Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Batteriboksen til ladycompen min smeltet. Er det noen som har opplevd det samme? Lurer på om dette er en vanlig feil, eller om det bare skjedde med meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh... det hørtes skummelt ut.

Har ikke sett noe slikt på min (men jeg har ikke studert den så nøye da...) Har bare hatt min siden mars jeg da, men.. det der hørtes skummelt ut!

Kontaktet importøren?

Skrevet

Jepp, og han påsto at jeg hadde gjort en feil med monteringa uten at han har sett boksen en gang. Jeg fikk en gratis en tilsendt i posten da, men jeg skulle visst betale porto... Men jeg gir meg ikke så lett. Har brukt min 1,5 år jeg.

Skrevet

Monteringa?

Putte inn den grønne ledninga inn i det ene hullet for at den skal kunne måle. Putte inn den svarte i det andre hver gang det skal lades, eller den kan stå tilkoblet hele tida.

Hvordan er det mulig å gjøre det feil, mener de?

Skrevet

Det var vel på den andre sida jeg hadde gjort feil kanskje. Noe med ledningen som går inn i batteriboksen. Skjønner ikke hva han mener jeg heller...

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva de mener du kan ha gjort feil, for det er da bare det å stikke inn de to kontaktene, den grønne i den ene, og den svarte iden ved siden av (og andre enden av den svarte til strømnettet da)

Nei, jeg vet ikke helt hva de mener med det der.

Vel, de er ikke verdens beste på kundekontakt de der synes eg. Da jeg bestilte min fikk jeg en mail (sikkert ikke meninga å sende til meg) der noen LO (altså "haha") og siterte en utskrift av "kundehistorikken" som viste at "jeg" hadde kjøpt en ladycomp i 2002 og en ny i 2005. Vel, HALLO, det er ikke meg! Ja, jeg vet hvem det er, jeg kjenner henne ikke, men jeg vet hvem hun er. Ja, vi heter eksakt det samme, men.... so what om hun har bestilt en slik for noen år siden? (Håper hun ikke har brukt den som prevensjon da, hun har fått et par unger i løpet av de siste årene (og hver gang gratuleres mine foreldre/besteforeldre når det har stått i avisa, fodri folk ikke vet at jeg har en navnesøster...)

Skrevet

Hm...ikke bare jeg som har dårlige erfaringer da med andre ord. Jeg kobler ikke ladycompen min til strømnettet, men bruker batteriboksen i stedet. Da slipper jeg at den står på hele tiden. Den skrur seg bare på når den vekker meg om morgenen, eller hvis jeg skrur den på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...