Gå til innhold

Rimelig og bra vaskemiddel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt blenda sensitiv vaskepulver ganske lenge, men jeg synes det er litt dyrt. Er det noen andre, litt rimeligere vaskemidler som er bra? Omo lukter så fælt og skummer så mye 

Anonymkode: 7f709...29d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg syns det flytende fra Änglamark er veldig bra

Endret av Fliip
Skrevet

Jeg foretrekker parfymefritt vaskemiddel så jeg bytter mellom Unik (fra Kiwi),  Änglamark (fra Coop) og Neutral. Jeg kjøper det som til enhver tid er på tilbud.

Rema 1000 har et flytende vaskemiddel som bra nok, men jeg liker ikke lukten.

Skrevet
Fliip skrev (26 minutter siden):

Jeg syns det flytende fra Änglamark er veldig bra

Reveenka skrev (20 minutter siden):

Jeg foretrekker parfymefritt vaskemiddel så jeg bytter mellom Unik (fra Kiwi),  Änglamark (fra Coop) og Neutral. Jeg kjøper det som til enhver tid er på tilbud.

Rema 1000 har et flytende vaskemiddel som bra nok, men jeg liker ikke lukten.

Jeg har lurt på å prøve änglamark, men bruker vanligvis ikke så mye flytende. Det går mye i 60- og 90-graders vask her, funker det like bra til det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har lurt på å prøve änglamark, men bruker vanligvis ikke så mye flytende. Det går mye i 60- og 90-graders vask her, funker det like bra til det?

Ja, det synes jeg absolutt. JDet eneste jeg ikke liker med Änglamark er den teite flasken den kommer i, ellers veldig bra vaskemiddel synes jeg.

Skrevet

Bruker Neutral sitt pulver, og noe allergivennlig fra europris. (Effekt?). Og rema sitt flytende til ting som golvmatter og slikt. (som ikke skal på hud)

Anonymkode: 93b97...bc3

Skrevet
Reveenka skrev (På 5.2.2021 den 21.25):

Ja, det synes jeg absolutt. JDet eneste jeg ikke liker med Änglamark er den teite flasken den kommer i, ellers veldig bra vaskemiddel synes jeg.

Ja den flasken var virkelig dum! Hvordan skal man få målt opp skikkelig.. 

Skrevet

Rema1000 har eget vaskepulver til kolør og hvitt tøy i samme eske til 36 kr. Tror det er litt over 2 kg i esken. Kiwi har også et som er 3 kg til samme pris. Jeg pleier å kjøpe hos de.

Anonymkode: a6978...c80

Skrevet

Jeg bruker alt mulig, ofte FP sitt og Unik sitt. Merker ingen som helst forskjell utenom at f.eks OMO er mye mer parfymert.  Spar pengene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja den flasken var virkelig dum! Hvordan skal man få målt opp skikkelig.. 

Jeg heller vaskemiddelet over i en annen beholder rett og slett. Gjerne en gammel Neutral eller Unik flaske. 

Skrevet

Den flytende fra Unik som man kjøper på kiwi! Veldig lite lukt, men jeg syns klærne lukter friskt, som om de har hengt til tørk ute. Omo flytende var helt forferdelig syns jeg. 

Anonymkode: f2be5...ef3

Skrevet

Biotex fra europris, stor pakke. Og så bruker jeg den flytende som selges hos rusta. 

Anonymkode: 599d2...dea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...