Gå til innhold

Overrasket over hvor godt jeg likte sex med ei dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden hadde jeg sex med ei dame for første gang. Jeg syntes det var spennende og deilig. Det var helt annerledes enn å ha sex med en mann. Jeg overrasket meg selv med å like det godt. Jeg har alltid sett på meg selv som heterofil. 

Er det mange kvinner her inne som tenner på det samme?

Anonymkode: 6e3f6...3cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Men kaller ikke meg selv for heterofil. :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For noen uker siden hadde jeg sex med ei dame for første gang. Jeg syntes det var spennende og deilig. Det var helt annerledes enn å ha sex med en mann. Jeg overrasket meg selv med å like det godt. Jeg har alltid sett på meg selv som heterofil. 

Er det mange kvinner her inne som tenner på det samme?

Nå er du ikke heterofil mer. 

Anonymkode: 93ee9...000

Skrevet

Sykt mye bedre med ei dame enn mann! Så jeg er veldig enig med deg. Drit i om man er hetero, skeiv, bi, homo, lesbisk eller hva som helst.. så lenge en har det fint og trives!

Anonymkode: 87325...dff

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå er du ikke heterofil mer. 

Njaa... Hun er vel kanskje heterofil fremdeles, men kanskje en smule biseksuell? Hehe

Anonymkode: fbd52...bd3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sykt mye bedre med ei dame enn mann! Så jeg er veldig enig med deg. Drit i om man er hetero, skeiv, bi, homo, lesbisk eller hva som helst.. så lenge en har det fint og trives!

Anonymkode: 87325...dff

Helt enig! Jeg følte bare for å kategorisere det likevel😅 fordi det forvirret meg litt

Skrevet
Hannah80 skrev (5 minutter siden):

Ja. Men kaller ikke meg selv for heterofil. :)

Hva kaller du deg da? :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva kaller du deg da? :) 

Jeg bare tullet litt med deg, siden du presiserte at du alltid har sett på deg selv som hetero:) Man trenger ikke å sette alt i bås. Men jeg er definitivt lesbisk:) 

• Liker 1
Skrevet
Hannah80 skrev (Akkurat nå):

Jeg bare tullet litt med deg, siden du presiserte at du alltid har sett på deg selv som hetero:) Man trenger ikke å sette alt i bås. Men jeg er definitivt lesbisk:) 

Haha, typisk meg som har holdt meg inni boksen hetero i alle år, så begynner man å tenke litt😅 

Skrevet

Late bloomer 😉

Anonymkode: e563e...01b

Skrevet

Overrasket? Jeg har kun hatt sex med damer, det er helt utrolig deilig, men ingen overraskelse. Er mann btw.

Anonymkode: 59027...ce9

Skrevet

Alle jenter er bifile. 
Du ser ikke gutta går på dass med kompisen for å se han pisse. 

Anonymkode: 89607...529

Skrevet

Er du tiltrekt til damer ? Da hadde jeg sagt at du er bifil. 

Er bifil selv og oppdaget det ikke før jeg ved en tilfeldighet hadde sex med ei dame. Då har vært i et par seriøse forhold med damer. Men jeg har vært mest med menn, har barn med en mann og er gift. Man kan foretrekke mest et av kjønnene selv om man er bifil. Når jeg er med kvinner blir jeg den dominante i forholdet og hos menn er jeg mer underdanig. Foretrekker å være mest underdanig så derfor giftet jeg meg med en mann og fikk barn 😊

men det er også lov å teste ut litt forskjellig og sex med det samme kjønnet kan være veldig spennende og godt ❤️😊 selv om man identifiserer seg som hetero

Anonymkode: e8e2e...39c

Skrevet

Hvordan får man til som heterofil å "plutselig" ha sex med en dame? Møtes på byen og tar hun med hjem, som en mann? :)

Anonymkode: d02a3...bc7

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Alle jenter er bifile. 

Det er ikke for å se venner tisse man går på do sammen, men for å prate under 4 øyne. Alle hemmelighetene fortelles på do. Visste du ikke det? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Alle jenter er bifile. 

Det er fordi menn er så dårlige til å sikte. Blir de overrasket av en hemmelighet så får kompisen tiss på skoa....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...