det to tanker som plager meg iht dette. 1. At kjæresten min faktisk er venn med en slik mann- som er så langt unna ALT jeg står for. Og 2. Jeg er redd for denne vennen nå skjønner jeg ikke liker han, og derfor vil snakke nedsettende om meg til min kjærest. Så. Noen som har noen tips til hvordan forholde seg til dette? Jeg kan jo ikke nekte kjæresten min å ha venner! Jeg synes bare det er så utrolig vanskelig å måtte forholde meg til denne mannen! Til og med kjæresten min sier at han kun klarer han i små doser. Og vi må allting vudere om vi kan invitere disse, ut fra hvem andre som skal være der, nettopp pga denne mannen er så provoserende i sine holdninger... Likevel så omgås kjærestn min masse med han.. Anonymkode: 0341f...e4c
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Hvis du ikke liker ham og han jevnlig provoserer folk rundt, hadde jeg sagt nei til å ha ham på middag. Anonymkode: 7ff6c...c06
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Samboer er venn med en fyr jeg ikke liker, fordi han behandler meg dårlig. Han behandler dama si dårlig og han behandler de fleste vennene sine dårlig også. At han har venner forstår ikke jeg. De henger sammen, men han har ikke noe hjemme hos oss å gjøre. Anonymkode: b8b2e...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå