AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 At kjæresten din hadde vært utro mot deg flere ganger, eller at du fant ut at han brukte narkotika (tenker i retning av kokain/amfetamin noen ganger per mnd)? Jeg skjønner jo at det kan være flere ting som kan spille inn her, og at det blir litt som å sammenlikne epler og pærer, men er likevel interessert i å høre folks betrakninger. For min del vil nok narkotika være verst, nesten uansett situasjon. Jeg har en viss toleranse når det kommer til utroskap, mens narkotikamisbruk ville vært helt krise. Anonymkode: 04be1...4f4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Det spiller egentlig ikke så stor rolle ettersom han i begge tilfeller ville vært en eks. Anonymkode: 34ac6...189 11
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 Vel. Narkotika kan man gå i rehab for. Men tviler på det hadde vært noe igjen av forholdet å rehabilitere etter at han hadde vært notorisk utro. Anonymkode: a66d9...b07 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #5 Skrevet 5. februar 2021 Utroskap hadde vært verst, da hadde jeg kastet han ut på dagen. Ikke så stresset for bruk av amfetamin daglig siden han bruker det daglig. Anonymkode: 3b9f3...df4 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #6 Skrevet 5. februar 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: Det spiller egentlig ikke så stor rolle ettersom han i begge tilfeller ville vært en eks. Anonymkode: 34ac6...189 Det hadde han her også, men siden vi har barn sammen ville jeg foretrukket utroskap. Det hadde i det minste ikke trengt å påvirke hvordan han er som far. Anonymkode: e37d4...890 1
Silva Pluvialis Skrevet 5. februar 2021 #7 Skrevet 5. februar 2021 Det kommer litt an på. Hadde vi hatt barn så hadde rusmisbruk vært verst.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #8 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det spiller egentlig ikke så stor rolle ettersom han i begge tilfeller ville vært en eks. Anonymkode: 34ac6...189 Enig i denne. Anonymkode: f23af...c3a 1
Hannah80 Skrevet 5. februar 2021 #9 Skrevet 5. februar 2021 Hadde det vært bruk av kokain i sammenheng med fest, så hadde jeg "foretrukket" det. Men ingen av delene er ok. Overhodet ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #10 Skrevet 6. februar 2021 Jeg fant ut at kjæresten brukte kokain over lengre tid. Vi hadde mange samtaler om det, gikk i terapi osv. Det funka ikke og vi slo opp. Da dro han på rehab, og etter hvert fant vi tilbake til hverandre. Det er nå tre år siden han har tatt noe. Det var selvsagt helt fryktelig å bli løyet til, men det var en avhengighet, en form for sykdom. Utroskap føler jeg ikke at kan forsvares med noe som helst. Anonymkode: c3f4d...0e5 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #11 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): At kjæresten din hadde vært utro mot deg flere ganger, eller at du fant ut at han brukte narkotika (tenker i retning av kokain/amfetamin noen ganger per mnd)? Jeg skjønner jo at det kan være flere ting som kan spille inn her, og at det blir litt som å sammenlikne epler og pærer, men er likevel interessert i å høre folks betrakninger. For min del vil nok narkotika være verst, nesten uansett situasjon. Jeg har en viss toleranse når det kommer til utroskap, mens narkotikamisbruk ville vært helt krise. Anonymkode: 04be1...4f4 På slutten av mitt forrige forhold så fant jeg ut flere store ting. Ekstremt høy gjeld, svindler, bruker kokain på fest, lyver om alt, litt utro, forteller venner stygge ting om meg, lettere avhengig av alkohol. Jeg forsto tilslutt hvorfor han ikke kunne feste sammen med meg. At noe foregår i deg skjulte, lyver om og går utover meg er det verste, uansett hva det gjelder. Anonymkode: 7b835...30e 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #12 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ikke så stresset for bruk av amfetamin daglig siden han bruker det daglig. Anonymkode: 3b9f3...df4 Ritalin? Anonymkode: a66d9...b07
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #13 Skrevet 6. februar 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: På slutten av mitt forrige forhold så fant jeg ut flere store ting. Ekstremt høy gjeld, svindler, bruker kokain på fest, lyver om alt, litt utro, forteller venner stygge ting om meg, lettere avhengig av alkohol. Jeg forsto tilslutt hvorfor han ikke kunne feste sammen med meg. At noe foregår i deg skjulte, lyver om og går utover meg er det verste, uansett hva det gjelder. Anonymkode: 7b835...30e Hva gjør man om man er litt utro? Anonymkode: d01d3...4d8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #14 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hva gjør man om man er litt utro? Anonymkode: d01d3...4d8 Ikke sex, ikke noe fast flørt, men hver gang han var wingman for kompiser så dro han det litt langt. Anonymkode: 7b835...30e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #15 Skrevet 6. februar 2021 Jeg fant ut at min samboer hadde ruset seg daglig i over et år. For meg er det verre enn utroskap fordi han visste at jeg hadde nulltoleranse for det, i tillegg til løgner, uforutsigbart humør (som de ikke merker selv), får deg til å føle deg gal i diskusjoner, og dårlig samvittighet fordi du vet det er sykdom. Vanskeligere å gå. Anonymkode: c4122...28b 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #16 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fant ut at min samboer hadde ruset seg daglig i over et år. For meg er det verre enn utroskap fordi han visste at jeg hadde nulltoleranse for det, i tillegg til løgner, uforutsigbart humør (som de ikke merker selv), får deg til å føle deg gal i diskusjoner, og dårlig samvittighet fordi du vet det er sykdom. Vanskeligere å gå. Anonymkode: c4122...28b Hva gjorde dere? Anonymkode: a66d9...b07
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #17 Skrevet 6. februar 2021 Utroskap hadde vært verst men begge deler er dealbreakers. Anonymkode: 54e30...433 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #18 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Utroskap hadde vært verst men begge deler er dealbreakers. Anonymkode: 54e30...433 Helt enig! Anonymkode: e68a2...81a
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #19 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva gjorde dere? Anonymkode: a66d9...b07 Vi står fortsatt midt opp i det, men bor hver for oss en periode. Vet ikke.. Anonymkode: c4122...28b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå