*anne Skrevet 17. august 2005 #1 Skrevet 17. august 2005 Jeg trenger noen gode tips ang selvbruning. Nå begynner snart skolen, og min ferie har ikke gjort meg særlig brun. Tenkte derfor å kjøre intensivt md selvbruning. Man skal liksom skrubbe seg før man smører seg, men det jeg da lurer på er om man liksom skrubber av fargen man allerede har smurt på seg! Noen som har noen erfaringer her?
Tusseline Skrevet 17. august 2005 #2 Skrevet 17. august 2005 Man skal liksom skrubbe seg før man smører seg, men det jeg da lurer på er om man liksom skrubber av fargen man allerede har smurt på seg! ← Muligens forsto jeg ikke spørsmålet ditt, men: man kan da ikke skrubbe av en farge man ikke har? Uansett, St. Tropez en genial selvbruner. Er dyr i hudpleiesalonger og parfymerier, men fås rimeligere på nettet (feks. lookfantastic.com).
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2005 #3 Skrevet 17. august 2005 Du bør skrubbe før du begynner å smøre, men ikke mellom to lag, for da skrubber du bare bort fargen. Men når fargen begynner å falme, er det lurt å kvitte seg med den før du begynner på ny runde.
Gjest Eileen Skrevet 17. august 2005 #4 Skrevet 17. august 2005 Ja, du bør skrubbe før selvbruning for å få så jevnt mulig resultat som mulig. MEN det er allikevel viktig at du er nøye med påføringen av kremen/sprayen/skummet. Om du har litt tørr hud,kan det være lurt å påføre bodylotion etter skrubb-vent til kremen har tørket inn,så kan du ta på selvbruningen. Dior har en kjempe fin skrubb til kroppen-en skrubbeolje som i tillegg til å skrubbe gir fuktihget og fett til huden-så du slipper krem etterpå. Et billig alternativ kan du lage selv: matolje+ havsalt eller sukker! Billig! Tussenline nevnte over St. Tropz selvbruning...ja, det er genial og gir sinnsykt fin farge,men jeg synes det er alt for dyr og veldig udrøy.(Men har den fortsatt ståede til spesielle anledninger!) Istedet bruker jeg nå Dior til ansiktet og Lancôme eller Biotherm til kroppen. De koster en del de også,men ikke på langt nær så mye som St.Tropez.... Jeg liker spesielt den fra Biotherm-den heter Sunfitness og er en mørkebrun tube. Den gir også litt fuktighet til huden. Fargen blir nokså mørk med litt skimmer-og er lett å få jevn. Eileen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå