Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir graviditeten bedre? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg tror ts har startet denne tråden på tull. H*n har skrevet svært kort til ytterst få, og har siden vært borte fra tråden. H*n ber alle bruke brukernavn, men velger selv å være anonym. Det skurrer litt, dette.. eller hva?

Anonymkode: 673ae...e53

Får opp liten refleksjonsevne.

Anonymkode: 3e907...bfa

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2021 den 13.09):

Kommer livet til å ordne seg igjen? 

Anonymkode: 55612...b97

Skulle ikke spå anonyme. Kom så sterkt og klart opp. Svaret er ja. Ikke bare ordner det seg, men blir til det mye bedre. Mye bedre enn for veldig mange. Ser du fortelle til noen at det ikke alltid har vært slik.

• Liker 1
Skrevet
Blinkie skrev (På 5.2.2021 den 19.35):

Jeg lurer på hvor halssmykket mitt er? Jeg gav det til min mor, som puttet smykket i vesken sin, og skulle passe på det for meg. Dette var under fødselen til min sønn. Har ikke sett smykket siden. Ser du hvor det er? :) 

Ikke ts her. Men får opp linning i veske. Om det gir noen mening. 

Anonymkode: 276a8...e47

Skrevet

Spå gjerne meg! Jeg er på boligjakt! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skulle ikke spå anonyme. Kom så sterkt og klart opp. Svaret er ja. Ikke bare ordner det seg, men blir til det mye bedre. Mye bedre enn for veldig mange. Ser du fortelle til noen at det ikke alltid har vært slik.

Nå ble jeg på gråten. Det var godt å bare høre noen si det. Trenger å tro på at livet ordner seg på sikt. 💚 Det er tungt å stå i når det er kaos på alle kanter.

Vi snakker boligkrise/økonomisk krise + rettssak angående dette, sekundær infertilitet, prøving over flere år og en jobb hvor jeg må forholde meg til kollegaer som ikke vil meg vel fordi de er uenige i at jeg som ung kvinne kan være deres fagleder.  Det er så tappende at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det hele er toppet med «flink pike» hvor jeg prøver å strekke meg til alle kanter for å få ting til å gå i hop og være en god mamma for barnet vi allerede har.

Beklager at det er som anonym, jeg har bare ikke krefter til å gå ut med dette her «også». Alle andre rundt oss vet allerede at vi ikke akkurat er der vi skal være akkurat nå. Og det merkes. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kanskje fordi du har blitt spådd tidligere, men ikke gitt tilbakemelding som lovet?

Nop. Jeg har aldri fått æren av å bli spådd. 

Skrevet
Gjest Nora skrev (28 minutter siden):

Jeg hadde blitt kjempeglad om du vil spå meg, og lover å gi tilbakemelding😊

Får opp en gruppe, slags press eller behov for å tilpasse seg.
Ser nye prosjekter. Tror det er noe kreativt. Du vil få gode muligheter innen karrieren.

Får opp en ny interesse eller hobby. Ser ny start på noe, mulig flere ting. Jobb og kanskje flytting.

Du har mye energi, og er en.person som gir mye av deg selv. Umulig å ikke like deg. Får opp en ung mann, som er spennende og sjarmerende. Han er snill og vennlig. Samtidig som han er selvsikker og intelligent. Han er også eventyrlysten og lidenskapelig. Av og til.kan han være litt rastløs og virke noe overfladisk. Er dog ikke det som respresenterer han.

Ser store planer for fremtiden.  Føler det er snakk om flytting, bytte av bolig og/eller start på nye nytt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nå ble jeg på gråten. Det var godt å bare høre noen si det. Trenger å tro på at livet ordner seg på sikt. 💚 Det er tungt å stå i når det er kaos på alle kanter.

Vi snakker boligkrise/økonomisk krise + rettssak angående dette, sekundær infertilitet, prøving over flere år og en jobb hvor jeg må forholde meg til kollegaer som ikke vil meg vel fordi de er uenige i at jeg som ung kvinne kan være deres fagleder.  Det er så tappende at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det hele er toppet med «flink pike» hvor jeg prøver å strekke meg til alle kanter for å få ting til å gå i hop og være en god mamma for barnet vi allerede har.

Beklager at det er som anonym, jeg har bare ikke krefter til å gå ut med dette her «også». Alle andre rundt oss vet allerede at vi ikke akkurat er der vi skal være akkurat nå. Og det merkes. 

💜💜💜

Anonymkode: faa06...eba

Skrevet
Catlin skrev (15 timer siden):

Lurer på både på både når jeg finner kjærligheten og hva jeg skal gjøre i forhold til jobb.Lar deg bestemme hva som egentlig er viktigst for meg å få svar på. 

Får opp søk nye veier i jobb.

Kjærligheten kommer snart,  får opp en person som er motsatt av det du har sett for deg. Personen er slik de fleste vil betegne som selvsikker og stilig. Er noe ekstra ved personen, som du ikke er vant med eller har sett for deg. Er positivt i høy grad.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får opp en gruppe, slags press eller behov for å tilpasse seg.
Ser nye prosjekter. Tror det er noe kreativt. Du vil få gode muligheter innen karrieren.

Får opp en ny interesse eller hobby. Ser ny start på noe, mulig flere ting. Jobb og kanskje flytting.

Du har mye energi, og er en.person som gir mye av deg selv. Umulig å ikke like deg. Får opp en ung mann, som er spennende og sjarmerende. Han er snill og vennlig. Samtidig som han er selvsikker og intelligent. Han er også eventyrlysten og lidenskapelig. Av og til.kan han være litt rastløs og virke noe overfladisk. Er dog ikke det som respresenterer han.

Ser store planer for fremtiden.  Føler det er snakk om flytting, bytte av bolig og/eller start på nye nytt.

Tusen takk, her var det mye spennende! Jeg skal gi deg en god tilbakemelding😊

Den første setningen kjenner jeg meg ikke igjen i. Men det du skriver om nye, kreative prosjekter og gode muligheter i karrieren likte jeg veldig godt! Jeg har et kreativt yrke, som også er min store hobby, men har lenge stått fast pga dårlig helse. Disse ordene ga meg håp!

En ny start på noe, dette hørtes spennende ut. Og flytting! Jeg er singel, og ønsker så veldig å finne en partner, som jeg etter hvert kan flytte sammen med i en større bolig. Jeg håper det er dette du ser? Ser ikke for meg at jeg kommer til å flytte på egen hånd, men har altså et håp om flytting sammen med en ny partner. Denne unge mannen du ser, er det han som blir min? Ser du om det er vi som skal flytte sammen? Jeg har evt ikke møtt han enda, så dette kan bli spennende😃

Det stemmer at jeg i utgangspunktet er en person med mye energi, som gir mye av meg selv. Men i mange mange år har situasjonen vært annerledes, pga dårlig helse, smertetilstander, som igjen fører til utmattelse. Savner energien og livet mitt. Nå føler jeg årene passerer og forsvinner fra meg uten at jeg får brukt livet sånn jeg ønsker. Ser du bedring her?

Det siste avsnittet ditt var fantastisk å lese! Du gir meg håp❤️ Jeg har stått fast så lenge, og er ofte redd for at det er sånn det skal bli resten av livet. «Store planer for fremtiden» var fantastisk å lese! Tusen tusen takk! ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får opp kommunikasjon.

Takk 😀❤️

Skrevet

Blir veldig glad om du spår meg! Jeg er kvinne 24, vekten. Ønsker å vite noe om fremtiden 😊

Skrevet

Hvorfor hoppet du over meg? 😳

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 13.46):

Endret av 81mod
Skrevet (endret)

Kjærlighet. Det føles som om det er nærmere enn jeg tror.

Kvinne 42. Kjærlighet snart. :hjerte: 

Ikke kritisk ment: Noen grunn til at vi må oppgi nick, mens du selv er anonym? 🙂

Endret av Tradegy
Skrevet
BraNok skrev (17 timer siden):

Hvorfor hoppet du over meg? 😳

Du må lese overskriften

• Liker 1
Skrevet

Hva er egentlig disse såkalte "energiene"? 

Skrevet

Kvinne, 22 år, vekten

Ønsker å vite om det er håp for meg og eksen💔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...