AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Hun skal alltid være bedre enn meg. Skal alltid vise at hun har så «mange» venner ved å sende hundrevis av snaps av de hun er med og at hun skal ting. Og de nye vennene jeg har blitt kjent med, begynner hun å følge på insta og til og med legge til på snap. Hun har et enormt behov for et eller annet jeg ikke skjønner. Viser tydelig at hun ikke synes noe om at jeg er med andre og har det kjekt. Føler på mange måter at hun ikke ønsker meg noe godt. Skal aldri hjelpe til feks hvis det er snakk om å sitte på med henne hvis vi skal samme vei. Da finner hun på unnskyldninger for å gjøre slik at jeg må klare meg på egenhånd. Dette er slitsomt og jeg kjenner jeg blir lei. er ikke dette litt spesielt? Anonymkode: 4c004...c9b 1
GammelKaktus Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Jo, det er sært og jeg hadde tatt det som at hun ikke er så interessert i å være sammen med meg lenger. Jeg hadde ikke hatt behov for å være med henne heller hvis hun oppførte seg slik så jeg hadde trukket meg unna.
sommerkroppen Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Sjalusi. Hvor lenge har du kjent henne?
Fiffig Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 Det kan jo hende hun sliter med selvbilde og trenger å legge opp fasaden på den måten for å føle seg bedre? Uansett; jeg pleier å si at hvis man er usikker på et vennskap, bør man spørre seg om gevinsten av det veier opp for ulempene, og gjør det ikke det, så kan man kanskje bruke mer tid på andre venner, som gir en mer.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #5 Skrevet 5. februar 2021 Mange som føler seg bedre av å trykke andre ned. I dette tilfellet litt mer subtilt med at hun alltid overgår deg, har masse ting og venner etc. Den dagen du feks får mann,barn, fint hus, bedre jobb osv, skal jeg love deg at hun ALDRI kan glede seg på dine vegne. Hun vil heller stille kritiske spørsmål og «trashe» ditt liv. Vi som har levd ei stund har møtt noen sånne opp gjennom. Sånne «venninner» trenger du ikke. Dropp henne. Anonymkode: a008c...2ed 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 Høres ut som ei venninne jeg hadde før.. her er det bare å fade henne sakte men sikkert ut.. hun er ikke bra for deg, og du vil alltid være en skygge av henne. Hun er misunnelig på deg, og vil vise deg at hun har flere venner enn deg, og vil også ta over dine venner. Hold dine venner tett til brystet, og ikke del for mye med henne. Se på henne som en bekjent du ser av og til, og bruk tiden din på de som gjør deg godt. Hun kommer til gjøre deg syk og trist om du ikke faser henne ut. Anonymkode: 6ca7d...093 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #7 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mange som føler seg bedre av å trykke andre ned. I dette tilfellet litt mer subtilt med at hun alltid overgår deg, har masse ting og venner etc. Den dagen du feks får mann,barn, fint hus, bedre jobb osv, skal jeg love deg at hun ALDRI kan glede seg på dine vegne. Hun vil heller stille kritiske spørsmål og «trashe» ditt liv. Vi som har levd ei stund har møtt noen sånne opp gjennom. Sånne «venninner» trenger du ikke. Dropp henne. Anonymkode: a008c...2ed Helt 100% enig i det du skriver her!! hun vil aldri forandre seg og glede seg på hennes vegne.. Anonymkode: 6ca7d...093 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #8 Skrevet 6. februar 2021 Jeg har hatt ei venninne slik i mange år. Hun liker å trykke andre med. Slik er hun mot meg og andre. Jeg har gradvis faset henne ut, og livet mitt er blitt mye bedre. Livet er for kort til å henge med folk som ikke bryr seg om meg eller jeg om den. Gidder ikke å late som lengre. Nå som det er pandemi og jeg skal feire dagen min så syns jeg det er deilig å slippe å invitere henne. Jeg ekskludere henne heller ikke, men inviterer andre gamle venninner som hun ikke kjenner til. Så om hun får vite det så tror jeg ikke hun blir skuffet pga dem kjenner hun ikke. Men jeg er mest skuffet og sint på meg selv at jeg ikke har klart å gi beskjed før (eller på en fin måte). Jeg svelger så mange kameler at jeg tilslutt sprekker litt 😅🤯🙄 Anonymkode: c50a8...f13 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #9 Skrevet 6. februar 2021 Hun er ikke en god venn. Hadde kuttet henne ut eller i det minste ikke hatt henne i min innerste sirkel. Anonymkode: c8390...414
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #10 Skrevet 7. februar 2021 Synes du høres ut som en dårlig venn jeg.. Anonymkode: ddb95...04d
NewStart87 Skrevet 7. februar 2021 #11 Skrevet 7. februar 2021 Hadde ei venninne som var lignende. Elsket å drite meg ut foran andre og heve seg selv. Jeg kuttet henne ut. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #12 Skrevet 9. februar 2021 Det er slitsomt. Har nettopp avsluttet et langt vennskap pga sjalusi blandt annet. Det suger energien ut av en 😣 Anonymkode: 41335...887
Gjest Lilleluring Skrevet 9. februar 2021 #13 Skrevet 9. februar 2021 (endret) Har hatt et sånt vennskap. Hun kalte meg bestevenn... Vi var det... Men hun hadde et stort behov for og vise hvor mange andre venninner hun hadde, og skrev alltid på bildekommentarene sine om andre venninner "værdens beste veninne, har aldri noen sinne hatt en bedre kveld enn med deg" "savner deg" kari", du er den beste vennen jeg noen gang har hatt" Alt for og gjøre meg sjalu (noe så dumt) Om jeg la ut et bilde av andre venninner og skrev bare helt vanlig, "tusen takk for en hyggelig kveld, det var kjempe koselig".... Ja da fikk jeg høre det..... Dette Var i den tiden msn var (chatteside på dataen)... Vist hun så jeg Var aktiv uten og skrive til henne da var faen meg det gæli å... Mistet min eks til ei veninne.... Hadde en TUNG tid, hvor jeg hadde fåtall venner igjen , siden jeg kuttet at alle i eks sin vennekrets og min veninne sine... Da gjorde hun narr av at jeg ikke hadde "noen"... Det var dråpen! Blokkerte henne i maaaange år... Har tatt kontakt med henne nå 6 år etter.. Men møtes aldri og er ikke det samme. Hun slet med angst det gjorde /gjør jeg også... Men det er ikke noe unnskyldning for og være slem mot folk som aldri har gjort deg noe. Dumt hun "veninna" du.... Det er deilig og kutte ut folk som er som gift! 😀 Endret 9. februar 2021 av Lilleluring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå