AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Mini skal begynne med babygrøt. Ser at de koster mellom 65-75kr for en pakke som er 8 porsjoner, så oppdager jeg at èn sort som er eple og banan bare koster 34kr. Så den koster det på de andre butikkene også. kjøpte den og skal prøve den ut. Andre som har prøvd den? Ser den er glutenfri, men det har vel ikke noe å si. Og dessuten pleier glutenfrie ting å koste mye mer, så skjønner ikke hvorfor denne er bare halve prisen på alle butikker? Anonymkode: a48ef...c47
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Babyer skal ikke ha glutenfri (med mindre det er medisinske grunner til det), de skal utsettes for gluten. Anonymkode: a42e8...f4d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Okei får kjøpe det neste gang da. Han blir 4 måneder om 2 dager og tenkte bare å prøve babygrøten som tynn velling. må jeg kaste denne glutenfrie som jeg nå har kjøpt? Eller kan jeg bare bruke denne opp som tynn velling så kjøper jeg den som ikke er glutenfri neste gang? Eller mener du det kan være farlig om han smaker på den som er glutenfri, så jeg må bare kaste den? Når han ordentlig begynner å skal spise grøt, kommer jeg til å lage selv av den oppskriften fra grunnen av, som står i ei barnemat-bok med både hvete, hirse, aprikos og diverse som står der. Anonymkode: a48ef...c47
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 Du trenger ikke kaste den, det er ikke farlig å innta. Men det anbefales at de utsettes for gluten, så ville kjøpt vanlig grøt framover 🙂 Anonymkode: a42e8...f4d 6
myMa Skrevet 5. februar 2021 #5 Skrevet 5. februar 2021 Du kan gi glutenfritt innimellom. evt blande den glutenfrie med annen grøt, det er populært her. Den havregrøten fra 4 mnd koster da ikke 65kr?? Rundt 40kr I butikken her. De store pakkene koster 60-70 men det er 16 porsjoner. 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 Har også kjøpt den glutenfrie ved feiltakelse noen ganger..:/ den er kjemperar i konsistensen og baby nektet den🤨 På Meny koster grøtene ca 44 kr. Det er 3 for 2 så pleier å slå til på det. Men det er dyre greier.. spesielt i lengden. Men god næring i dem da Anonymkode: f6b0a...5b2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #7 Skrevet 6. februar 2021 Jeg fant både glutenfri banan-eple-varianten, og havre-varianten på Kolonial. Havre er dyrere (også når vi ser på kilopris), men det er kanskje fordi den er økologisk? 🙂 Anonymkode: 32e0f...976
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå