AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #21 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg kjenner fire stykker med det navnet, men kun ei som er 12 år, de andre tre er voksne. Jeg bor lengst nord i landet. Anonymkode: d6ad0...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #22 Del Skrevet 6. februar 2021 Astrid kan neppe regnes som poppisnavn selv om det brukes mye. Det er jo et gammelt klassisk navn. Poppisnavn forbinder jeg mer med navn som kommer fra intet, men plutselig blir brukt kjempemye. Astrid, Ingrid, Maria, Kristian, Olav, Håkon etc får ikke blitt poppis. Bruken går nok opp og ned, men er jo klassiske tidløse navn likevel. Anonymkode: e9c2f...bf6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #23 Del Skrevet 6. februar 2021 Ass-strid. Æss-strid. Ikke akkurat et delikat navn. Anonymkode: 8a044...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #24 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg vet om fem små Astrider mellom 0 og 3 år i nærområdet her (kommune utenfor Oslo), dermed har jeg inntrykk av at det er veldig populært nå. Men det er nok litt tilfeldig at det er så mange akkurat her, og at jeg har truffet på dem. Jeg kjenner ikke til en eneste Nora under 20 år, selv om det har vært mye brukt de siste årene og den eneste Emmaen jeg vet om personlig er datteren til en bekjent på fb som jeg ikke har sett siden studietiden. Anonymkode: 1474b...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #25 Del Skrevet 6. februar 2021 Plutselig 2 Astrid på avdelingen (2019-barn). Tror det er på vei opp. Veldig fint navn da. Anonymkode: ffa35...2d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå