Gå til innhold

Bryllupsblader

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka
Skrevet

Nå som jeg har blitt forlovet har jeg sett etter bryllupsblader i butikkene, men har ikke funnet noen. Finnes det ikke? jeg har sett på et par narvesenbutikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt dårlig med bladet for tiden. Tror de er mye utsolgt. Men du kan jo spørre de på narvesen, mulig de har noen på lager.

Skrevet

Bryllupsmagasinet. Og flere utenlandske blader på narvesen.. ;)

Skrevet

Kjøp "You & your wedding" og "Cosmopolitan bride" på Narvesen. Kommer annenhver mnd. De syntes jeg var best! Du trenger ikke noen andre :-) Jo kanskje også "Brides" egentlig var bra.

Skrevet

jeg har kjøpt både på maxi og på narvesen.

varierer sikkert litt fra butikk til butikk..

på narvesen har jeg sett at mange av de utlenakse bladenen står høyt oppe på hyllene.

Skrevet

Har mange liggende... kan godt kvitte meg med noen - send meg en pm du

Skrevet

Fant heller ingen med en gang jeg ble forlovet, men bare vent et par mnd, så kommer de nok i hyllene på Narvesen. Ditt Bryllup og Bryllupsmagasinet, i tillegg til de utenlandske. Tror du kan gå inn på hjemmesiden til de to norske baldene og bestille dem der hvis du ikke vel vente.....men da får du vel kanskje ikke bestilt de nye, bare det som kom ut sist....

Skrevet

Har funnet masse i visse Narvesen kiosker. Også i Trondheim fant jeg i en kiosk en masse. Husker ikke helt hvor, men det var i Sentrum i allefall.

Selv synes jeg "Amelia brud" som er et svensk magasin var bra. Mye tips til festen og slikt, ikke bare brudekjoler. Et litt mer uformelt blad enn f.eks Bryllupsmagasinet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...