gladogvanlig Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Dere som er eller har vært gravide. Er dere mer, mindre, eller like komfortable med å "sprade naken" hjemme når dere er gravide? Noen føler seg jo mer sexy, mens andre føler det motsatte.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Føler meg ikke sexy, og er vanligvis glad i å være naken men nå er det mest komfortabelt å ha på myk/amme-bh (såre bryster) og truse (type mammatruse) også når jeg sover:) 7 mnd på vei:) Synes magen er grei/fin og skammer meg jo ikke, men sexy, nei^^ Anonymkode: 47754...b74
Heisenberg Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Mye det samme. Har et greit forhold til egen kropp, gravid eller ei.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 Føler meg overhode ikke sexy nei.. Så ikke superkomfortabel med å sprade rundt naken, eller i badetøy som ikke lenger passer.. Det har ikke så mye med magen å gjøre, har ikke gått noe særlig opp i vekt annet enn magen som er stor, men puppene er blitt store og tunge med veldig mørke areola (mannen setter riktignok pris på det, men jeg syntes ikke det er kult), ser de forbereder seg på amming.. Og jeg har knapt klart å bevege meg på lenge så rumpe og lår er mye slappere enn vanlig. Jeg trøster meg med at jeg kun har noen korte mnd igjen og at jeg vet det blir lettere å bevege seg når bekkenet blir bedre, og kan trene litt i bakke med ungen i sele. Men må se framover og glede seg over gledene som kommer, så får kroppen trenes opp igjen etterpå 🙂 Anonymkode: dc03e...e8a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #5 Skrevet 5. februar 2021 Føler meg ikke sexy verken gravid eller ikke, men nå går jeg mye rundt i bare trusa fordi jeg er mye dårlig og tilbringer mye tid i sengen men må jo på badet eller hente mat. Anonymkode: ae12a...92a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #6 Skrevet 5. februar 2021 Nei!!! Er uke 33, og føler meg stor som et fjell 😅 Går med mannen sine xl t skjorter på kvelden, liker det litt løst og luftig .. Føler meg overhodet ikke sexy. Jeg syntes jo at magen er fin og det er koselig å være gravid, men .. Nei, går ikke rundt naken mer 😅 Anonymkode: c5633...c81 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #7 Skrevet 5. februar 2021 Er straks sprekkeferdig, går omtrent like mye naken som vanlig. Føler meg ikke sexy akkurat, men kvinnelig. Mannen tar mer på meg enn vanlig, men ikke nødvendigvis på en seksuell måte. Han koser på magen, det gjør han ikke ellers. Anonymkode: ede0e...432 1
gladogvanlig Skrevet 5. februar 2021 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er straks sprekkeferdig, går omtrent like mye naken som vanlig. Føler meg ikke sexy akkurat, men kvinnelig. Mannen tar mer på meg enn vanlig, men ikke nødvendigvis på en seksuell måte. Han koser på magen, det gjør han ikke ellers. Anonymkode: ede0e...432 Tar han på puppene da?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #9 Skrevet 5. februar 2021 Jeg sprader ikke spesielt mye naken rundt uansett 😂 Har null problem med utseende på kroppen min som gravid. Selv om det mye jeg ville hatt annerledes med kroppen som alle andre, har jeg aldri hatt komplekser for størrelse og som gravid tenker jeg bare at det skulle bare mangle jeg er diger, det vokser et menneske i meg 🤷 Generelt ikke så keen på å gå rundt naken (i motsetning til mannen og hans familie, de er nakne hele tiden). Men forrige svangerskap var jeg gravid midt på sommeren og gikk rundt i bikini hele sommeren. Deilig å lufte magen. I år er jeg vintergravid og fryser, så bor under 5 lag ull. Mannen vil nok helst at jeg er naken hele tiden uansett om jeg er gravid eller ei, og han er ekstremt fan av gravidpupper 😂 Anonymkode: 2b8d8...38e
Sinsiew Skrevet 5. februar 2021 #10 Skrevet 5. februar 2021 Har aldri vært mer komfortabel i egen kropp enn jeg var når jeg gikk gravid 😍 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #11 Skrevet 5. februar 2021 Føler meg overhodet ikke sexy. Låser døren til badet når jeg dusjer i frykt for at mannen skal komme inn. Kroppen min har også vært alvorlig syk og bærer fortsatt preg av det, så ikke bare graviditeten som gjør at jeg føler meg stygg. Anonymkode: e0cd9...59c
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #12 Skrevet 5. februar 2021 frk.jus skrev (31 minutter siden): Tar han på puppene da? Ikke noe mer enn vanlig. Anonymkode: ede0e...432
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #13 Skrevet 7. februar 2021 Føler meg veldig lite sexy, jeg klarer ikke tenke meg selv som en seksuell person akkurat nå, og ingen deler av kroppen kan tenkes på i seksuell sammenheng. Men, det går over. Jeg har født før og jeg følte meg deilig så snart jeg fikk kroppen noenlunde tilbake. Men puppene er ikke annet enn matstasjon blitt 😂 Anonymkode: 56593...b11
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #14 Skrevet 7. februar 2021 Har alltid syntes at gravidmager er litt ubehagelige å se på, så jeg unngår å se på magen min i speilet på badet og har begynt med nattkjole/badekåpe der jeg før bare gikk i truse. Typ til og fra badet på morgenen og liknende. Føler meg svært lite sexy og behovet for nærhet dekkes av å sitte tett i sofaen og klemmer. Jeg prøver også å kle meg så ikke magen synes så godt. Anonymkode: 7295f...86d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #15 Skrevet 7. februar 2021 Overhodet ikke komfortabel nei. Dekker meg til så best jeg kan, og ber faktisk mannen se en annen vei når jeg velter meg ut av senga 😆 Han er minst like glad i kroppen min som før da, det er koselig 💞 Så det er hos meg problemet ligger. Hater hver cm av kroppen nå, ALT er svært. Uke 37. Anonymkode: 7f238...276
Arkana Skrevet 7. februar 2021 #16 Skrevet 7. februar 2021 Jeg gikk like mye naken hjemme som gravid som jeg gjør ellers, dvs jeg sov naken og gikk naken til/fra badet. Har ikke for vane å sprade rundt naken ellers hverken før, under eller etter svangerskap.
gladogvanlig Skrevet 8. februar 2021 Forfatter #17 Skrevet 8. februar 2021 Arkana skrev (17 timer siden): Jeg gikk like mye naken hjemme som gravid som jeg gjør ellers, dvs jeg sov naken og gikk naken til/fra badet. Har ikke for vane å sprade rundt naken ellers hverken før, under eller etter svangerskap. Altså sov uten truse også, med «fitta bar»?
Arkana Skrevet 8. februar 2021 #18 Skrevet 8. februar 2021 frk.jus skrev (1 time siden): Altså sov uten truse også, med «fitta bar»? Ja.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #19 Skrevet 8. februar 2021 jeg følte meg sexy fram til ca. uke 25, da puppene raskt ble fyldig etter positiv test og jeg fikk mer rumpe etterhvert som ukene gikk. Nå er jeg i uke 31 og får innimellom en klaustrofobisk følelse av å tenke på at jeg har 9 uker igjen og skal bli enda større. Jeg skjuler meg ikke for mannen min og sprader nok like mye naken, men føler meg som en teletubby og ikke som et seksuelt vesen. Vi har så og si aldri sex heller (foranliggende morkake) så det forsterker jo det hele litt også da.. Føler meg ikke noe mer feminin enn ellers heller.. Anonymkode: b9a7c...02a
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #20 Skrevet 8. februar 2021 frk.jus skrev (1 time siden): Altså sov uten truse også, med «fitta bar»? Du virker noe spesiell. Anonymkode: ce0ca...8c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå