Anonymous 91 Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Få høre noen fine historier om frieri
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Kjæresten hadde bestilt bord på en av de beste restaurantene i Vilnius, når vi var på weekend tur dit. Personalet visste om frieriet og det var satt frem flotte roser på vårt bord(ingen andre bord hadde roser, noe jeg stusset over når vi kom😂). Han fant frem ringen under desserten og fridde veldig diskret, så ikke hele rommet skulle få det med seg(han vet at jeg hater oppmerksomhet). Synes det var perfekt❤️ Anonymkode: 1ed82...fcf 5
Anonymous 91 Skrevet 7. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 5.2.2021 den 23.47): Kjæresten hadde bestilt bord på en av de beste restaurantene i Vilnius, når vi var på weekend tur dit. Personalet visste om frieriet og det var satt frem flotte roser på vårt bord(ingen andre bord hadde roser, noe jeg stusset over når vi kom😂). Han fant frem ringen under desserten og fridde veldig diskret, så ikke hele rommet skulle få det med seg(han vet at jeg hater oppmerksomhet). Synes det var perfekt❤️ Anonymkode: 1ed82...fcf Ååh, så koselig da 😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå