AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Har litt personlig kontakt, men for det meste profesjonelt. Vi jobber kjempe tett. Gavetips til kollega? Anonymkode: 099dd...1b6
Eneri Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Hvilken anledning? Bursdag eller bare en liten oppmerksomhet? Ville tenkt på interesser. Hvis din kollega feks er glad i friluftsliv, ville jeg feks kjøpt sitteunderlag i reinskinn, eller mat-termos, bålkaffe, Rett-i-koppen-kakao+Kvikklunsj sammenleggbar pølsepinne/evt sånn for pinnedeig, tynne ullsokker, Real turmat el. Ellers klassiske: vinflaske, god sjokolade, te, blomsterbukett+sjokoladeplate. Er det en oppmerksomhet til ei dame kunne jeg kjøpt et ukeblad/magasin som traff hobbyen+ansiktsmaske+sjokolade. (Som du skjønner mener jeg at sjokkis sjelden blir feil )🤪
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #3 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 5.2.2021 den 18.30): Har litt personlig kontakt, men for det meste profesjonelt. Vi jobber kjempe tett. Gavetips til kollega? Anonymkode: 099dd...1b6 Alt man skal finne på... Anonymkode: 5d7d0...327
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå