Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At kjæresten din hadde vært utro mot deg flere ganger, eller at du fant ut at han brukte narkotika (tenker i retning av kokain/amfetamin noen ganger per mnd)?
Jeg skjønner jo at det kan være flere ting som kan spille inn her, og at det blir litt som å sammenlikne epler og pærer, men er likevel interessert i å høre folks betrakninger. 

For min del vil nok narkotika være verst, nesten uansett situasjon. Jeg har en viss toleranse når det kommer til utroskap, mens narkotikamisbruk ville vært helt krise. 

Anonymkode: 04be1...4f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spiller egentlig ikke så stor rolle ettersom han i begge tilfeller ville vært en eks. 

Anonymkode: 34ac6...189

• Liker 11
Skrevet

Vel. Narkotika kan man gå i rehab for. Men tviler på det hadde vært noe igjen av forholdet å rehabilitere etter at han hadde vært notorisk utro. 

Anonymkode: a66d9...b07

• Liker 2
Skrevet

Utroskap hadde vært verst, da hadde jeg kastet han ut på dagen. Ikke så stresset for bruk av amfetamin daglig siden han bruker det daglig. 

Anonymkode: 3b9f3...df4

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Det spiller egentlig ikke så stor rolle ettersom han i begge tilfeller ville vært en eks. 

Det hadde han her også, men siden vi har barn sammen ville jeg foretrukket utroskap. Det hadde i det minste ikke trengt å påvirke hvordan han er som far.

Anonymkode: e37d4...890

• Liker 1
Skrevet

Det kommer litt an på. Hadde vi hatt barn så hadde rusmisbruk vært verst.

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Enig i denne. 

Anonymkode: f23af...c3a

• Liker 1
Skrevet

Hadde det vært bruk av kokain i sammenheng med fest, så hadde jeg "foretrukket" det. Men ingen av delene er ok. Overhodet ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant ut at kjæresten brukte kokain over lengre tid. Vi hadde mange samtaler om det, gikk i terapi osv. Det funka ikke og vi slo opp. Da dro han på rehab, og etter hvert fant vi tilbake til hverandre. Det er nå tre år siden han har tatt noe. Det var selvsagt helt fryktelig å bli løyet til, men det var en avhengighet, en form for sykdom. Utroskap føler jeg ikke at kan forsvares med noe som helst. 

Anonymkode: c3f4d...0e5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

At kjæresten din hadde vært utro mot deg flere ganger, eller at du fant ut at han brukte narkotika (tenker i retning av kokain/amfetamin noen ganger per mnd)?
Jeg skjønner jo at det kan være flere ting som kan spille inn her, og at det blir litt som å sammenlikne epler og pærer, men er likevel interessert i å høre folks betrakninger. 

For min del vil nok narkotika være verst, nesten uansett situasjon. Jeg har en viss toleranse når det kommer til utroskap, mens narkotikamisbruk ville vært helt krise. 

Anonymkode: 04be1...4f4

På slutten av mitt forrige forhold så fant jeg ut flere store ting. Ekstremt høy gjeld, svindler, bruker kokain på fest, lyver om alt, litt utro, forteller venner stygge ting om meg, lettere avhengig av alkohol. Jeg forsto tilslutt hvorfor han ikke kunne feste sammen med meg. 

At noe foregår i deg skjulte, lyver om og går utover meg er det verste, uansett hva det gjelder. 

Anonymkode: 7b835...30e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ikke så stresset for bruk av amfetamin daglig siden han bruker det daglig. 

Anonymkode: 3b9f3...df4

Ritalin? 

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

På slutten av mitt forrige forhold så fant jeg ut flere store ting. Ekstremt høy gjeld, svindler, bruker kokain på fest, lyver om alt, litt utro, forteller venner stygge ting om meg, lettere avhengig av alkohol. Jeg forsto tilslutt hvorfor han ikke kunne feste sammen med meg. 

At noe foregår i deg skjulte, lyver om og går utover meg er det verste, uansett hva det gjelder. 

Hva gjør man om man er litt utro? 

Anonymkode: d01d3...4d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hva gjør man om man er litt utro? 

Anonymkode: d01d3...4d8

Ikke sex, ikke noe fast flørt, men hver gang han var wingman for kompiser så dro han det litt langt. 

Skrevet

Jeg fant ut at min samboer hadde ruset seg daglig i over et år. For meg er det verre enn utroskap fordi han visste at jeg hadde nulltoleranse for det, i tillegg til løgner, uforutsigbart humør (som de ikke merker selv), får deg til å føle deg gal i diskusjoner, og dårlig samvittighet fordi du vet det er sykdom. Vanskeligere å gå. 

Anonymkode: c4122...28b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg fant ut at min samboer hadde ruset seg daglig i over et år. For meg er det verre enn utroskap fordi han visste at jeg hadde nulltoleranse for det, i tillegg til løgner, uforutsigbart humør (som de ikke merker selv), får deg til å føle deg gal i diskusjoner, og dårlig samvittighet fordi du vet det er sykdom. Vanskeligere å gå. 

Hva gjorde dere? 

Skrevet

Utroskap hadde vært verst men begge deler er dealbreakers.

Anonymkode: 54e30...433

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Utroskap hadde vært verst men begge deler er dealbreakers.

Anonymkode: 54e30...433

Helt enig! 

Anonymkode: e68a2...81a

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva gjorde dere? 

Vi står fortsatt midt opp i det, men bor hver for oss en periode. Vet ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...