Gå til innhold

Irriterende Adressa + abonnement (Adresseavisen) 😡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge hatt digital abonnement hos flere aviser. Blant annet hos Adresseavisen. Betaler 229,- mnd. Men i det siste har jeg begynt å irritere meg. 

Inne på adressa ligger en sak med oveskriften: "Milliardresultat for banken- Kunne utbetalt hele utbyttet nå."

Når jeg trykker meg inn for å lese, så kommer jeg til denne siden (linken under).

https://www.mn24.no/sistenytt/2021/02/05/Kunne-utbetalt-hele-utbyttet-n%C3%A5-23448380.ece

Her får jeg beskjed om å opprette et nytt abonnement. Så da lurer jeg på om dette er noe aviser kan gjøre?  De skriver jo ingenting som helst om nevnte overskrift, men har en direkte link man enda en gang må betale for?! 

Dette gjelder selvfølgelig flere saker hos dem. Hva slags  journalistikk er dette? Er ikke det å svindle kunder? Hadde jeg hatt interesse av å lese hos Midtnorsk næringsliv eller whatsoever så hadde jeg kjøpt tilgang der. 

Anonymkode: e8fd3...33f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irritert meg over det samme. Vi bør klage til avisen istedenfor på KG. 

Skrevet

Er da bare å logge inn. Hva er problemet?

Skrevet

Jeg trodde først du skulle klage over at man måtte betale for +artikler. ☺️ 
Men måten de holder på sånn er jo faktisk litt sleip, og da hadde jeg blitt irritert. 

Anonymkode: dd1db...7cd

Skrevet

Jeg har adressa pluss og får fint til å åpne artikkelen. Du må bare trykke logg inn.

Anonymkode: 2d5a1...2c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg trodde først du skulle klage over at man måtte betale for +artikler. ☺️ 
Men måten de holder på sånn er jo faktisk litt sleip, og da hadde jeg blitt irritert. 

Anonymkode: dd1db...7cd

Hva er sleipt med å måtte foreta en ny innlogging? Litt tungvint da man allerede er logget inn på Schibsted-konto kan jeg forstå at det er, men ikke på noen måte at det skal være sleipt.

Skrevet
PetterKanin skrev (8 minutter siden):

Er da bare å logge inn. Hva er problemet?

Det er jo link til andres journalistikk. Veldig bra å linke til andre uten å skrive et eneste ord ord selv. Hva er vitsen med adressa abonnement når de bare linker videre?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo link til andres journalistikk. Veldig bra å linke til andre uten å skrive et eneste ord ord selv. Hva er vitsen med adressa abonnement når de bare linker videre?

Det er da Schibsted som eier begge, altså er det deres journalistikk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...