AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Jeg er mann. Godt voksen og noen forhold bak meg. Jeg ser ofte her på KG kvinner sier de ikke bryr seg om hva menn mener og hvilke preferanser de har. Jeg har aldri møtt slike kvinner. Jeg har selv tilpasset meg noen forskjellige preferanser. Alt fra dressbukse og hvit skjorte til dongeri og svart T-skjorte. Koster meg ikke en kalori! Poenget er at jeg bryr meg og ikke har noen absolutte standarder for å føle meg vel på privaten. Hvordan er du som kvinne i denne sammenheng? Anonymkode: 16f6c...1aa
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Tror nok de fleste tilpasser seg. Kommer selvsagt litt hvor man er i livet. Men jeg, på 30, nylig i mitt andre seriøse forhold, tenker absolutt at man har et ansvar for ta seg greit ut, også hjemme, ikke minst for selvfølelsen. Det er selvsagt ikke slik at man skal pynte seg med hæler osv. men hele, pene klær synes jeg er en selvfølge. Selv i koronatiden har kjæresten og jeg gjerne kledd oss pent til middag lørdag. Jeg bruker også koseklær, men ikke utvaskete tights. Har en ganske formell dresskode på jobb, og dresser ned når jeg kommer hjem, men jeg kan gjerne dra på meg skjørt også da. Liker å føle meg pen. Anonymkode: edc85...eb6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Kos hjemme foretrekker jeg min mann i myk genser og myk joggebukse. Ute på reise eller restaurant i pin stripe dress med skjorte, mansjettknapper, lommetørkle, pene sko, helst Church’s eller andre elegante. Ikke de Langbeinskoa som altfor mange bruker til dress. Så kommer helt an på. Men hjemme og på hytta er joggedress/ treningsdress i behagelig stoff det beste når jeg er kosete... Anonymkode: 2bf84...efd 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 Jeg foretrekker menn i dongeribukse og t-skjorte på sommeren, på vinteren slenger han gjerne på seg ei hettejakke. Anonymkode: 86761...222 1
SPOCA Skrevet 5. februar 2021 #5 Skrevet 5. februar 2021 (endret) Hjemme bare oss to foretrekker jeg egentlig at vi begge har en like avslappet stil: så da blir det gjerne tights, singlet og cardigan på meg, og for samboer er det gjerne en joggebukse/jeans og plain t-skjorte. Så lenge samboer er ren og pen i tøyet, dvs at det ikke er hullete, ikke lukter og ikke for krøllete bryr jeg meg ikke noe særlig egentlig. Jeg liker han egentlig best når han bruker en plan t-skjorte og jeans (f.eks ute blant folk). Men han er veldig stilig dress også altså. Jeg styrer ikke hva han kler seg i, og har ingen sterke føringer. Endret 5. februar 2021 av SPOCA
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #6 Skrevet 6. februar 2021 Både jeg og dama går rundt i bare strømpebuksa hjemme. Ytterbuksa går av så fort vi kommer hjem. Noe av det første vi oppdaget var at begge likte koseklær. Anonymkode: bd8c5...2a2 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #7 Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 5.2.2021 den 19.44): Kos hjemme foretrekker jeg min mann i myk genser og myk joggebukse. Ute på reise eller restaurant i pin stripe dress med skjorte, mansjettknapper, lommetørkle, pene sko, helst Church’s eller andre elegante. Ikke de Langbeinskoa som altfor mange bruker til dress. Så kommer helt an på. Men hjemme og på hytta er joggedress/ treningsdress i behagelig stoff det beste når jeg er kosete... Anonymkode: 2bf84...efd Pinstripe dress og lommetørkle? Grøss Anonymkode: ef7c8...6ff
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Pinstripe dress og lommetørkle? Grøss Anonymkode: ef7c8...6ff Hva i all verden er grøss med noe av det mest klassisk stilige en mann kan gå i? Anonymkode: 2bf84...efd 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #9 Skrevet 8. februar 2021 Hehe. Her hadde jeg og kjæresten en samtale når vi flyttet sammen. Han spurte om jeg syns det ble dumt om han gikk i behagelige bukser hjemme. Jeg sa nei selvfølgelig ikke, jeg vil du skal være komfortabel. Det er jo ikke klærne hans jeg er forelsket i eller elsker. Samme her, spurte han det samme tilbake, og han sier at komfort er viktig. Så vi går i behagelige bukser, og gjerne en litt finere behagelig genser. Av og til tar jeg på meg en hjemme-kjole, men stort sett er det store bukser De er ikke hullete eller helt utvasket, og jeg kunne fått besøk med de klærne på. Det er eneste kravet mitt til meg selv. Tør jeg åpne døra i disse klærne? Ok, da er det greit. Anonymkode: 66802...0c3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #10 Skrevet 9. februar 2021 Mannen får gå med det han vil hjemme. Men blir som regel dongeri og fine skjorter. Jeg kaster alltid buksa når jeg kommer inn døren og stjeler mannen si t-skjorte/genser. Han synst vist det er drit sexy outfit 🤷🏻♀️ Men skal vi ut døren, går jeg alltid i skjørt/stramme kjoler. Kåpe. Han går med fin bukse, og flotte gensere, jakker. Anonymkode: ebc82...468
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå