Gukki92 Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Jeg ble fridd til den 20 des 2020! Og ble sinnsykt overasket over hvordan mannen hadde ordnet! Litt info på forhånd er at kjæresten min overasker sjeldent men fantastisk når han først finner på noe. Jeg er også den mest oppmerksomhetssyke kjæresten i verden og mitt største ønske er å bli gjenkjent på gata xD, så stakkaren har jo stresset med hvordan dette skulle ordnes på den mest ¨amazing¨ måten. Glad jeg ikke fikk en flashmob alikevell for å si det sånt ! Det hele startet med at en venninne inviterte meg på McD (uken før), og jeg elsker McD så jeg sa jo ja med en gang! Hun hentet meg, og vi måtte levere noe til hennes mor. Det var heller ikke merkelig, da vi henger der i tider og utider. Det som ikke var planlagt var at en venninne som MIN venninne jobber med ville være med, men det var bare koselig! Vi spiste og av en eller annen grunn fikk jeg lyst til å dra ut tiden ( det er jo helt normalt da vi pleier å sitte i bilen å prate leenge! ) Så jeg krevde en milkshake når vi først var der. Venninnen min hadde da allerede fått mld at alt var klart hjemme og kjørte vel i overkant fort etter å ha fått milkshaken inn i bilen! Når vi parkerte bilen utenfor prøvde jeg å få henne til å gå inn til min kjæreste for å tulle litt, men det funket ikke. Jeg gikk ut av bilen, og mot en ¨ytterdør¨ som går inn til vårt ¨ute¨ i leiligheten. Åpnet døren og så 10 tente fakler, og to store hjerter i tre.. Endte opp med at jeg ble så sjokka at jeg snudde helt rundt i døra og gikk rett ut igjen til bilen..haha! Etter kort tid ble jeg kommandert inn igjen og tror det var da det gikk opp for meg at ¨holy shiiiit nå skjer det¨! Inn inngangsdøren blir jeg møtt med levende lys, roseblader, mini julestjerner i potter, eføy og tyll rundt trappeoppgangen, samt julekuler hengende fra taket med håndmalt dato og våres navn på. På toppen av trappa, står kjæresten og det FØRSTE jeg presterer å si er ikke ¨hva skjer¨ eller å bare glise, MEN å kommentere ¨shit har du tatt på deg dongeribukse?!¨ (han går alltid i joggis) Vi begynte begge å le, og så gikk han ned på kne og fridde! Svarte selvfølgelig ja og beklagte for at jeg ikke klarte å gråte, men jeg var så sjokkert at så mange hadde vært med på å ¨lure meg¨ Min mor og far hadde vært med i 2 (!) timer (og planlegge i over en uke) og pynta, fått en lokal kunstner med på å male forlovelsesringen på en julekule, tent lys og oooofff ja! Sprettet champagne etterpå, og jeg som ikke liker champagne drakk den nermest på styrten 1
Anonymous 91 Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2021 Gukki92 skrev (14 minutter siden): Jeg ble fridd til den 20 des 2020! Og ble sinnsykt overasket over hvordan mannen hadde ordnet! Litt info på forhånd er at kjæresten min overasker sjeldent men fantastisk når han først finner på noe. Jeg er også den mest oppmerksomhetssyke kjæresten i verden og mitt største ønske er å bli gjenkjent på gata xD, så stakkaren har jo stresset med hvordan dette skulle ordnes på den mest ¨amazing¨ måten. Glad jeg ikke fikk en flashmob alikevell for å si det sånt ! Det hele startet med at en venninne inviterte meg på McD (uken før), og jeg elsker McD så jeg sa jo ja med en gang! Hun hentet meg, og vi måtte levere noe til hennes mor. Det var heller ikke merkelig, da vi henger der i tider og utider. Det som ikke var planlagt var at en venninne som MIN venninne jobber med ville være med, men det var bare koselig! Vi spiste og av en eller annen grunn fikk jeg lyst til å dra ut tiden ( det er jo helt normalt da vi pleier å sitte i bilen å prate leenge! ) Så jeg krevde en milkshake når vi først var der. Venninnen min hadde da allerede fått mld at alt var klart hjemme og kjørte vel i overkant fort etter å ha fått milkshaken inn i bilen! Når vi parkerte bilen utenfor prøvde jeg å få henne til å gå inn til min kjæreste for å tulle litt, men det funket ikke. Jeg gikk ut av bilen, og mot en ¨ytterdør¨ som går inn til vårt ¨ute¨ i leiligheten. Åpnet døren og så 10 tente fakler, og to store hjerter i tre.. Endte opp med at jeg ble så sjokka at jeg snudde helt rundt i døra og gikk rett ut igjen til bilen..haha! Etter kort tid ble jeg kommandert inn igjen og tror det var da det gikk opp for meg at ¨holy shiiiit nå skjer det¨! Inn inngangsdøren blir jeg møtt med levende lys, roseblader, mini julestjerner i potter, eføy og tyll rundt trappeoppgangen, samt julekuler hengende fra taket med håndmalt dato og våres navn på. På toppen av trappa, står kjæresten og det FØRSTE jeg presterer å si er ikke ¨hva skjer¨ eller å bare glise, MEN å kommentere ¨shit har du tatt på deg dongeribukse?!¨ (han går alltid i joggis) Vi begynte begge å le, og så gikk han ned på kne og fridde! Svarte selvfølgelig ja og beklagte for at jeg ikke klarte å gråte, men jeg var så sjokkert at så mange hadde vært med på å ¨lure meg¨ Min mor og far hadde vært med i 2 (!) timer (og planlegge i over en uke) og pynta, fått en lokal kunstner med på å male forlovelsesringen på en julekule, tent lys og oooofff ja! Sprettet champagne etterpå, og jeg som ikke liker champagne drakk den nermest på styrten Åååh, så fantastisk. Her vil både jeg og samboeren forlove oss, men han vil fri da han er klar. Vært sammen i over 2år. Hihi 1
Gukki92 Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Jeg er ny her, så vet ikke om jeg svarer deg nå, men ja, vi har vært sammen i 6 år, bodd sammen i kun 1,5 år men er glad for at vi har bodd sammen før vi giftet oss og flyttet ilag 1
Anonymous 91 Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2021 Gukki92 skrev (1 minutt siden): Jeg er ny her, så vet ikke om jeg svarer deg nå, men ja, vi har vært sammen i 6 år, bodd sammen i kun 1,5 år men er glad for at vi har bodd sammen før vi giftet oss og flyttet ilag Jeg og samboeren har så og si bodd sammen fra vi møttes, hehe. Var full klaff 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 Samboer bestilte bord til oss på en restaurant i nabobyen. Egentlig ikke voldsomt overrasket over det, da jeg hadde bursdag den helgen. Og fest trodde jeg utgikk siden alle jeg kjente sendte snapper i flere uker, om at de skulle på et event den helgen... De hadde til og med kjøpt inn kostymer og sendte bilder til meg! Men, tenkte at det var veldig hyggelig med middag med kjæresten da! I tillegg hadde han kjøpt ny kjole og nye sko til meg som bursdagsgave, som jeg hadde på meg. Vi spiste en bedre middag, også ville kjæresten vise meg noe nede ved brygga ved restauranten, da han er fra byen, og kan fortelle mye artig lokalhistorie. Mens han sto å pekte å fortalte, så begynte det plutselig å snø ❤ Så peker han ut mot vannet, å sier "hvis du går litt lengre frem, så ser du det jeg mener der ute i vannet". "Ja, der ser jeg det", svarte jeg, og i det jeg snudde meg rundt, hadde han gått ned på et kne, og tatt frem den fineste ringen jeg noengang har sett ❤ Så sa han at han aldri hadde vært så sikker på noe i sitt liv, som at han ville dele resten av sitt liv med meg, og om jeg ville gjøre han den ære å gifte meg med han. ❤ Jeg begynte å gråte, men fikk stotret frem et ja ❤ Fikk i etterkant også vite at mamma og pappa visste det, fordi han hadde spurt pappa om min hånd (og ja, vi er født og oppvokst i Norge begge to, han er bare veldig glad i tradisjoner). Og så magisk at det begynte å snø i det han gikk ned ❤ Så dro vi hjem, og der eksploderte hele stua og gangen med "hurra for deg!" Da jeg gikk inn! 😭 Han og vennene mine hadde ordnet overraskelsesbursdag for meg! Og jeg gikk 5 på, alle hadde jo sendt meg snapper om det teite eventet alle skulle på, samme helg. 😂 Og enda mer jubel ble det da jeg sa at vi hadde en overraskelse til alle og, aldri hørt sånn gledesbrøl fra så mange mennesker 😂❤ Så ble både feiring av bursdag, og feiring av forlovelse ❤ Fineste frieriet, og fineste dagen ❤ Anonymkode: 8e786...f37 3
Anonymous 91 Skrevet 10. februar 2021 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 22.42): Samboer bestilte bord til oss på en restaurant i nabobyen. Egentlig ikke voldsomt overrasket over det, da jeg hadde bursdag den helgen. Og fest trodde jeg utgikk siden alle jeg kjente sendte snapper i flere uker, om at de skulle på et event den helgen... De hadde til og med kjøpt inn kostymer og sendte bilder til meg! Men, tenkte at det var veldig hyggelig med middag med kjæresten da! I tillegg hadde han kjøpt ny kjole og nye sko til meg som bursdagsgave, som jeg hadde på meg. Vi spiste en bedre middag, også ville kjæresten vise meg noe nede ved brygga ved restauranten, da han er fra byen, og kan fortelle mye artig lokalhistorie. Mens han sto å pekte å fortalte, så begynte det plutselig å snø ❤ Så peker han ut mot vannet, å sier "hvis du går litt lengre frem, så ser du det jeg mener der ute i vannet". "Ja, der ser jeg det", svarte jeg, og i det jeg snudde meg rundt, hadde han gått ned på et kne, og tatt frem den fineste ringen jeg noengang har sett ❤ Så sa han at han aldri hadde vært så sikker på noe i sitt liv, som at han ville dele resten av sitt liv med meg, og om jeg ville gjøre han den ære å gifte meg med han. ❤ Jeg begynte å gråte, men fikk stotret frem et ja ❤ Fikk i etterkant også vite at mamma og pappa visste det, fordi han hadde spurt pappa om min hånd (og ja, vi er født og oppvokst i Norge begge to, han er bare veldig glad i tradisjoner). Og så magisk at det begynte å snø i det han gikk ned ❤ Så dro vi hjem, og der eksploderte hele stua og gangen med "hurra for deg!" Da jeg gikk inn! 😭 Han og vennene mine hadde ordnet overraskelsesbursdag for meg! Og jeg gikk 5 på, alle hadde jo sendt meg snapper om det teite eventet alle skulle på, samme helg. 😂 Og enda mer jubel ble det da jeg sa at vi hadde en overraskelse til alle og, aldri hørt sånn gledesbrøl fra så mange mennesker 😂❤ Så ble både feiring av bursdag, og feiring av forlovelse ❤ Fineste frieriet, og fineste dagen ❤ Anonymkode: 8e786...f37 Ååh, så herlig 😍 gleder meg til det blir min tur, heheh
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #8 Skrevet 11. februar 2021 Jeg vil ikke skrive for detaljert, men midt under nedstengningen i fjor sommer tok vi en tur til et sted som betyr mye for oss en nydelig sommerdag. Det var sol, varmt, og herlig ute. Vi satt og så utover havet og holdt hender, og plutselig gikk han ned på ett kne med en nydelig ring. Jeg husker ikke hva han sa, jeg ble så overveldet, men budskapet var at han ikke ville leve uten meg, og at han vil være min for alltid hvis jeg vil ha han ❤️ Jeg svarte ja, og det er en av de beste dagene i livet så langt Anonymkode: d8526...315 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå