AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Jeg har lenge hatt digital abonnement hos flere aviser. Blant annet hos Adresseavisen. Betaler 229,- mnd. Men i det siste har jeg begynt å irritere meg. Inne på adressa ligger en sak med oveskriften: "Milliardresultat for banken- Kunne utbetalt hele utbyttet nå." Når jeg trykker meg inn for å lese, så kommer jeg til denne siden (linken under). https://www.mn24.no/sistenytt/2021/02/05/Kunne-utbetalt-hele-utbyttet-n%C3%A5-23448380.ece Her får jeg beskjed om å opprette et nytt abonnement. Så da lurer jeg på om dette er noe aviser kan gjøre? De skriver jo ingenting som helst om nevnte overskrift, men har en direkte link man enda en gang må betale for?! Dette gjelder selvfølgelig flere saker hos dem. Hva slags journalistikk er dette? Er ikke det å svindle kunder? Hadde jeg hatt interesse av å lese hos Midtnorsk næringsliv eller whatsoever så hadde jeg kjøpt tilgang der. Anonymkode: e8fd3...33f
stan Skrevet 6. februar 2021 #2 Skrevet 6. februar 2021 Irritert meg over det samme. Vi bør klage til avisen istedenfor på KG.
PetterKanin Skrevet 6. februar 2021 #3 Skrevet 6. februar 2021 Er da bare å logge inn. Hva er problemet?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #4 Skrevet 6. februar 2021 Jeg trodde først du skulle klage over at man måtte betale for +artikler. ☺️ Men måten de holder på sånn er jo faktisk litt sleip, og da hadde jeg blitt irritert. Anonymkode: dd1db...7cd
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #5 Skrevet 6. februar 2021 Jeg har adressa pluss og får fint til å åpne artikkelen. Du må bare trykke logg inn. Anonymkode: 2d5a1...2c5
PetterKanin Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg trodde først du skulle klage over at man måtte betale for +artikler. ☺️ Men måten de holder på sånn er jo faktisk litt sleip, og da hadde jeg blitt irritert. Anonymkode: dd1db...7cd Hva er sleipt med å måtte foreta en ny innlogging? Litt tungvint da man allerede er logget inn på Schibsted-konto kan jeg forstå at det er, men ikke på noen måte at det skal være sleipt.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #7 Skrevet 6. februar 2021 PetterKanin skrev (8 minutter siden): Er da bare å logge inn. Hva er problemet? Det er jo link til andres journalistikk. Veldig bra å linke til andre uten å skrive et eneste ord ord selv. Hva er vitsen med adressa abonnement når de bare linker videre? Anonymkode: e8fd3...33f 1
PetterKanin Skrevet 6. februar 2021 #8 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo link til andres journalistikk. Veldig bra å linke til andre uten å skrive et eneste ord ord selv. Hva er vitsen med adressa abonnement når de bare linker videre? Anonymkode: e8fd3...33f Det er da Schibsted som eier begge, altså er det deres journalistikk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå