Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra typen din, fra hvem kan du akseptere et klask på rumpa fra, og hvem kunne du ønske gav deg et klask på rumpa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne er greit. Ellers bare mannen. Liker når han gjør det. 😉

Anonymkode: ea17e...159

Skrevet

Jeg aksepterer det fra de som ønsker å klapse meg på rumpa, men ikke på jobben det blir bare rart.

Anonymkode: 878d3...41b

• Liker 1
Skrevet

Hadde akseptert det fra venninner og søsken. 

Anonymkode: 609cb...122

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde akseptert det fra venninner og søsken. 

Anonymkode: 609cb...122

Hva med lesbiske venninner?

• 3 uker senere...
Skrevet
frk.jus skrev (På 5.2.2021 den 23.37):

Hva med lesbiske venninner?

Fikk en klask nå faktisk. Svei litt, men tok det som et kompliment!

Skrevet

Lasse fra FARMEN 🤪

Anonymkode: 474d1...646

• Liker 3
Skrevet

Hvis jeg hade fått en klask pø rompa fra ett kvinnfolk nå så hade utstyret mitt stått till værs med en gang faktisk, tuller ikke😔

• Liker 2
Skrevet

Ingen, uten om mannen. 

Skrevet
frk.jus skrev (På 5.2.2021 den 20.53):

Bortsett fra typen din, fra hvem kan du akseptere et klask på rumpa fra, og hvem kunne du ønske gav deg et klask på rumpa?

Kan ikke du slutte med disse perverse trådene? Dette har ingenting i samliv å gjøre

Anonymkode: 76b03...1da

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan ikke du slutte med disse perverse trådene? Dette har ingenting i samliv å gjøre

Jo denne her er da innafor, for dette foregår i samliv, og når det kommer fra andre, en partner, er det da ok? Et berettiget spørsmål i denne meto tiden . Og ingenting perverst i denne tråden da. 

Anonymkode: ac813...b44

• Liker 2
Skrevet

Venninne, søster, mamma er ok om de skulle klaske meg på rumpa for tull... alle andre  - nope. 

Anonymkode: fb392...029

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Du kan velge å holde seg unna tråder du ikke er interessert i. Jeg kan ikke holde deg unna off-topic-innlegg i trådene mine. For øvrig er jeg uenig med deg. 

Gjest Kerrs Pink
Skrevet

Kun fra mannen min. Ungene kan gi klemmer og bortsett fra det vil jeg helst ikke at noen tar meg på skuldra engang. 

Intimsone på 2 meter 🤣

Skrevet
Kerrs Pink skrev (2 minutter siden):

Kun fra mannen min. Ungene kan gi klemmer og bortsett fra det vil jeg helst ikke at noen tar meg på skuldra engang. 

Intimsone på 2 meter 🤣

Hehe godt svar. 

men Ok at han gjør det offentlig. 

Skrevet

Mannen har noen kompiser som har klapset meg på rompa i lystig lag. Ellers aksepterer jeg ikke at noen andre gjør det.

Anonymkode: 950f4...691

Skrevet

Får jeg et klask på rumpa av fremmede får de en ørefik tilbake. 

Skrevet

Kjæreste og gode venner av begge kjønn står fritt til å gi meg en smekk på rumpa. Ikke fremmede og ikke familie.  

Anonymkode: 1afcd...c16

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Mannen har noen kompiser som har klapset meg på rompa i lystig lag. Ellers aksepterer jeg ikke at noen andre gjør det.

Anonymkode: 950f4...691

Mmmm lystig lag....  skjønner tegninga, blunk blunk

Skrevet

Kun kjæresten får lov til det. Vi har et D/s-forhold da, og spanking-sessions er en deilig og opphissende del av vårt forhold. Liker det når han gir meg ris, blir superkåt. 🥰

Anonymkode: 71087...69f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...