Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan varmer dere opp mme? Kan man bruke vannkoker, helle vannet i termos, og så blande i tåteflaske, og avkjøle til riktig temperatur? Og heller bytte vannet i termosen noen ganger pr dag? 

Eller bruker noen Baby brezza formula pro advanced og har erfaringer å dele? 

Anonymkode: 81691...617

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler virkelig Babybrezza, den er verdt hver enste krone. 

Anonymkode: 391b2...088

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anbefaler virkelig Babybrezza, den er verdt hver enste krone. 

Men varmer den nok? Står bare at den varmer mer enn kroppstemperatur. Eller hvordan fungerer den, må man helle i kokt avkjølt vann? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men varmer den nok? Står bare at den varmer mer enn kroppstemperatur. Eller hvordan fungerer den, må man helle i kokt avkjølt vann? 

Heller i kokt avkjølt vann en gang i døgnet. Den blander på 40 grader (som produsentene anbefaler), og melken er drikkeklar med en gang 🙂 Utrolig lettvint. 

Skrevet (endret)

Brukte Babybrezza i sin tid og jammen en bra maskin, særlig midt på natta, men leste i etterkant at den ikke varmer opp vannet nok med tanke på bakterier i mme.

Endret av Drizzt
Skrevet
Drizzt skrev (57 minutter siden):

Brukte Babybrezza i sin tid og jammen en bra maskin, særlig midt på natta, men leste i etterkant at den ikke varmer opp vannet nok med tanke på bakterier i mme.

Ja, jeg har også lest at pulveret burde blandes i vann som er minimum 70gr varmt, og så må det avkjøles til 40gr-ish før man gir det til baby. Det gjør meg litt usikker på om man kan kjøpe Babybrezza eller ei, men den nyeste skal varme mer enn 40gr men står ikke hvor varmt den varmer innholdet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja, jeg har også lest at pulveret burde blandes i vann som er minimum 70gr varmt, og så må det avkjøles til 40gr-ish før man gir det til baby. Det gjør meg litt usikker på om man kan kjøpe Babybrezza eller ei, men den nyeste skal varme mer enn 40gr men står ikke hvor varmt den varmer innholdet. 

Hadde jeg visst det jeg vet nå om Babybrezza, så ville jeg trolig ikke kjøpt og risikert å smitte baby på denne måten. Men når dette er sagt har jeg absolutt ikke noe negativt å si om maskinen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...