AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Del Skrevet 5. februar 2021 Hei kan dette stemme? Har hormonspiral og går på medisiner. Legen sa d kunne være falsk positiv test med hormonspiral men leste ikke at d kunne gå ann på nettet. Må vente til mandag med å gå til lege. Er så spent på å finne ut.. Hva burde jeg "tro" på? Anonymkode: 8d349...f50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Del Skrevet 5. februar 2021 Du burde tro på at du er gravid.. Anonymkode: 0e296...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Del Skrevet 5. februar 2021 Jeg tror du er gravid. Ved kraftige smerter i magen kontakt lege med en gang. Økt risiko for graviditet utenfor livmoren når du har spiral. Anonymkode: 55ab6...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Del Skrevet 5. februar 2021 Nei, hormonspiral kan ikke danne hcg, så du er nok gravid. Anonymkode: cb2c9...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #5 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, hormonspiral kan ikke danne hcg, så du er nok gravid. Anonymkode: cb2c9...d9c Nei, men spiral hindrer ikke egget i å bli befruktet, den hindrer det i å feste seg. I sjeldne tilfeller kan egget streife veggen uten å feste seg og kroppen begynner å danne hcg. Anonymkode: 3703f...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #6 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, men spiral hindrer ikke egget i å bli befruktet, den hindrer det i å feste seg. I sjeldne tilfeller kan egget streife veggen uten å feste seg og kroppen begynner å danne hcg. Anonymkode: 3703f...eae I de fleste tilfeller, ja, men ingen prevensjon er 100% sikker, heller ikke hormonspiral. Så det finnes faktisk mennesker som har blitt gravid og fått barn selv om de har hatt spiral. Anonymkode: cb2c9...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #7 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I de fleste tilfeller, ja, men ingen prevensjon er 100% sikker, heller ikke hormonspiral. Så det finnes faktisk mennesker som har blitt gravid og fått barn selv om de har hatt spiral. Anonymkode: cb2c9...d9c Ja dette vet jeg da. Anonymkode: 3703f...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #8 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): I de fleste tilfeller, ja, men ingen prevensjon er 100% sikker, heller ikke hormonspiral. Så det finnes faktisk mennesker som har blitt gravid og fått barn selv om de har hatt spiral. Anonymkode: cb2c9...d9c Da har dette skjedd meg og. jeg fikk flere positive tester samtidig som jeg hadde spiralen.. Anonymkode: b6c70...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. februar 2021 #9 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Legen sa d kunne være falsk positiv test med hormonspiral Hvis legen har sagt dette så ville jeg egentlig trodd på det... Jeg ville tatt strimler heller enn digital test, og tolket evnt styrkeøkning. Når det er sagt så er mannen min er hormonspiralbarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå